קסם המלכה

דירת אירוח ברמות מאיר

6.1

קסם המלכה

נתיב העלייה 11, רמות מאיר, ישראל
( ? )

תמונות מקסם המלכה

חוות דעת על קסם המלכה

  • תמונה

    LazerShoot577

    13.08.2023

    מגשים בתנור? מגשים של בידור ריח סורר של כבש ותחושה קשה של שחין מהקירות הדיבוק שוכן במיקרוגל בוודאות וזה אמא של אישתי אמרה, לא מתחושת בטן היה ריריות בבריכה והשם יודע איזה עוד יצורים שחו איתנו ווילונות כבדים ומכבידים מה שכן בעלת הבית נבחה עלינו במהלך הערב וזה כן דירבן אותנו להיות ערניים וחדים יותר, זה הצד החיובי בקיצור אם אתם רוצים חווית צינוק אותנטית, מומלץ בחום👍

  • תמונה

    Shoval A

    03.09.2022

    מאוד מאכזב !!! היינו 11 איש ב״וילה״ שלבסוף התגלתה כמרתף. לאורך השהות שלנו בעלת הוילה לא הפסיקה לצאת ולהסתובב ביננו ולהתלונן שנמאס לה שמביאים אליה אנשים הביתה - מסתבר שהילדים שלה סוגרים את הימי אירוח ונשמע שהיא פחות מרוצה מהעניין (משפחה טובה בסהכ אך יצא עלינו כל התסכול) במהלך השהות הגיעה אחת השכנות תוך שהיא מצלמת אותנו וצועקת עלינו שנמאס לה ולכל השכנים שמביאים אורחים לוילה ואיימה שתעלה את הסרטום לצינור ! האווירה הייתה מאוד מאוד מאוד לא נעימה וממש הרסה לנו את הבילוי. מעבר לכך הרמת אירוח הייתה מאוד מאוד נמוכה וממש לא כפי שמצויין באתר - מיטות מאובקות, מיטה זוגית שבורה, מים בבריכה עכורים ולא ראויים לכניסה ! ועוד ועוד דברים רבים. בקיצור ממש לא ממליצה להגיע.

  • תמונה

    Shahaf Carmeli

    03.09.2022

    המקום הוא בכלל מרתף ולא וילה. אין תמי 4, התנור מריח רע ועם תבנית שלא מתאימה בגודל, יש מקלחת אחת בלבד, שירותים אחד בלבד, אין טאבון, בריכה מלוכלכלת ברמה שלא רואים את הרגליים אפילו ולא נותנת חשק להיכנס. מיטות שבורות ועקומות, מזרונים, כורסאות מלוכלים ומלאי כתמים. בעלת הוילה יצאה כל חצי שעה החוצה הסתובבה סביבנו, התלוננה ולא נתנה פרטיות. לא ממליצה בכלל!!!!

  • תמונה

    שחף יוסף

    03.09.2022

    בסך הכל נראה שמדובר במשפחה טובה ונחמדה עם זאת רמת האירוח הייתה ירודה וכמעט בלתי נסבלת. * בריכה אמנם גדולה אבל המים בה היו עכורים ברמה שלא ראו את הקרקעית. * המקום שמיועד לאירוח לא באמת יכול להכיל באופן הולם 19 איש כמו שכתוב באתר. יש 9-10 מיטות בלבד ובנוסף להן יש מזרונים שבאופן הזוי נוחים הרבה יותר מהמיטות. למרות שהיו מספיק מיטות נאלצנו לישון על המזרונים. אסלה אחת ומקלחון אחד באותו החלל גם כן לא אפשרים להסתדר כשאתם מעל 10 אנשים. * בר מים מתקדם כפי שכתוב באתר לא נכח בשום צורה/גודל/אופן/ שיכולים אולי להזכיר בר מים מהסוג הפשוט ביותר. * לא היה אף כלי בישול למרות שצוין בפני באופן אישי. יאמר לזכות בעלת הבית שפעלה במהירות להשלים. * כלי אוכל לא נקיים שלא מגיעים ל11 במספרם. * תנור משומן מכל כיוון ובכל פינה לא מאפשר שימוש בסיסי בו, כמו כן הכיל 2 תבניות ***שפיזית לא מתאימות לו*** * מקרר שפועל ברמה לא יותר מבינונית. * מסך טלוויזיה קטן ביותר. *אמנם יש ממיר הוט, אבל הערוץ היחיד שעבד הוא ערוץ 11. * אין טאבון כפי שמצוין באתר. * הרגיש במשך היום וחצי שם שעוקבים אחרינו ובודקים אותנו, אני אישית הרגשתי יותר מדי לא נעים למרות ששילמנו 4000 שח על אירוח באמת ברמה די נמוכה. קיבלנו יותר מדי הערות על רעש למרות ששמרנו על עוצמת מוזיקה שבקושי נשמעה מחוץ לבית, וכל זה במהלך יום שישי ולפני כניסת שבת. אחת השכנות לקחה את זה רחוק, נכנסה תוך כדי שהיא מצלמת אותנו כדי לשלוח את זה לפייסבוק של הצינור(?!), נראה שהיחסים בין השכנים לא בדיוק טובים והם עושים לבעלת הבית דווקא. ************ אין שום סיבה בעולם שבעלת הדירה תעיר לאחת המוזמנות על הלבוש "החצוף" שלה ###מחוץ לשטח הבית###******************* יש גבול לחוצפה של אנשים שחושבים שדרך חייהם היא הדרך המובילה ו/או הנכונה מקווה בשבילם שהם לא יפלו על האנשים הלא נכונים באירוח הבא.

  • תמונה

    Alexander Man

    05.06.2022

    היה מזעזע, מלוכלך, לא באמת וילה אלה מרתף, כל הסדינים עם כתמים של לא יודע מה, הבעלת מקום כל הזמן הגיע לבדוק מה אנחנו עושים, בערך כל חצי שעה, העירה לנו על רעש עוד ב21:00 למרות שלא עשינו רעש אלה סתם דיברנו בחצר (לא השמענו אפילו מוסיקה) ממש לא ממליץ

עסקים נוספים בקרבת מקום לקסם המלכה

Odelle Lighting Designs

חנות לאביזרי תאורה ברמות מאיר

רמות מאיר

מחסני הדג

חנות לאקווריומים ברמות מאיר

רמות מאיר
(4.41)
פארק

ביו-נס ציוד מעבדה

פארק ברמות מאיר

דרך החממות 77, רמות מאיר

נאור עמרם - שף פרטי

קייטרינג ברמות מאיר

הראשונים 3, רמות מאיר

בית הכנסת רמות מאיר

בית כנסת ברמות מאיר

רמות מאיר

סטודיו זיקית, גלריה קפה

בית קפה ברמות מאיר

שדרות קהילות צפון אפריקה, רמות מאיר

מועדון

עסקים נוספים ברמות מאיר

רמות מאיר

מגרש ספורט

מתחם ספורט ברמות מאיר

הראשונים 1, רמות מאיר

ליקה בגדי ים

חנות בגדי ים ברמות מאיר

דרך הלולים 32, רמות מאיר, 7683200

מיקומו של קסם המלכה ברמות מאיר

הצג מפה