באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Avi Hendel
שילוט ההכוונה לא ידידותי
Hana Zygman
תחנה רחוקה לא. נ וחה בכלל
Amir Haver
התחנה עצמה סבבה לגמרי, אבל אין קו ישיר דרך הרצליה לתל אביב?? האופציה היחידה הישירה היא 48 דקות. זה, או לנסוע להרצליה ואז להחליף רכבת. אותו הדבר גם בכיוון השני. סתם בזבוז של זמן.
מאיר אטיאס
תחנת רכבת עם כל השרותים לאחרונה יש בעיות בחיוב הנסיעה
Adean Danon
תחנה יפה יחסית אם כל השירותים רק שאין לה שימוש יעייל עדיין לעשות סיבוב דרך ראש העין זה לא חכם במיוחד... אולי כשיפתחו את המשך הקו.. אבל בגלל השקט הזה צוות חברותי וסבלני במיוחד תבאו להעביר להם את הזמן... או ודש למאבטחת