באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
אוריה לוי
שירות לא משהו
roni kaufman
התקשרתי לחברת המוניות בערב חג הפורים. אחד העובדים שם ענה והעברתי לו את פרטי הנסיעה, לאחר כשתי דקות מתחילת השיחה, הבנתי שעדיף שנאחר ברבע שעה את הגעת המונית. אמרתי לו לשנות אך כמובן שכל השאר נשאר כרגיל, באותו הרגע העובד הזה התחיל לצעוק עלי, להגיד לי דברים לא נעימים רק בגלל שלא רציתי לגרום לאיחורים וששיניתי את שעת ההגעה. אני מאוד מאוכזבת מהשירות. לא אסע שוב עם החברה הזו וממליצה לכם לא לנסוע גם, שילמדו לדבר כמו בני אדם.
אוריה בת אל
נסעתי ממאיר לרעננה הנהג לקח מה שנהוג לקחת 50 ש"ח. קצת התעכב .למחרת לא רצו להגיע למאיר כי לא היו בסביבה. לקחתי מונית מהתחנה במאיר. 50 ש"ח נהג זריז.אחלה.
ofir yungerman
לקחו לי על נסיעה של קילומטר וחצי 35שקל! עכשיו הבנתי על מה כל הביקורות השליליות. יקרנים בטירוף.לתושבי רעננה לא תמיד יש ברירה...
tesfa avraham
הגיע כפי שציין שיגיע, אך הנסיעה התחילה אחרי 2 דקות מאחר והנהג החליט שהוא מנהל שיחת חולין בטלפון ואני בעל כורחי קטעתי אותו מאחר והייתי עם פעוטה בת שנה וחצי.מי יודע כמה הייתי מחכה אילולא קטעתי אותו