הפרדס - בית לאירועים

אולם אירועים ברחובות (Hapardes - Ballroom Rehovot)

8.6

הפרדס - בית לאירועים

דרך גד פיינשטיין 101, רחובות, ישראל
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 8-946-6727
  • שעות הפתיחה של הפרדס - בית לאירועים:
    יום ראשון: פתוח 24 שעות
    יום שני: פתוח 24 שעות
    יום שלישי: פתוח 24 שעות
    יום רביעי: פתוח 24 שעות
    יום חמישי: פתוח 24 שעות
    יום שישי: פתוח 24 שעות
    יום שבת: סגור

תמונות מהפרדס - בית לאירועים

חוות דעת על הפרדס - בית לאירועים

  • תמונה

    sachi klapholtz

    12.08.2023

    אולם וגן אירועים עם פוטנציאל ממש גדול, אבל תחזוקה גרועה.

  • תמונה

    vered arbiv

    10.07.2023

    החתונה של הבת בסוף יוני היתה מהממת. המקום יפהפה, האוכל היה מצויין, האולם והשולחנות מעוצבים נהדר והמסכים והתאורה בזמן הריקודים היו מעולים. בנוסף, אילנה הנהדרת מנהלת הארועים עזרה לארגן כל דבר שביקשנו ונתנה המון עצות טובות. בקיצור, המקום מאד מומלץ. ההערה היחידה שיש לי היא שכמה הערות שלנו לגבי ניראות הבריכה והחצר לא טופלו/טופלו ממש בתחילת הארוע. עדיין, ממליצה על המקום מכל הלב.

  • תמונה

    Sharon Pinto

    07.06.2023

    טעות לשלם להם על אירוע! שירות גרוע ממש. ביום של שיא החום מעל 40 מעלות ובחופה אין מאווררים בחוץ למרות שהבטיחו להוציא. בפנים התחילו להפעיל מזגן אחרי ריב עם האחראי! שולחנות לא מסודרים. אחד החברים של הכלה ערך את השולחנות אחרי שהתחיל האירוע!!! הזוג השכיר מכספם האישי מצננים שהעובדים במקום לא הפעילו אלא שוב חברים של הזוג. אנשים ביקשו להכנס פנימה למזגן ולא איפשרו להם (נשים בהריון, תינוקות ואנשים מבוגרים) האוכל יצא מאוחר. כוס שנשברה לקח כמעט שעה לנקות כשילדות רוקדות ונמרחות על הרצפה. ילדה שהקיאה על הרצפה לא ניקו רק שמו כיסאות מסביב. אני אישית בתור אורחת וחברה של הכלה הייתי צריכה לתפעל עובדים חצי מהיום וגם זה לא עזר כי הייתי צריכה לרדוף אחריהם. בקיצור לא מומלץ בכלל!!

