המרכז הרפואי קפלן

בית חולים ברחובות (Kaplan Medical Center)

7.4

המרכז הרפואי קפלן

דרך פסטרנק 1, רחובות
( ? )
  • +972 8-944-1211
  • שעות הפתיחה של המרכז הרפואי קפלן:
    יום ראשון: פתוח 24 שעות
    יום שני: פתוח 24 שעות
    יום שלישי: פתוח 24 שעות
    יום רביעי: פתוח 24 שעות
    יום חמישי: פתוח 24 שעות
    יום שישי: פתוח 24 שעות
    יום שבת: פתוח 24 שעות

תמונות מהמרכז הרפואי קפלן

חוות דעת על המרכז הרפואי קפלן

  • תמונה

    אנסטסיה מירונוב

    31.08.2023

    בית חולים הזה נהיה ביזיון,השבוע אמא שלי הייתה עם כאבים מטורפים הגענו עם הפנייה למיון וסיטי מהרופא,כמה חודשים אמא שלי עברה כאבים לא ברורים עשתה בדיקות רצה מרופא לרופא ולאחר מכן התחנה האחרונה זה בית החולים,שאמור להיות הבית החם והמקבל והנותן עזרה ופתרונות לאדם שכואב לו לאדם שסובל ,הרופאים והאחיות קרים ולא אנושיים רואים במטופלים סתם חתיכת בשר זו ההרגשה שקיבלנו,חוסר סובלנות,חוסר שירותיות,מטרטרים אותך מבדיקה לבדיקה,העובדים מסתובבים מפטפטים ביניהם כאילו נמצאים בחצר בית הספר,אנשים יושבים וסובלים יושבים ומחכים לתורם בסבלנות,בית חולים ריק מאנשים אבל זמני המתנה מוגזמים ורוב הדלפקים בכלל אין למי לפנות אין מזכירות והרופאים מסתובבים לא ברור איפה כששאלתי את האחות איפה הרופאה היא גמגמה ולא ידעה מה לענות לי בהתחלה אמרה שהיא בהפסקה שמדובר במשמרת ערב שהיא רק הגיעה וכבר יצאה להפסקה? אחרי זה אמרה שמטפלת במישהו אחר כשבפועל לא היה ככה.עשו בדיקה לאמא אצל רופאת נשים ונכנס רופא ודיבר איתה על בדיקות של פציאנטית אחרת בזמן שהיא בודקת אולטרסאונד שזה הכי אישי פרטי אחרי זה נכנסת אחות כל שניה מישהו נכנס כשבודקים אותה בדיקה כה אישית לא ראיתי דבר כזה,שום אמפתיה וכשאתה שואל שאלה מתוך חוסר ידע וכדי להבין טוב יותר מסבירים ועונים בהתנשאות כאילו אני סתומה,אין ליווי אישי אין כלום. אכזבה שאלו הרופאים המטפלים בבתי החולים שלנו בישראל 2023 מי שלא יכול או מסוגל להיות רגיש עדיף תחליפו מקצוע.מטופל צריך לקבל את מלוא הסבלנות והרגישות אנחנו לא חתיכת בשר.זו יכולה להיות אמא שלכם! פעם ראשונה ראיתי את אמא שלי חסרת אונים ולא היה לי דרך לעזור לה.סבלה מכאבים בשקט ואושפזה והובטח לה במהלך הלילה שתעשה סיטי כי כל הבדיקות שעברה לא ראו שומדבר ורק בסיטי רואים ממה הכאבים והסבל שלה שמלווה אותה כמה חודשים טובים. עבדו עלינו בעיניים פשוט השאירו אותה לילה ושחררו אותה הביתה עם טיפול אנטיביוטי ומשכך כאבים כדי לסתום לה את הפה,ואני אומרת לעצמי מזה הרשלנות הזאת מזה היחס הזה?לקבוע סיטי בקופת חולים יש רק עוד חודשיים!!!!!! נראה לכם הגיוני שאדם יחכה לבדיקה כזאת כולכך הרבה זמן ואם יקרה לו עד אז משהו?????? מי יהיה אחראי????? לרופאים ולכל הצוות שם לא אכפת מכלום ושומדבר!!!!!!פשוט ככה.....ואני לא נכנסת למשכורות ולעבודה הקשה שחלקם עושים אני מתייחסת נטו לחוויה האישית שלנו ולתוצאה הסופית שלא נפתרה עדיין ועדיין היא נשארה עם כאבים .

