באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
הילה
זה לא פעם ראשונה שאני מזמינה מכם מונית אבל היום הפסדתם לקוחה ולקוחות עתידים, התקשרתי להזמין מונית לנתבג ענה לי סדרן חצוף, כמובן לאחר שסיים את שיחתו מעבר לקו והתפנה להתייחס אלי, ביררתי על מונית לתאריך מסוים והוא ענה לי בזלזול וזחיחות שהוא גם צריך מונית לתאריך מסוים וניתק, התקשרתי שוב שאלתי למה הוא ניתק הוא ענה שאף פעם לא מנתק ( גם משקר בנוסף) ושאל מה אני רוצה עניתי שרציתי להזמין מונית לנתבג אבל אני כבר לא רוצה, הפעם סיים בתודה תודה וניתק, אני רואה כאן בביקורות שאני לא היחידה שניתקתם לה אני מבינה שזה משהו שיטתי וממש לא מתפלא, לא ממליצה ביכלל שירות גרוע מזלזל ויש כל כך הרבה תחנות שאפשר לפנות אליהם, הפסד שלכם!
David Pogrebinsky
שירות גרוע - הזמנו מונית באמצע הלילה לנתב"ג, הגיעה מונית עם תא מטען מלא, הנהג אמר שאין לו מקום למזוודות ופשוט נסע. הסדרן לא הצליח למצוא מונית אחרת. נאלצתי להסתדר לבד דרך ספק שירות אחר (בזמינות מיידית). מאכזב...
Eli Solo
אסון. לא נראה לי הם רוצים את הכסף של הלקוחות שלהם. התקשרתי להזמין מונית ל-3 אנשים + 7 מזוודות לשבת והאיש שאנה לטלפון עם ״כן..״ דיבר עם אנשים אחרים בו זמנית לתוך הטלפון ללא לומר סליחה כך שחשבת שהוא מדבר איתי, וכשבקשתי ממנו לא לפנות אלי כ-״אחי״ כי אנחנו לא בני 14 הוא נעלב וטרק לי את הטלפון בפרצוף. לא חסרות תחנות מוניות באזור.
Olga G
תחליפו סדרן!!! תראו כמה תלונות עליו. שנה שלמה נסעתי אתכם. וותרתי מספיק על החוצפה וחוסר מקצועיות שלו. עד שיום אחד התחיל לצעוק. מה הוא מרשה לעצמו היצור הזה.. מי הוא בכלל. הפסדתם לקוחה קבועה ולכו תדעו עוד כמה כמוני בגללו
ענבל לוש
מונית שלהם חתכה אותי.. ללא זכות קדימה. התקשרתי אליהם להתלונן על הנהג העבריין והם אמרו שגם ככה אין להם מה לעשות עם זה. העיקר שהלוגו מופיע על המונית. כמעט עשה תאונה עם תינוק. תתביישו.