  • תמונה

    Jasmin Adada

    06.06.2023

    במילה אחת: אכזבה. ועכשיו נרחיב: רצינו לקיים חתונה קטנה וצנועה עם תחושה של טבע. הגענו ל"הפרדס" מאוד אופטמיים וראינו את שני הגנים שיש למקום להציע. לאחר שיחה עם נציג המכירות, היה נראה שהם איתנו וישר סגרנו על גן התפוז שהקסים אותנו. למרבה הפתעתנו כחודשיים מהסגירה, כאשר הגענו לראות שוב את המקום, ראינו שגן התפוז עבר שיפוץ רציני. דק העץ והעצים נהרסו ובמקומם שמו ריצוף בטון שהרס את הקסם שאהבנו. אף אחד לא טרח לעדכן אותנו מראש על השיפוץ. הוצע לנו לעבור לגן השקד במקום, אך החלטנו בסוף להשאר בתפוז ולעבוד עם מה שיש. אך את האכזבה הנוספת חווינו ביום הטעימות. לא היה איתנו מנהל אירוע שליווה אותנו ועזר לנו לסגור את התפריט (בניגוד לשולחנות אחרים). לצערנו תמיד הרגשנו ב"מרדף" אחריהם, גם טלפונית. גם יום לפני האירוע עצמו עדיין לא היה לנו ברור מי מנהל האירוע שלנו, ובלילה שלפני האירוע עוד הינו צריכים לסגור דברים מול האולם, כמו למשל הסאונד. הרגשנו שבאים אלינו בהאשמות במקום לנסות לעזור ולקחת אחריות. קיוונו שביום האירוע הדברים בכל זאת יעברו חלק, אבל התבדנו! ביום האירוע עצמו, בעודי בשמלת כלה ורוצה להתארגן לצילומי משפחות, ניגשה אליי אחת המנהלות וביקשה ממני לסדר את מקומות הישיבה של האורחים(!) נאלצתי לבקש מהמלווה שלי לעזור וכמובן שלא הבנתי למה הדבר נעשה ביום החתונה שלי ולא לפחות יום לפני. יום האירוע שלנו נפל על יום מאוד חם (שכמובן אין לאף אחד שליטה על כך) אך באולם המזגן לא עבד כמו שצריך. אורחים שניסו להכנס להתאוורר מעט, סבלו גם בפנים מחום. רק לאחר כשעתיים המקום התקרר מעט (אבל לא מספיק). דבר נוסף, האורחים קיבלו את האוכל ממש מאוחר ולא היה למקום מספיק שתייה קרה לספק להם (קיבלנו הרבה תלונות מהאורחים לגביי זה). יצאנו מאוד מאוכזבים ומותשים מההתנהלות. במקום לשמוח התעסקנו עם כל הבעיות שהמנהלים הציפו מולנו כל היום. חשוב לציין שלאורך כל התהליך נשארנו מנומסים, התפשרנו והכל על מנת להשאר באווירה חיובית לקראת היום החשוב בחיינו. למרות שבעלי המקום היו מודעים לבעיות ולאכזבות שחשנו מהם, לא הוצע לנו שום פיצוי הולם. אנחנו נעביר את חוסר שביעות הרצון שלנו הלאה.

  • תמונה

    קרינה שמש

    26.05.2023

    המקום כמקום חמוד, אבל המלצרים שהוא מעסיק שלא נדע, רוב השהות שלי בשולחן חיכיתי לסכו"ם... קינוח כמובן שלא אכלתי כי הם חשבו שאוכל קינוח כוס עם הלשון כמו חתול. כוסות מלוכלכות לא ברמה של חסר פוליש - ברמה שיש דברים דבוקים על הכוס, ולא כוס אחת כולם! המקום יחסית גדול אז לא מתאים לחתונות קטנות.

עסקים נוספים בקרבת מקום להפרדס - בית לאירועים

שטיפת מיקה בהולנדית סניף רחובות

רחיצת רכב ברחובות

אלי הורוביץ 1, רחובות

שמיים מוארים - גופי תאורה | חנות לאביזרי חשמל

חנות לאביזרי תאורה ברחובות

אלי הורוביץ 19, רחובות

Kinoko-Tech

יצרן מזון ברחובות

אלי הורוביץ 19, רחובות

בית עופר

מרכז קהילתי ברחובות

אלי הורוביץ 19, רחובות

שלמה תורג'מן עו"ד רו"ח

עורך דין ברחובות

אלי הורוביץ 19, רחובות

גל מרפאת מומחים לטיפולי שיניים ברחובות

מרפאת שיניים ברחובות

בית גל, אלי הורוביץ 19, רחובות, 7608802

אילן פריאל

רופא שיניים ברחובות

אלי הורוביץ, רחובות

אהרוני בכור - רואה חשבון ברחובות , ראשון לציון , נס ציונה

רואה חשבון ברחובות

אלי הורוביץ 12, רחובות

מיאון דה מייק

בר קריוקי ברחובות

אלי הורוביץ 12, רחובות
(4.77)
מרפאה

פנדה - מרפאה משפחתית

מרפאה ברחובות

אלי הורוביץ 12, רחובות, 7608801

מאפייני העסק

נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים

מיקומו של הפרדס - בית לאירועים ברחובות

הצג מפה