אניפט Anipet

חנות חיות בקריית אונו

8

אניפט Anipet

שלמה המלך 37, קרית אונו
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 1-700-555-503
  • שעות הפתיחה של אניפט Anipet:
    יום ראשון: 9:30 עד 21:30
    יום שני: 9:30 עד 21:30
    יום שלישי: 9:30 עד 21:30
    יום רביעי: 9:30 עד 21:30
    יום חמישי: 9:30 עד 21:30
    יום שישי: 9:00 עד 15:00
    יום שבת: 10:00 עד 21:30

תמונות מאניפט Anipet

חוות דעת על אניפט Anipet

  • תמונה

    Noya Melamed

    10.09.2023

    מוסיפה כי הבעלים הגיב- הבעיה יקירי לא טופלה, המוצר הגיע. באיחור. הוראות בנייה עדיין אין לי. ועל שירות גרוע וכל הנ"ל לא התקבל אף פיצוי ושירות ראוי. הביקורת שרשמתי: הביקורת היא לא על הסניף, אלא על הרשת עצמה. ביצעתי הזמנה דרך מועדון אשראי של חיילים משוחררים "בהצדעה" של מגרדת טינה 192 במהלך יום שישי. התקשרתי לשירות לקוחות יום ראשון (27.8) כיומיים לאחר ביצוע ההזמנה על מנת להוסיף מוצרים למשלוח והנציגה אמרה שאי אפשר כי זה "אמור להגיע בשלושה ימים הקרובים וזה עד חמישה ימי עסקים" היא הוסיפה גם "המשלוח יצא וטופל ויגיעה בימים הקרובים". הופתעתי לטובה, בוצע ביום שישי ובראשון זה כבר יצא למשלוחים? מקסים. התקשרתי בחמישי 31.8 שוב כי המוצר עוד לא הגיע ונאמר לי "עד יום שני (4.9) זה צריך להגיע אלייך" "עד שמונה ימי עסקים" כאן כבר התחלתי להיות טיפה מעוצבנת כי בראשון הנציגה אמרה שזה יגיע בשלושה ימים הקרובים עם טווח של עד חמישה ימי עסקים, ולאחר החמישה ימי עסקים נציגה אחרת אומרת לי שמונה ימי עסקים? אז למה לא יכולתי להוסיף ביום ראשון דברים נוספים למשלוח? אם יקח עוד 8 ימי עסקים למה היא לא נתנה לי להוסיף? הגיע יום שני ה4.9 וההזמנה עדיין לא הגיעה בניגוד למה ששתי הנציגות אמרו אז התקשרתי בשנית יום למחרת ה5.9 ושוב קיבלתי תשובה שונה מהנציגות שקדמו לה. "עשית את ההזמנה ב27.8 ויומיים ראשונים לא נחשבים ימי עסקים ולכן זה אמור להגיע רק היום או מחר" קודם כל לא נכון ההזמנה בוצעה ב25.8 וב27.8 נאמר לי שהיא יצאה למשלוחים. דבר שני באיזה עסק יום ראשון ושני לא נחשבים ימי עסקים? זה הימי עסקים. לפי מה שזכור לי אני כל יום ראשון וכל יום שני קמה ב6 בבוקר לעבודה אז מדוע ולמה המשלוח שלי לא נספר כיום עסקים בימים אלו? הגיוני שישי שבת אבל אבל ה27.8 זה יום ראשון שלאחר הסופש וזה היום עסקים הראשון אז מי לימד אותה שאמצע שבוע זה לא יום עסקים כי ההזמנה בוצעה באמצע שבוע?? יצרתי קשר עם השירות במייל, לא היה מענה. חשוב לי לציין גם שכשהמוצר הגיע הקופסא הייתה מופצצת וקרועה, לרגע חששתי שמשהו בפנים נשבר ובמזל לא. כן היה חסר הוראות המדריכות להרכיב מגדל בגודל 1.92. חושבים אני בונה כאלה ביום יום אז מבחינתם עם הכסף ששילמתי לא שווה לצרף דף הוראות. וגם על זה כשפניתי לשירות היא אמרה שאין לה מושג מה לענות לי והיא תעביר לנציגה מאתר האשראי ממנו הזמנתי לקבלת מענה על זה. מה אתר האשראי קשור? זה מוצר אחר אם אני מזמינה מאניפט או מחברת אשראי? כי לפי השיחה עפ נציגה ב27.8 יש להם רק מוצר אחד כזה אז למה היא לא יכולה להביא לי שירות נורמלי על המוצר וצריכה להעביר אותי לנציגת חברת אשראי? בושה על השירות. בין הכושלים שקיבלתי.

  • תמונה

    Maya Kizner

    23.08.2023

    ואו, מזמן לא נתקלתי ביחס כ"כ רע, מוכר עצבני שצעק על הבת שלי על כלום במקום שפשוט יגיד לה בנימוס, הבהיל את הילדה עד דמעות ולא מצא לנכון אפילו להתנצל. כשמעסיקים ילדים צעירים בתפקידי שירות יש לפחות להסביר להם את הכללים הבסיים של התקשורת האנושית. יש המון חניות למזון וציוד לבעלי חיין שמוכרים פחות או יותר את ואתם המוצרים, ההבדל הוא בבשירות. ..בזה נכשלתם. לפני מה שאני קוראת בתגובות פה זאת לא הפעם הראשונה.

