באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
רוני אורן
ישר כוח
אורן זרגרי
ממתינים בתור המון זמן ועד שמקבלים שירות, בד״כ הוא מתחת לכל ביקורת
I.k
דואר מזעזע וזלזול בתושבים בכל קנה מידה. תתביישו לכם שככה אתה נוהגים בתושבי העיר בזלזול וחוצפה. פשוט תת רמה של שירות ברמה הכי גבוהה שיש.
מאיר מלכה
התנהלות לקויה בסנף דואר זה. קבעתי תור בסניף הנ"ל להיום - יום ראשון 12 במרץ בשעה 14:15. הגעתי בזמן ומספרי בתור היה 152. שני אשנבים פעלו. האחד, שמספרו 2, קיבל רק כאלה שפטורים מתור (לצערי, לא ברור כיצד אנשים צעירים ובריאים פטורים מתור. זו הייתה תמונת המצב בזמן שהמתנתי). האשנב השני, שמספרו 5, קיבל כאלה שהזמינו תור מראש. טעות ראשונה של הפקידה באשנב 5 הייתה כשקיבלה שני לקוחות בתור (מספר 151) אחד. היו אלה לקוחות שהתעניינו ברכישת מוצרים ובמשיכת מזומנים. אחת מהן התעניינה וקנתה מוצרים. וכשסיימה, חברתה המשיכה בקניה. לשתיהן יחד זה ארך 35 דקות. טעות שנייה של הפקידה הייתה שקיבלה לקוח שהיה מיועד לאשנב 2 (על אף שהיה צעיר ובריא). הוא נקרא לאשנה 2 אך, קודמו בתור התעכב ולכן החליט שעליו לקבל שירות באשנב 5. הערתי את תשומת ליבו ואת תשומת ליבה של הפקידה, על כך שאין זה הוגן להתפרץ לתור שהוא לא נקרא אליו, אך, לצערי, זכיתי להתעלמות מוחלטת והפקידה שירתה אותו. בשלב זה פניתי לאחראית בסניף. היא קטעה אותי בטענה שהפקידה (באשנב 5) צריכה את עזרתה. היא לא הבחינה באירוניה שהיא מסייעת לפקידה שהעדיפה לקוח על פני תוך פגיעה בי. כשפירטתי את תלונתי בפניה, היא לא מצאה לנכון להתנצל ו/או להסביר. בסופו של דבר, אני קיבלתי שירות שארך שתי דקות לכל היותר, ונאלצתי להמתין לו כ- 45 דקות. זאת, כשקבעתי תור מראש. סניף זה מנוהל, לדעתי, באופן לא מקצועי: אין הקפדה על כך שרק מי שמגיע לו, אכן ייהנה מהטבת פטור מתור. אין הקפדה על סדר התורים המוסדר, ההוגן והנכון. מאחר שהדואר הפך להיות "מרכז קניות" של מוצרים שונים, צריך שיהיה אשנב מיוחד למכירות. צריך לרענן נהלים ולהקפיד לקיימם. מקווה שלא אזדקק לשירותי הדואר בסניף זה. אם כן, אשמח לחוויה מתקנת.
חן פישר
שירות גרוע!! להתרחק