קפה גרג קרית אתא

בית קפה בקרית אתא (Cafe Greg Kiryat Ata)

9.5

חוות דעת על קפה גרג קרית אתא

א. אמיר הנדסת חשמל אמיר אבוטבול

14.09.2023

אתמול 13.9.23 היינו במסעדה הזמנו ציפס ודג כמו שאנו רגילים. בהגשה התלוננתי שהדג שרוף ויבש ביקשתי להחליף לאחר משא ומתן החליפו אבל שוב דג שרוף (ראה תמונות שצילמתי בבית לאחר אריזת הארוחה) לא כמו בפעמים קודמות. ממש לא אכיל. אני רואה זאת בחומרה רבה ולא מתאים למקום כזה מאכזב מאוד. מצ"ב גם חשבון התשלום . לטיפולכם.

gabriela milstein

13.09.2023

הגענו בשעה 23:00 עם ילדה בת חודש בידיים ועוד ילדה קטנה כשבחוץ גשם. המארחת בכניסה טרחה להבהיר מייד שאין שולחן ל-7 סועדים ולא נראה שיתפנה בקרוב והמטבח נסגר עוד חצי שעה ובעברית מדוברת: לכו תמצאו לכם מקום אחר. נכנסנו ועמדנו להמתין והתבקשנו שוב ושוב לעבור ממקום למקום כי אנחנו מפריעים כשהרמז כל הזמן הוא: תלכו מפה. בסוף הבננו את הרמז ויצאנו למסעדה הסמוכה - נגיסה שם זכינו לשירות נפלא ואוכל מדהים. המסקנה: אל תגיעו בלי להזמין מקום. ואולי עם שירותיות כזו עדיף לא להגיע בכלל

noa tamir

09.09.2023

יש להזמין מקום מראש- אחרת לא בטוח תוכנסו. אנחנו במשפחה מאוד אוהבים את המסעדה הזו! שירותיות במקסימום, האוכל מגיע מהר טעים במיוחד אוירה רגועה ונעימה פתוחים בשעות נוחות ניתן להזמין טייק אווי המלצרים והצוות עובדים מסביב לשעון במיומנות אנחנו תמיד יוצאים מרוצים!

ידידיה טרכטנברג

06.09.2023

הגענו מירושלים לצפון, עצרנו לארוחת בוקר. האוכל טעים, השירות מדהים, בפרט של המלצרית לירז. לדעתינו , זה הסניף של גרג , עם השירות הכי טוב. ממליצים בחום.

משה פפו

24.08.2023

הזמנתי שולחן ל-10 אנשים,השירות גרוע מאד,לקח 45- 60 דק ' עד שהגיע מנות הציפסים לילדים,הבן הזמין שקשוקה,היא הייתה שרופה,טורטיות שרופות,רואים שהמלצריות שבוזות וללא חשק לעבוד ולתת שירות,ביקשתי שיפנו את השולחן בכדי להזמין קינוח,הביאו את הקינוח מבלי שפינו את השולחן ,ממש לא נעים לאכול ככה כאשר השולחן לא מפונה ועמוס מהאוכל שלא פונה,ההגיינה לא משהו .בקיצור השירות והאוכל ברמה נמוכה מאד,לצערי הגעתי עם הבן והנכדים שלי בגלל הכשרות בד"צ בגלל שהוא דתי ,אבל התאכזבתי מאד מאד...מהזלזול והשירות הגרוע. ממליץ לעשות רה ארגון במסעדה( ידוע לי מפרסום שבעל המקום נפטר וזה עצוב מאד כי ממה ששמעתי הוא דגל בשירות ונתן את הנשמה במסעדה,יהי זיכרו ברוך.).

עסקים נוספים בקרבת מקום לקפה גרג קרית אתא

העצמאות 61, קרית אתא

מאפייני העסק

הצעות
אוכל מוכןאלכוהולאפשרויות בריאותאפשרויות צמחוניותארוחות לילהארוחות קלותבירהייןמנות אורגניותמנות טבעוניותמנות פתיחהמשקאות חריפיםקוקטייליםקפה
ילדים
כיסאות תינוקמתאים לילדיםתפריט ילדים
אווירה
חמים וביתילא רשמית
מתקנים
שירותיםWi-FiWi-Fi בחינם
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
אפשרויות הסעדה
ארוחת בוקרבראנץ'ארוחת צהרייםארוחת ערבהסעדהקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירות
משלוחיםאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחרים
קהל: קבוצותתכנון: ניתן להזמין מקוםתשלומים: כרטיסי אשראימאפיינים בולטים: שירות מהיר