מיקי גולן - פתרונות לשיער, פאות ,גבות, לנשים וגברים

מספרה בראשון לציון

6.7

מיקי גולן - פתרונות לשיער, פאות ,גבות, לנשים וגברים

ילדי טהרן 7, ראשון לציון
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 3-952-3829
  • שעות הפתיחה של מיקי גולן - פתרונות לשיער, פאות ,גבות, לנשים וגברים:
    יום ראשון: סגור
    יום שני: סגור
    יום שלישי: 9:00 עד 19:00
    יום רביעי: 9:00 עד 19:00
    יום חמישי: 9:00 עד 19:00
    יום שישי: 9:00 עד 14:00
    יום שבת: סגור

תמונות ממיקי גולן - פתרונות לשיער, פאות ,גבות, לנשים וגברים

חוות דעת על מיקי גולן - פתרונות לשיער, פאות ,גבות, לנשים וגברים

  • תמונה

    Nadav Zecharyahu

    19.09.2023

    הגעתי אליו פעם ראשונה. הוא עשה לי תספורת שאין לי מילים לתאר… גובה אפס ללא דירוג למרות שביקשתי הוא שינה לי את כל קו התספורת למרות שהיה קו שהיה ניתן ללכת לפי הקו הקודם. בסופו של דבר גם שילמתי למרות שאמרתי שהתספורת לא טובה והוא ממשיך להגיד שהיא טובה. לא אחזור ולא אמליץ.

  • תמונה

    יוסף צלניקר

    28.06.2023

    לא ממליץ להשתמש ביחידות השיער שלו . המחיר מאוד יקר והשיער של היחידה נושר במהירות. הכניס אותי להוצאות מאוד גבוהות ועשה לי נזק לקרקפת כי הוא פשוט לא מחטא את המכונות ומשתמש באותו תער מאדם לאדם מכונות התספורת שלו ממש ישנות. מזיעים מאוד !! בקרקפת ברמה בלתי נסבלת . לדבריו צריך לעשות תחזוקה אחת לחודש - כלומר גילוח השיער מתחת, ניקוי הדבק שטיפת היחידה והדבקה מחדש בעלות גבוהה במיוחד. בפועל צריך לעשות את זה כל שבוע - כי זה פשוט יוצא. כל הפעמים זה פשוט היה יוצא אז הייתימוריד את זה לבד ( פשוט עם משיכה קלילה היד כי הדבק כבר השתחרר ) ושם כובע כי אני לא יכול כל שבוע לשלם לו את הסכום האסטרונומי הזה לכל תחזוקה וחיכיתי לטיפול החודשי. נראה מאוד לא טבעי קו השיער נראה ממש לא מקצועי והשילוב עם השיער הטבעי גם נראה מגוחך . הגעתי לרמה שממש צחקו עליי והבינו ישר שזאת פאה. בשיחה הראשונית הוא מבטיח דברים שבסופו של דבר הם ממש לא נכונים - כמו למשל שמותר להכנס לבריכה חופשי . בפועל השיער פשוט משנה צבע בבריכה \ ים ואז הוא אומר לך לחזור אליו ושהוא יצבע לך את זה מחדש. הרבה זמן בזבזתי על זה וימי חופש מהעבודה . בקיצור ממליץ לחשוב על פיתרון אחר או למצוא מקום מקצועי שמצדיק את המחיר. סיפר לי את השיער והפאה בצורה עקומה במיוחד ובמהירות ( העיקר כדי לקבל את הלקוח הבא ). חבל שבארץ הוא מצליח לשווק את עצמו בכתבות ממומנות וסירטונים שבפועל התוצאה שונה מהדברים שהוא מספר. עריכה : מגיב לי שלא השתמשתי ביחידה שלו תגובתי היא : למה לאחר פרסום חוות הדעת כל העובדים של המקום פתאום שמים ציון גבוה? אפרט במחירים על מנת להראות שאכן השתמשתי ביחידת השיער : היחידה עולה 4000ש"ח - אם תתקשרו אליו הוא יגיד שהיחידה מספיקה ל 9 חודשים בפועל היא מספיקה לחצי שנה בלחץ. טיפול חודשי 250 ש"ח בפרסומים נטען כי היחידה נדבקת ב" ואקום " בפטנט ייחודי - בפועל ניתן לקנות את הדבק באינטרנט אשמח לפרט עוד ועוד אך מקווה שבעל המקום ישתפר להלאה.