  • תמונה

    גאולה בנישי

    07.08.2023

    שירות גרוע בסניף קניון קרית אונו, התקשרתי כמה פעמים והובטח לי שהמנהל יחזור אלי, אני עדיין מחכה, אף אחד לא חוזר או נותן לך מענה. הגעתי לחנות וזרקו אותי משם . קניתי דגים לשמח את הילד אחרי כמה שעות (פחות מ4 שעות שהם באקוואריום) הם מתו וזה לא עניין אותם!!! בטענה שאין אחריות. כל מיני סיבות שלא מצדיקות את השירות הגרוע. בהמשך לתגובת הבעלים: בושה וחרפה מצידכה לרשום שהמקרה לא קרה. תבדוק מול העובדים שלכם בסניף קניון קרית אונו לפני שאתה רושם כזה דבר. מראה עד כמה השירות שלכם לא אמין לא פלא שהעובדים שלכם מגיבים כך אם הבעלים בעצמם טוענים שזה לא קרה. תתביישו לכם בעלים שלanipet!!!!!!

  • תמונה

    Guy Gontar

    20.02.2023

    רכשנו לא מעט מהחנות הזאת, כולל במנויים. בשלב מסוים המשלוחים לא הגיעו בשל טעות בירוקרטית של מעבר דירה. קשה לדבר שם עם מישהו, המוקד שולח לחנות והחנות שולחת למוקד או למחסן. רודפים אחריהם וזה פשוט ביזיון. מומלץ לא לעשות אצלם מנוי אם כספכם חשוב לכם כי זאת לא פעם ראשונה שיש תקלות ולכן אין כאן בעיה נקודתית. נציג בטלפון לא ידע היום אפילו מתי הזמנו מהם.

  • תמונה

    David Bitton

    15.02.2023

    רכשתי בחנות הנ״ל באלפי שקלים, בקנייתי האחרונה בה אציין כי מנהל החנות דיבר בצורה מאוד לא יפה לאדם מבוגר שבא להחליף אוכל לכלב. זה היה צריך להדליק לי נורה אדומה כי במקום ללכת משם רכשתי חטיף שבדיעבד התברר שהיה מקולקל עם ריח צחנה מסריח. כמובן שהכלבים לא היו מוכנים לגעת בו. הגעתי היום להחליף את החטיף המקולקל, אציין שגם אני בתורי קיבלתי שירות מתחת לכל ביקורת ולא היו מוכנים להחליף את החטיף המקולקל, השארתי שם את החטיף המקולקל והלכתי. מיותר לציין שלא אחזור לשם וזאת המלצתי לאחרים לאור התנהלותם באופן חוזר ונשנה.

עסקים נוספים בקרבת מקום לאניפט Anipet

ארומה

בית קפה בקריית אונו

קניון, שלמה המלך 37, קרית אונו, 5542133

סטודיו פשה studio pasha

חנות לבגדי נשים בקריית אונו

שלמה המלך, מדרחוב ירון מאיה 37, קרית אונו

שניצל קוקי קריית אונו

מסעדת מזון מהיר בקריית אונו

שלמה המלך 37, קרית אונו
(4.12)
מספרה

מספרת מוריס

מספרה בקריית אונו

Mall, שלמה המלך 37, קרית אונו

עו"ד מקרקעין ומגשרת - עו"ד אילנית גרוסמן

נוטריון בקריית אונו

5540084 קניון, דרך לוי אשכול 68, קרית אונו

הבנק הבינלאומי

בנק בקריית אונו

קניון, שלמה המלך 37, קרית אונו, 5542133

רנואר

חנות בגדים בקריית אונו

שלמה המלך 37, קרית אונו

SACK'S

חנות בגדים בקריית אונו

שלמה המלך 37, קרית אונו, 5542133

Mr Pretzels

מאפייה בקריית אונו

שלמה המלך 37, קרית אונו

Care Laser

שירות הסרת שיער בלייזר בקריית אונו

מגדל משרדים, שלמה המלך 37, קומה 9, קרית אונו

חנויות חיות בקרבת מקום לאניפט Anipet

חיות אקזוטיות - זו ארץ zoo

חנות חיות בגני תקווה

הגליל 78, גני תקווה

זו ארץ zoo - סניף גני תקווה

חנות חיות בגני תקווה

הגליל 78, גני תקווה, 55400

אקספרס של חיות

חנות חיות בגני תקווה

קניון צים אורבן, דרך ההדרים 7, גני תקווה

פטמקס קניון גנים

חנות חיות בפתח תקווה

העצמאות 65, פתח תקווה, 4937999

כריזמה חיית המחמד

חנות חיות בגבעת שמואל

יוני נתניהו 23, גבעת שמואל

חיות בגבעה

חנות חיות בגבעת שמואל

חיים וייצמן 1, גבעת שמואל

בשדות - חנות חיות באור יהודה

חנות חיות באור יהודה

שדרות חיים בר לב 12, אור יהודה, 6040806

פינת החי

חנות חיות באור יהודה

גדעון סער 11, אור יהודה

טיק טק פט

חנות חיות באור יהודה

האוניברסיטה 1, אור יהודה, 3060000

חוות החיות של רונן

חנות חיות באור יהודה

היצירה 16, אור יהודה

מאפייני העסק

נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירות
משלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותמשלוח ביום הקנייה
מאפיינים אחרים
תשלומים: כרטיסי אשראי

מיקומו של אניפט Anipet בקריית אונו

הצג מפה