ספירולינה פול לייף
חנות למזון בריאות ברמת ישי
9.7
ספירולינה פול לייף
צפצפה 2, רמת ישי, ישראל- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 77-700-6377
-
שעות הפתיחה של ספירולינה פול לייף:
יום ראשון: 9:00 עד 19:00
יום שני: 9:00 עד 19:00
יום שלישי: 9:00 עד 19:00
יום רביעי: 9:00 עד 19:00
יום חמישי: 9:00 עד 19:00
יום שישי: 9:00 עד 14:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לספירולינה פול לייף
חנויות למזון בריאות בקרבת מקום לספירולינה פול לייף
פקאן גרעיני עפולה- פיצוחים, תבלינים, פירות יבשים ועוד
חנות למזון בריאות בקרית טבעון
בן גוריון 1, קרית טבעון, 3606701
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירותאיסוף מחוץ לחנותמשלוח ללא מגעמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותמשלוח ביום הקנייה
מאפיינים אחריםמהעסק: מזדהה כעסק בבעלות אישהתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
Inbar V
התאהבתי בסבונים המוצקים המעולים שלכם!
alice perez
קניתי 3 מוצרים, שמפו משקם, מסכה משקמת וספיד סטיק טבעי,] השמו והמסכה גרמו ליובש בקצוות השיער ולנשירה כפולה ממה שהייתה לי, והספיד סטיק גרם לי לגירוי. מהשרות שלהם נאמר לי שלא ניתן להחזיר מוצר וגם לא לקבל זיכוי על אף שהשתמשתי במוצרים פחות מעשרה ימים ועל אף מה שהם גרמו לי. הזיכוי פחות מעניין אותי כמו שלא כדאי שהגוף או השיער שלכם ייכנע לשטויות שזה טבעי/משקם/עוזר לכל חלקי הגוף.
eden shimshon
רכשתי לפני כמה חודשים את הבקופה לצערי אכזבה אחת גדולה התכוונתי להמשיך בתוכנית ולרכוש עוד שני קופסאות אבל כנראה שזה לא יקרה
דוד ארמי
איבדתם לקוח בגלל היחס שלכם למענה הטלפוני וגם בווטאספ אני בטוח שאני לא היחידי כאן שמרגיש כך ובצדק .ההתייחסות שלכם כלפי הלקוח זה לא הצד החזק שלכם ככה זה כשלקוח לא בא לך בטוב מפסיקים להתייחס אליו. ולסיום אני מציע לכל הצוות ולבעלת המקום ללמוד יחסי אנוש ולשרת את הלקוחות שלכם נאמנה ומכל הלב מבלי להתחמק מלקוחות שזה א.ב גם אים לקוח קנה ב-100 שקל או 500 שקל ראוי מאוד להתייחסות נאותה וחביבה. כי אחרי הכל מה שמחזיק את העסק שלכם זה הלקוחות שלכם מקווה שתפנימו זאת!!!!
אינה ולדימירה לויתן מדבדב
לאחר הביקורת הקודמת חזרו אלי מן החברה למחרת. דיברו בנועם רב, התנצלו על המקרה ואף הציעו פרווילגיות (שלא ניצלתי). מה שכן עשיתי, זה חזרתי בי וביצעתי הזמנה נוספת לפני כשבועיים. והפעם בחרתי לשלם במזומן בעת קבלת המשלוח ולא לעשות העברה כי בהתבסס על ניסיון קודם הגעתי לתובנה כי בדרך זאת אקבל את המוצרים מהר הרבה יותר. אכן קיבלתי מהר. שילמתי לשליח (ללא עודף), קיבלתי את החבילה וממש נהניתי ממנה. אתמול אבל בהיותי מלמדת בשיעור מתקשר אלי שוב השליח וטוען.... כי מסר לי את החבילה אך לא קיבל תשלום. כשאמרתי לו שאינני מבינה מה הוא סח ושקיבל את הכל טרם מסירתו לי את החבילה (וכתנאי לכך מן הסתם), שאל האם אני בטוחה ששילמתי ולאחר שעניתי כבטוחה ב1000000 אחוז, פשוט ניתק את השיחה.. אינני יודעת מה עשה /מה קרה עם הכסף וגם לא מעניין- אני מבחינתי שילמתי, אך הדבר יוצר תחושה מאוד לא נעימה. המוצרים טובים. מעולים אפילו. היתה לי נשירה חזקה- נעצרה לגמרי והשיעור השתקם לחלוטין, היחס נכון לעכשיו מעולה, חברת שליחויות הורסת את החוויה בגדול והתנהלותה עוברת כל גבול. . לתשומת ליבם של הגורמים האחראיים.