באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
AVIHAY
הרסו לי בגד. דיברו אלי לא יפה. גילגלו אלי הבעיה. החזירו לי הכסף לכן 2 כוכבים ולא 1
Haim Aviram
שלחתי כריות של ספות לניקוי כתמים. חיובי: הכריות הגיעו נקיות ללא הכתמים. שלילי : המחיר היה גבוהה מאוד, התחייב שיגיע תוך יומיים ולאחר 4 ימים רק הגיע. שעות העבודה שהוא עצמו אומר משתנים לפי גחמתו. למרות ששילמתי מחיר גבוהה כדי שהכריות יגיעו מסודרות בתוך הציפיות שלהם , הכריות הגיעו מסודרות בצורה גרועה ביותר בתוך הציפיות. לסיכום: אני לא אחזור לשם.
עינת ברדה זאוי
מאכזב מאוד. לא פתחו ב"שעות הפתיחה"- המתנתי 45 דק. סתם, לא ענו גם לטלפון שרשום על דלת החנות
david shtekel
באתי לאסוף את המשלוח שלי מהעסק שלכם שהזמנתי מהאינטרנט וכשאני נכנסתי לחנות כל המשלוחים שעל השולחן נגישים לכל אחד שמגיע לקלין פור יו בזבוטינסקי 111מסתבר שגם שהשרות הוא עצמאי בגלל שמשלמים שקל לבעלים על כל משלוח הבחורה שעובדת בחנות אמרה לי שאני יכול לקחת את המשלוח שלי ולחפש בכל הערימה של המשלוחים שהיו שם בגלל שלא משלמים לה על זה היא לא מוכנה ככה היא אמרה לי כמובן לקח לי הרבה זמן לחפש בכל וגם היא אמרה לי שאני יכול לבוא יום אחרי שכל ההזמנות יקטנו ושיהיה לי יותר קל למצוא את זה כמובן שאני לא יגיע יום אחרי וחיפשתי את המשלוח שלי ומצאתי אחרי הרבה זמן ( המשלוחים נגישים לכל אחד !! שנכנס לחנות וגם את התז בודקים בחפיף )
Nir Shrem