באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
yaffa shasha
הזמנתי תור בטלפון...הגעתי למקום היו לקוחות רבים שחיכו...הודעתי בכניסה כי יש לי תור אולם העובדת אמרה שהיא לא רואה את השם שלי ושאין אפשרות לקבל אותי ..פניתי אל בעל העסק והוא אמר תנסי פעם אחרת...תקבעי תור חדש
משה דדון
היו 2 מטפלות אחת סופר מקצועית השנייה מתלמדת, המקום לא מפואר או חדש אך סביר, בעל המקום היה הוגן מבחינת שירות ומחיר. שיחות הרקע בזמן שהותנו במקום היו בשפה לא נעימה .
עינת שקד
את רוב הטיפולים אני עושה שם.אמינים,גמישים,אדיבים,צוות מיקצועי
אוראל כנפו
שירות טוב מהיר ומיקצועי אבל חבל שקצת יקר אפשר להוריד קצת מחירים
Ela Hodefi
ממליצה לא להגיע למקום שבו יש סיכוי שישפילו ויזלזלו במישהי. אתמול הגעתי למקום ל''יום פינוק'' ויצאתי בוכה ומזועזעת מהייחס שהעובדת ואני קיבלנו. מי שנראה שמנהל את המספרה ואת העסק -צריך טיפול דחוף!!! הבן אדם לא יודע להתנהל ולדבר. בזמן שאני באמצע טיפול אינטימי, הוא הרשה לעצמו לפתוח את הדלת, מה שגרם לסיום הטיפול שלי באמצע, וגם דרש עליו תשלום מלא, צעק על אשת המקצוע שטיפלה בי , וצעק והתעלם ממני כשפניתי אליו.. במקום היינו ארבע לקוחות ושלוש נשות צוות (כולל הספר המדובר) ובכל זאת ''זכיתי'' לחוות את הדבר הזה.. שילמתי על כל הטיפול וזה רק בכדי שיפסיק להשפיל ולצעוק על האישה שטיפלה בי במקצועיות. הבטחתי שלא אחזור לשם שוב. ברור שנפגעתי מאוד. באמת ומכל הלב - טפל בעצמך!