  • תמונה

    Shachar Mizrachi

    26.08.2023

    שלום רב שמי שחר מזרחי. ביום שבת האחרון הגעתי עם אשתי למיון בשעה 10:30 עם הפניה כמובן. היא נזקקה לתפרים באופן דחוף. ניגשתי 3 פעמים למזכירות הרפא, וגם לאח האחראי, ושאלתי מדוע אני צריך להמתין לאותו הרופא מעל שעתיים??? התשובה שקיבלתי מכולם: "הוא בניתוח" ואני שואל את עצמי- איך יכול להיות שבכל הבית חולים הענק הזה יש רופא / רופא כירוגי אחד בלבד? אם אינכם מסוגלים לתת מענה דחוף / הולם למטופלים שלכם- תבואו ותגידו לפני. בטח אל תתנו לנו להמתין 3 שעות. מספר שאלות: 1. למה אתם מזלזלים במטופלים שלכם? 2. זמנם פחות יקר מזמנכם? 3. כי זה בחינם? במחלקת יולדות לדוגמא, דאגתם להתקשר אלינו לפני הלידה ולהציע לנו סיור לפני הלידה... העיקר שנבוא ללדת אצלכם נכון? ואני שואל למה? כי אתם מקבלים כסף מהמדינה על כל יולדת? אגב- אשתי בחרה ללדת את כל השלושה באסף הרופא... וטוב שכך. יש פה ביננו אנשים מבוגרים, שזקוקים למענה מיידי. הם פשוט קמו והלכו מרוב ייאוש, אובדי עצות. וזו גם המלצתי אליכם הקוראים: מבית חולים קפלן ברחובות מומלץ מאוד להתרחק. מתי שבאמת תהיו זקוקים לו- לא תוכלו לסמוך עליו. רק אם כל בתי החולים בארץ סגורים באותו היום, ואין לכם באמת למי לפנות- רק אז תגיעו לקפלן. למה? פשוט מאוד כי מזלזלים בכם שם. זה הכול. שיקולכם. וזה אני כותב לאחר שבת משפחה (קרובה מאוד, לא אפרט בשל סודיות רפואית) הייתה מאושפזת אצלכם שבוע- והייתה כבר מתה לשוב הביתה כי אף אחד לא ראה אותה שם. פשוט בושה וחרפה. לא נשוב אליכם יותר, לא בשביל תפרים, לא בשביל ניתוחים ולא בשביל כלום. אמן שלא נזדקק לכם יותר, ואם נזדקק- נפנה לאן שבאמת ידאגו לנו ויראו אותנו. אציין כי פקידות הקבלה במיון והאח התורן היו שירותיים, אדיבים, ונכונים לסייע, ראויים לשבח בהחלט: יסמין חמוד אלייב אלבינה יוסי ביבוץי נכון לכתיבת מייל זה- טרם נכנסו לרופא (אנחנו ועוד 5 מטופלים, לספירתי) וממש עכשיו התקשרה יסמין לחדר ניתוח (או למישהו מטעמם) ואמרו לנו: יסיים בעוד כשעתיים. מה עשינו אתם שואלים? נסענו בייאוש רב לאסף הרופא. תתביישו הנהלת בית חולים קפלן וכל הנוגעים בדבר. העתקים: 1. המחלקה לפניות הציבור במשרד הבריאות. 2. האגף לפיקוח על הקופות ושירותי בריאות נוספים. 3. הגשת קבילה לפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי. ושוב תתביישו