  • תמונה

    עומר גיל

    28.06.2023

    לא ממליץ בשום אופן, אם לימדו אתכם שעל דברים טובים משלמים הרבה אז זו לא הסיטואציה, מחירים יקרים ואיכות תת רמה. הוא שוכח שהלקוחות שלו בני אדם ושבאים אליו לטפח את השיער (ולא להרוס אותו), זלזול בלקוחות, מכונות תספורת ישנות וזולות, לא מחטאים אותן והמקום לא נקי, אין פלא שהמקום ריק! תספורת גבר לוקחת שם 10 דק גג, יוצאים עם תספורת מביכה ובנוסף על זה משלמים מחיר גבוה ולכו תדעו כמה זמן (אם בכלל) המכונות לא חוטאו… אני מקווה שבעל העסק ייראה את התגובות ויעזור ללקוחות ההבאים שלו, כי אני לא אחזור חשוב! איך הוא מגיע למצב שהתגובות הטובות בשבועיים האחרונים זה העובדים שלו ותגובה לפניי הבן שלו משקר וכותב שהוא שם על עצמו פאה?! מה לא עושים בשביל תגובות טובות באינטרנט….. פשוט תשתפר ואף אחד לא יכתוב לך תגובה רעה ותאמין לי שאפילו יהיו טובות

  • תמונה

    Adi Golan

    28.06.2023

    באתי לעשות יחידת שיער, תוך שעה יצאתי עם יחידת שיער איכותית משיער אמיתי. ממש מדהים, עם שירות מעולה ואחלה קפה :) תודה רבה מיקי על הכל!!

  • תמונה

    ערן זילינסקי

    25.06.2023

    מרגיש הכי מרומה שיש. המספרה ברמה מאוד נמוכה מכונות תספורת ישנות שמדי פעם מפסיקות לעבוד תוך כדי תספורת, הכל מלא שיערות ומלוכלך , הכסא השולחן וכל המכונות עצמן. אף מכונה לא עוברת חיטוי , הוא סיפר אותי שעוד היה על המכונה שיערות של האדם שלפני. סיפר בחוסר מקצועיות , סיפר ממש מהר ויצא די עקום ברמה שהייתי צריך לתקן לבד. עשה שימוש בתער כדי להוריד את השיער בשביל להדביק את יחידת השיער, התער בו השתמש לצערי כנראה עשה בו שימוש גם באדם שלפני כי הוא פשוט היה על השולחן כתער היחידי (בדרך כלל תשימו לב שאצל ספרים לאחר שימוש בתער זורקים אותו על הרצפה ומוציאים חדש לכל אדם). היחידת שיער ברמה לא טובה , הצבע דוהה מהר , הדבק יוצא תוך זמן קצר - תוך פחות משבוע כבר התחיל לצאת. משתמש בטכנולוגיה T3 בפרסומיו . בפועל משתמש בדבק " Activ Aqua Bond 3" . שניתן למצוא באמזון או בכל מקום אחר.באתר של המקום ממנו הוא מזמין את יחידת השיער כתוב שאפשר ללכת לסאונה , בניגוד למה שהוא אמר שסאונה ומקלחות חמות ממיסות את הדבק . בנוסף אם אתם מעוניינים להדביק בעצמכם הוא מוכר שפורפרת קטנה שמספיקה לכ 4 הדבקות ב 200 ש"ח. לכל מי שרוצה לעשות יחידת שיער ממליץ ללכת לכל מקום אחר רק לא לשם. כל ביקור נוסף של הדבקה ותספורת עולה 250 ש"ח הוא טוען שצריך פעם בחודש ,אבל צריך לעשות את זה לעיתים הרבה יותר קרובות כי הדבק פשוט יוצא . היחידה מחזיקה כ 6 חודשים בלחץ ועולה 4000 ש"ח - מחיר מאוד גבוה ואפילו מופרך למי שמבין בתחום. ניסה למכור גם אביזרים נלויים שמפו מיוחד וכו ליחידה על מנת "לשמור על חייה" כשבפועל הדבר לא נצרך באמת. ( אפשר להשתמש בשמפו תינוקות ללא מלחים .) הכיסא , הרצפה וכל המכונות מלאות בשיער של אנשים שהיו לפני . מקווה שעזרתי לכל מי ששוקל ללכת על יחידת שיער או תספורת ומקווה שבעל המקום איכשהו ינסה להצדיק את המחיר ולהשתפר גם ללקוחות הבאים . קצת מביך שבימים האחרונים קיבל הרבה ביקורות לא טובות וביקש מהעובדות שלו לכתוב ביקורות טובות לשווא. צירפתי תמונה של הדבק בו משתמש .

