פפירו
חנות לציוד אמנות ברמת השרון
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-540-5688
-
שעות הפתיחה של פפירו:
יום ראשון: 8:30 עד 19:00
יום שני: 8:30 עד 14:00
יום שלישי: 8:30 עד 19:00
יום רביעי: 8:30 עד 19:00
יום חמישי: 8:30 עד 19:00
יום שישי: 8:30 עד 14:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לפפירו
חנויות לציוד אמנות בקרבת מקום לפפירו
מאפייני העסק
תשלומים
כרטיסי אשראיכרטיסי חיובתשלומים מהנייד באמצעות NFC
אפשרויות שירותמשלוחיםקנייה בחנות
מאפיינים אחריםנגישות: כניסה נגישה לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
Ido Dor
שירות מעל ומעבר, הייתי צריך להדפיס חוברת של 150 עמודים כשחלק מדפים בצבע וחלק בשחור לבן, כדי להגיע לתשלום הוגן הצוות הציע לי לפצל את ההדפסות וכך היה. זה מוערך מאוד. טלי נתנה שירות מדהים וסבלני, וגם ווידאתה בסוף שכל הדפים נמצאים לפי הסדר! ממליץ בחום.
Aya Lorsh
אני לא נוהגת בכלל לתת תגובות לא טובות לבתי עסק, גם אם הייתה חוויה לא טובה, וזאת כיוון שאני לא אוהבת לפזר משהו עם תוכן שלילי בעולם. אבל אולי התגובה הזאת יכולה לסייע למישהו, במיוחד אם הוא עבר מקרה דומה עם בית העסק. אני הדפסתי דפים וכרכתי שני פריטים בשווי של 150 שקלים סך הכל, לקחתי את הקבלה והמשכתי ביום. בערב, במקרה לגמרי הצצתי בקבלה (בכלל חיפשתי פתק החלפה של מוצר אחר שקניתי בחנות אחרת) ואני רואה שחויב 220₪. אני שולחת מייל לבית העסק כי הוא סגור בשעה הזאת, מסבירה את המצב ואבי שולח לי את מספר הטלפון שלו. למחרת אני מתקשרת, הבנאדם מאוד לחוץ וחסר סבלנות, ממש לא נותן לי להשחיל מילה אפילו, לא התנצל פעם אחת, אמר שאם אני טוענת שנלקח יותר מדי הם יחזירו לי אבל הוא בטוח לא ב100%, אלא ב200% שאני קניתי דברים נוספים. מה קניתי? אין לו מושג. לכל חנות יש מלאי אספקה, מוצרים הם כתובים ועסקאות רשומות, הדפים שהדפסתי חייבים לעבור אצלם במייל קודם לפני שמודפסים כי ככה זה ההליך בכל בית דפוס, אז לומר 200% על משהו כל כך לא ממשי זה פשוט זלזול בלקוחה. כשהוא (כמדומני) הבין שהטיעון שלו לא כל כך הגיוני, הוא אמר שהוא לא רוצה להתנצל על טעות שהיא לא שלו, זאת על אף שהוא זה שעשה את החיוב והטעות. הבנאדם בקושי נתן לי לדבר, הייתי צריכה לחזור על אותו תחילת משפט 10 פעמים עד שהוא נתן לי לדבר, למרות שאני הלקוחה! לבסוף אמר שישאיר לי מעטפה עם הכסף בחנות, על אף שמראש אמרתי שאני עמוסה מאוד ואני חושבת שבגלל שמדובר בטעות של החנות הם צריכים לבוא לקראתי - ושמישהו יבוא להקפיץ אלי או להעביר לי בביט. הוא הציע להעביר בדואר, דיבר בזלזול גמור, לא התנצל אף לא פעם אחת על הטעות. בסוף כשהתעקשתי הוא בלי בע״ה עשה לי זיכוי עם האשראי, לא הבנתי למה התעקש איתי כל כך הרבה זמן לשלוח לי מעטפה עם כסף מזומן בדואר… אני מן הסתם לא חוזרת לשם יותר, אני מתה על העיר רמת השרון, גדלתי והתחנכתי בה ואני אוהבת שיש לי שם בתי עסק קבועים לעשות סידורים וכולם כאחד אנשים מקסימים. אבל לא מגיע לאדם כזה שלא יודע איך להתייחס ללקוחות ולא לקחת אחריות על טעויות של עצמו לקבל לקוחות קבועים וטובים. חבל שיש כזאת גישה והתנהגות בבית עסק שיכול לשגשג וליצור אמון עם לקוחות. פשוט חבל.
חנן
מבחר גדול מאד.מוצרים איכותיים. ייעוץ מקצועי במידת הצורך. יחס מעולה לקונים
coming SEMO BERG
היצע ענק איכותי ומעוצב פלוס שירות אדיב מקצועי ומזמין!
Guy Yagish Alter
החנות הכי טובה בארץ ! אחלה שירות מדהימים