  • תמונה

    Natalya Yakimovich

    26.08.2023

    רופאים משקרים בפענוח סי.טי. ותהודה מגנטית, לא רושמים כשרואים שברים ודומה. .תת רמה בנוסף בקפלן מרעילים אוויר בחומרים מסוכנים עושים חנק ובסמים מדכים נשימה. במיון באוויר יש סמים מדכים נשימה, עושים קוצר נשימה, וגם סמים פוגעים בתפקוד לב. ולכן כיבו פענוח אוטומטי של א.ק.ג. כדי לשקר שא.ק.ג. תקין. ביחידת תהודה מגנטית בזמן שחיכיתי לבד ליד מזכירות באוויר הופיע חומר שעשה לי טעם של דם בגרון, מיים בחזה, נחנקתי, השתעלתי בלי הפסקה, כל הזמן מרגישה טעם של דם. וחומר פוגע היה באוויר חצי שעה וגם לא הייתה מזכירה בכל הזמן זה. בפניה חוזרת למיון עם אותה בעיה - כאב ורעידות-פירכוסים, לא ראה אותי אף רופאה, ניגש אלי בדואי שהתחזה לרופא ואמר שיש לי כאב שרירים. לא נתנו לי שום טיפול רפואי. אחרי שעתיים אמרו ללכת הביתה. אמרתי לאחיות שכואב לי, הן אמרו: לכי הביתה. היו לי רעידות וכאב לי. ישבתי עעל הריצפה. אחות העבירה אותי לחדר איפה אף אחד לא ראה אותי. הייתי שם 3.5 שעות. שוב ניגשתי לאחיות ואמרתי שכואב לי ואני אוצה טיפול. הן אמרו: רופא אמר זאין לך כלום, לכי הביתה. התחלתי לצעוק עליהם, הם קראו למאבטחים-אתיופים. הם טפסו אותי בכל, הרימו לי בגדים, חסמו גוף, קראו לי סימולנטית וזרקו בגסות לכיסה והוציאו ממיון. בבית גיליתי שמכתב שיחרור לא חתום, אין חתימה של רופא. שליד שם משחרר לא רשום לא דר ולא מתמחה, רק שם ושם משפחה.ואדם זה רשם שהגעתי למיון סתם, כי אני חולת נפש ויש לי התמהגות פסיכיאטרית. במיון מישהו החליט לא לתת לי טיפול רפואי למרות שהגתי באמבולנס פעם שניה, וזרקו אותי בכח וקיללו סימולנטית.

  • תמונה

    Ruby M

    23.07.2023

    איום ונורא, שירות על הפנים! פקידות כל היום עסוקות בלהתכתב בפלאפון או לאכול, שוכחות לתת שירות, אין תורים והרופאים "המקצועים" ממש לא מקצועים. להתרחק, הכל בלאגן שם.

  • תמונה

    ira pletnev

    25.06.2023

    יחס אישי לא ראוי, עובדים עם צוואר בקבוק, מעבירים את הלקוחות כמו בקיוסק , והסיפור העצוב הוא, היתה שם ילדה חסרת השכלה, כי שאלתי אותה מה ההבדל בין הוריד הזה לזה, והיא אמרה כולם אותו דבר, לקחה ממני דגימות דם, ודקרו אותי בוריד מאוד גדול וראשי והיה הרבה דם ונפיחות וחוסר תחושה ביד שמאל.. ואני עד עכשו סובלת ולא יכולה להחזיק שום דבר עם היד, הולכת לסופר מנסה להרים שקית ולא מצליחה(אני בת 26) היא היתה צריכה לקחת בדיקות דם ולא עשתה את זה כמו שצריך, היא פגעה לי בוריד. שלא נדבר על הנראות שלה אישה מאוד לא מטופחת ועם עודף משקל.

עסקים נוספים בקרבת מקום להמרכז הרפואי קפלן

אצל dudi's

מזנון ברחובות

בית חולים קפלן, רחובות

מחלקות ילדים || Pediatric Wards

בית חולים ברחובות

רחובות
(4.31)
מכללה

בית הספר לסיעוד - קפלן

מכללה ברחובות

רחובות

קפה פלפלת

בית קפה ברחובות

השרון 1, רחובות

המטולוגיה-אונקולוגיה

בית חולים ברחובות

רחובות

נפרולוגיה

בית חולים ברחובות

רחובות

היחידה למחלות זיהומיות

בית חולים ברחובות

רחובות

תזונה ובריאות

בית חולים ברחובות

רחובות

גסטרואנטרולוגיה

בית חולים ברחובות

רחובות

מרפאת ריאומטולוגיה

בית חולים ברחובות

רחובות

בתי חולים בקרבת מקום להמרכז הרפואי קפלן

מחלקות ילדים || Pediatric Wards

בית חולים ברחובות

רחובות

המטולוגיה-אונקולוגיה

בית חולים ברחובות

רחובות

נפרולוגיה

בית חולים ברחובות

רחובות

היחידה למחלות זיהומיות

בית חולים ברחובות

רחובות

תזונה ובריאות

בית חולים ברחובות

רחובות

גסטרואנטרולוגיה

בית חולים ברחובות

רחובות

מרפאת אלרגיה ואימונולוגיה

בית חולים ברחובות

רחובות

מרפאת ריאומטולוגיה

בית חולים ברחובות

רחובות

מחלקת עיניים

בית חולים ברחובות

רחובות

כירורגיה אמבולטורית

בית חולים ברחובות

רחובות

מאפייני העסק

נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים

מיקומו של המרכז הרפואי קפלן ברחובות

הצג מפה