עסקים נוספים בקרבת מקום למיקי גולן - פתרונות לשיער, פאות ,גבות, לנשים וגברים

(4.02)
מסעדה

פאזל בורגר ראשל"צ

מסעדה בראשון לציון

ילדי טהרן 7, ראשון לציון
(4.40)
קניון

מתחם G חדש

קניון בראשון לציון

ילדי טהרן 7, ראשון לציון

ארקפה מתחם G

בית קפה בראשון לציון

מרכז G, ילדי טהרן 4, ראשון לציון, 7565843

פוקס הום מתחם ג'י

חנות הכל לבית בראשון לציון

ילדי טהרן 7, ראשון לציון

סטופ מרקט סינמה סיטי

סופרמרקט בראשון לציון

ילדי טהרן 5, ראשון לציון

דרים ספורט

חנות למוצרי ספורט בראשון לציון

ראשון לציון

אוצר החייל

בנק בראשון לציון

מתחם G על דרך, ילדי טהרן 5, ראשון לציון

קליספרה אירועים

אולם אירועים בראשון לציון

ילדי טהרן 12, ראשון לציון, 7565848
(4.59)
אטליז

חינאווי ג'ורג' משקאות - Wine & More

אטליז בראשון לציון

ילדי טהרן 3, ראשון לציון

Fun city - פאן סיטי ראשון לציון

חנות לציוד מסיבות בראשון לציון

ילדי טהרן 5, ראשון לציון

מספרות בקרבת מקום למיקי גולן - פתרונות לשיער, פאות ,גבות, לנשים וגברים

(4.83)
מספרה

Ami עמי אושרן

מספרה בראשון לציון

השירה העברית 10, ראשון לציון
(4.71)
מספרה

Asaf Dayan

מספרה בראשון לציון

השירה העברית 10, ראשון לציון
(4.85)
מספרה

רובי כהן עיצוב שיער

מספרה בראשון לציון

הרשת 10, ראשון לציון, 75439
(4.20)
מספרה

Ari Shomer ארי שומר - סניף קניון הבאר

מספרה בראשון לציון

מורשת ישראל 15, ראשון לציון
(4.03)
מספרה

שלום שומרת

מספרה בראשון לציון

הנחשול 30, ראשון לציון
(4.26)
מספרה

אייץ אנד אם

מספרה בחולון

יהושע רבינוביץ 58, חולון
(4.13)
מספרה

מספרת דודי שרוני

מספרה בחולון

יהושע רבינוביץ 11, חולון
(4.17)
מספרה

החלקת שיער מירי מויאל

מספרה בראשון לציון

שומרה 9, ראשון לציון, 7549505
(4.83)
מספרה

Asimmetric - המספרה לעיצוב ושיקום השיער

מספרה בראשון לציון

המכללה למנהל, אלי ויזל 2, ראשון לציון
(4.75)
מספרה

ספר גברים כשר Barberdos Netanel

מספרה בראשון לציון

הבוצרים 1, ראשון לציון, 7575118

מאפייני העסק

קהל
ידידותי ללהטב"ק+מרחב בטוח לטרנסג'נדרים
נגישות
מגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמעלית נגישה לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחרים
מתקנים: שירותים

מיקומו של מיקי גולן - פתרונות לשיער, פאות ,גבות, לנשים וגברים בראשון לציון

הצג מפה