אחוזת נפתלי

בית מלון ברמות נפתלי (Naftaly Estate)

8.4

אחוזת נפתלי

Meshek 97, רמות נפתלי, ישראל
( ? )

תמונות מאחוזת נפתלי

חוות דעת על אחוזת נפתלי

  • תמונה

    אסף בן חמו

    04.07.2023

    היינו בסופשבוע האחרון 5 משפחות עם ילדים קטנים והיה פשוט מושלם! מהרגע שאתה עובר את השער המפואר אתה כבר מרגיש בחו"ל. בריכה והג'קוזי מול הנוף העוצר נשימה של עמק החולה. החדרים היו נקיים עם מיטות גדולות ונוחות . ומקלחת ושירותים לכל חדר + מרספת גדולה. ברמה של 5 כוכבים. החללים המשותפים נוחים ומרווחים מאוד. פינת בשול סופר מאובזרת מכונת אספרסו שטוחנת פולים במקום. ממולץ בחום.

  • תמונה

    Avi Cohen

    16.01.2023

    אזרחים יקרים הייתי בסוף שבוע האחרון קבוצה גדולה משפחה ברצוני להודות לאריק על האירוח המקסים המקום מהמם נקי חדש נוח חבל על הזמן ואני אחד שמטייל הוא גן גמיש כל בעייה שממה הוא מגיע ישר לא היו בעיות קבוצה גדולה עדיף כייף מאד היה אחלה כולם נהינינו אריק תודה מכל הלב ממליץ מאד מאד ובחום והנוף המהמם🙏🏼🙏🏼🙏🏼👍👍👍

  • תמונה

    Shaul levi

    06.03.2022

    אחוזת נפתלי, אצבע הגליל ⭐⭐⭐⭐⭐ במילה אחת: wooow ! בשלוש מילים: wow, wow, wow !!!! אין דברים כאלה! אחוזה מדהימה שהיא אחת ממלונות הבוטיק היפים בישראל ובוודאות המלון כי מדהים באצבע הגליל. באחוזה 7 חדרים נקיים מאוד, מרווחים, מעוצבים (הכל מעץ מלא), נוחים ומפנקים. בנוסף, השטחים המשותפים לכל החדרים, ענקיים מאובזרים מעל ומעבר לכל מה שצריך: החל מהמטבח הפרקטי שיש בו הההההההכל (תנור, כיריים, טוסטר, מיקרוגל, כלי מטבח ואפילו מסחטת מיץ מקצועית) דרך "סלון" ענק מרווח ונוח (כולל טלויזיה ענקית עם מיליון ערוצים ונטפליקס גם) ועד חצר סופר ענקית כמו בסרטים. בחצר יש בריכה גדולה מאוד (מחוממת בחורף) , ג'אקוזי ענק, פינות ישיבה רבות ונוחות, מדשאה ירוקה, עמדת מנגל כמו במסעדות ואפילו מטע של גפנים (שמהם מכינים את מותג היין הפרטי של האחוזה).... הדבר הכי נפלא בחצר הנפלאה הזאת ובאחוזה בכלל הוא: הנוף! האחוזה ממוקמת בנקודת תצפית גבוהה וממנה נהנים מנוף עוצר נשימה של עמק החולה, הרי הגולן והחרמון המושלג. הייתי אומר שהתחושה היא כמו בחופשה באירופה, אבל גם באירופה אין הרבה מקומות מופלאים ומושלמים כמו אחוזת נפתלי. הכי הכי מושלם זה להגיע הנה עם כמה זוגות חברים (או משפחה גדולה) ולחגוג את אחד האירועים הבלתי נשכחים שלעולם לא תשכחו. תהנו ...

  • תמונה

    גיל גולומב

    28.06.2021

    וילה יפהיפיה, חצר ענקית, בריכה לא קטנה, נוף מדהים. הכל נקי ומסודר, מעוצב נעים מאד. 7 חדרים גדולים עד ענקיים, לכל אחד מרפסת ושירותים מקלחת. המטבח קטן יחסית, אך מאובזר היטב, ומאד יעיל בסופו של דבר. יש גם מטבח חוץ צמוד שמאפשר עוד עמדות עבודה. מייקל המארח שלנו דאג לכל עניין שעלה, והיה מאד זמין ונעים. נחזור בשנה הבאה.

  • תמונה

    dana halpern

    03.04.2021

    אהלן המלצה על המקום: בפסח 2021 התארחנו 4 משפחות באחוזת נפתלי לשני לילות באמצע השבוע. היינו באחוזה לפני מס׳ שנים, זכרנו אותה לטובה וחזרנו אליה שוב. האחוזה מעץ ומזכירה צימרים על הרים באירופה... היא יפה, ומתוחזקת ברמה גבוהה... שופצה למיטב הבנתנו לפני כשנה... הוסיפו לה בריכה עם נוף משגע לעמק החולה..תכננו לטייל באיזור, אבל כשהגענו למקום אף אחד לא רצה לעזוב את האחוזה מרוב שהיה בה כיף ונשארנו בה 3 ימים רצופים. הילדים כל היום עברו מהבריכה לג׳קוזי ומהג’קוזי לבריכה, וכשנמאס להם, עברו לשיר קריוקי, התנדנדו בערסלים, שיחקו במשחקי חברה שהיו שם... יש מרחב ומקום לכולם.... יש שולחן אוכל בחוץ ובפנים, וכל פעם אכלנו במקום אחר בהתאם לתנאי מזג האויר. המטבח מצויד בכל הדרוש, יש 2 סוגי גריל .....מייקל מנהל את המקום עם אבא שלו. מייקל סופר נחמד ואדיב. בקיצור, אחלה מקום. מומלץ ביותר! אחרי הנסיעה המסוייטת בכביש 6 בפקקים של פסח, קיבלנו פיצוי בדמות האחוזה המדהימה הזו.

עסקים נוספים בקרבת מקום לאחוזת נפתלי

אסתנא

דירת אירוח ברמות נפתלי

רמות נפתלי

בית הלבנדר

לינה וארוחת בוקר ברמות נפתלי

Unnamed Road, רמות נפתלי

אחוזת נפתלי Naftali Estate

בית מלון ברמות נפתלי

משק 104, רמות נפתלי, 1383000

אירוח אביטן

לינה וארוחת בוקר ברמות נפתלי

ramot naftali

נוף חרמון - אירוח כפרי איכותי

מלון ריזורט ברמות נפתלי

רמות נפתלי

מקום אדה

בית מלון ברמות נפתלי

רמות נפתלי

Naftaly Estate Boutique Hotel

בית מלון ברמות נפתלי

רמות נפתלי

צימר בקתות עץ אלון

מלון ריזורט ברמות נפתלי

רמות נפתלי

ביקתה בהר

מלון ריזורט ברמות נפתלי

רמות נפתלי
(4.02)
בר

בר בהר

בר ברמות נפתלי

רמות נפתלי

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםחניה חינםבריכה חיצוניתמתאים לילדיםמסעדהג'קוזיהעישון אסור

מיקומו של אחוזת נפתלי ברמות נפתלי

הצג מפה