באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Katya Sroliushe
תחנה נקייה מונגשת. יש שתי כניסות/יציאות צפונית ודרומית. בתחנה יש מקום לטעינת טלפון תקין, שירותים, קפיטרייה וחנייה גדולה בחוץ.
AVRAM DEKEL
אין נציגים עובדי רכבת ברציפים, מזל שקיימים נוסעים טובים המדריכים באהבה.הת6כנה מוביט גרועה אין פרטים ברורים ללו"ז רכבות מרחובות לנמל חיפה , המדרגות בעליה לרכבת אינן מתאימות למוגבלי וקשי הליכה ואין קרון מיוחד עבורם.
ליטל יונאי
אני בדרך כלל לא נוסעת ברכבת אז ניגשתי לברר האם ניתן לשלם הלוך וחזור תוך כדי הדגשה שאני צריכה לחזור יום למחרת. אחד העובדים שלא היה בקופה אמר לי שכן ובחר עבורי אופציה של חופשי יומי. בדיעבד מסתבר שזה תופס רק עד 4 לפנות בוקר ולכן לא רלוונטי עבורי. בדיוק הרכבת הגיעה אז לא היה לי זמן להתעסק עם החזרים ולאחר חצי שעה זה כבר אבוד. אני אמשיך לוותר על הרכבת עקב חוסר מקצועיות ושירותיות.
Samuel Katz
תחנה נקייה ומסודרת, זיו לאשתי הנכה להיכנס, ה חשבו ב כל., הרציף נקי והכי חשוב עומדים בזמנים. ברכבת עצמה הייתי ממליץ שישתתפו חלונות מעת לעת.
יונית פינשטיין
חוויתי חוויה טובה עם רכבת חדשה, לצערי המעלית לא עבדה, והיה עלינו לעלות במדרגות ובתור נכות זה בהחלט מאתגר. חבל