אצולת נתנאל

לינה בצפת

תמונות מאצולת נתנאל

חוות דעת על אצולת נתנאל

  • תמונה

    Diana Ukrainsky

    08.04.2023

    תזהרו ! לא להתקרב למקום הזה!!! אין מים אין תמי 4, אין פרטיות יש מצלמות בכל מקום קטן, יש מצלמה על הג'קוזי, בעלי הבית מסתובבים כל היום סביבכם ומסתכלת בלי סוף, מקום לא מתוחזק בכלל, מצעים ומגבות מלוכלכות, כתמים על המצעים פשוט לא ייאמן !!! כשאמרנו את זה לבעלת הצימר היא התחילה להתווכח שאלה הפרחים והמצעים לא מלוכלכים והיינו צריכים לשכנע אותה להחליף לנו את המצעים, איזור המנגל היה מטונף ולא היה ניתן להשתמש במנגל הוא הוציא חומר שחור שהרס את כל הבשר והיינו צריכים לסוע לקנות מנגל... הג'קוזי היה עם חלודה ועובש לא נקי בכלל.. לבריכה בכלל לא נכנסנו הייתה נורא מלוכלכת. הבנייה של המקום היא לא טובה, הכל דחוס הרבה ביתנים ובשביל כל דבר צריך ללכת הרבה, יש שירותים אחד קטן ומקלחת שהיא כללית שהיא לכל הביתן היינו צריכים לעשות תורות כשהיינו 3 משפחות בתוך ביתן.. הכיור בשירותים פשוט פיצי והברז עוד רגע יוצא מהמקום.. הייתי בהרבה צימרים אבל לא ציפיתי לגועל כזה שילמנו כסף לאוויר.. לכאן לא נחזור.

  • תמונה

    טל בן ישי

    23.08.2022

    ממש ממליצה היינו שם שבוע שעבר נהננו מאוד חדרים מפוארים מתחם מאובזר דשא נקי לילדים ובעלת הצימר ממש נחמדה כמו סבתא גם הבריכה והג'קוזי ממש טובים מאוד נהננו

  • תמונה

    Or Elsberg

    08.12.2021

    צימרים זה לא. מבנים יבילים לא מוארים וללא דברים בסיסיים כמו סכו"ם וספלים (איך זה שזוג מזמין צימר ויש ליטרלי רק ספל אחד בכל החדר?). הבעלים גרים מרחק יריקה מהיבילים ככה שאין באמת תחושה של פרטיות ונופש אלא יותר של מפגש משפחתי מביך. לא שווה את הכסף *בכלל בכלל בכלל*. מה שרואים בתמונות לא מזכיר אפילו את המצב העגום של המקום. מלוכלך, ישן ומוזנח. cash grab

  • תמונה

    דובי כהנא

    09.05.2021

    מקום ממש לא נחמד ולא יפה החדרים בלי אוויר ברוב אין בכלל חלונות ובחדר שיש כבר אתה רואה כמה חתולים ודשה רקוב , הבריכה מלוכלכת ומלא כלור ולא נותנים לך חופשיות כל דקה בודקים אחריך !! התמונות והמציאות זה שני עולמות אחרים ,!! המיטות ממש לא נוחות המזגנים לא עובדים כל המטבח והחדר ספות חסרים מנורות וממש חושך שם , המקום ממש לא מתוחזק , והמחיר לא שווה לשניה !!!!!

  • תמונה

    ליאת רפאל

    10.07.2020

    לא יודעת מאיפה להתחיל!! אולי בזה שיש פער ענקי בין מה שרואים בתמונות למה שנראה במציאות! הגענו למתחם שהבית של הדיירים נמצא באמצע והבקתות מסביב. אנחנו היינו שתי משפחות שקיבלנו את "הסוויטה" שהתברר כמרתף של הבית שלהם! המתחם בחוץ לא מתוחזק בכלל. הבריכה עם גג והיתה סגורה עם דלת כשהגענו והוא פשוט בא ופתח לנו. במתחם איין כלום רק סנוקר 😖 המגבות היו מתוקצבות וגם שרצינו עוד כמה היה כבד להם לתת. . בעלת המקום היתה כשומר רוב הזמן וביקשו שלא נצעק ונעשה רעש. .. גולת הכותרת היתה בסוף שעתיים לפני שהלכנו ששמענו את בעלי המקום אומרים "מתי הם יילכו כבר" כמובן שכשהגענו בהתחלה אחרי מספר דקות אמרנו שאנחנו ממש בהלם ושיש פער ממה שנראה באתר, והם כתגובה אמרו שזה כבר סגור ויאלצו לחייב אותנו אלא אם כן ימצאו אורחים אחרים! אז נשארנו שישי שבת וכמובן לא נחזור לשם יותר! (עדיין אנחנו עם ילדים וחלקנו שומרי שבת) וזה רק תמצית!!

עסקים נוספים בקרבת מקום לאצולת נתנאל

אחוזת רזים

בית נופש בצפת

הר ארבל 24, צפת, 13200

צימר האלה

לינה וארוחת בוקר בצפת

הר ארבל 31, צפת

צימרים בצפת

לינה וארוחת בוקר בצפת

הר ארבל 31, צפת
(4.28)
לינה

אירוח הקשת

לינה בצפת

הר ארבל 33, צפת, 1362133

בית הכנסת ובא לציון גואל

בית כנסת בצפת

צפת

סוויטת הרמס

מלון ריזורט בצפת

הר גלעד 3, צפת, 1350334

בית כנסת אור תורה

בית כנסת בצפת

צפת

אש קודש

בית כנסת אורתודוקסי בצפת

ספיר 30, צפת

נינג'ה צפת

מתחם ספורט בצפת

בת הרים, צפת

מקומות לינה בקרבת מקום לאצולת נתנאל

(4.28)
לינה

אירוח הקשת

לינה בצפת

הר ארבל 33, צפת, 1362133
(4.04)
לינה

בקצה הטבע

לינה בצפת

יעקב הופרט, צפת
(4.43)
לינה

צימרים משפחת יצחקי

לינה בצפת

גמזו 2, צפת
(4.41)
לינה

קסם היער ביריה

לינה בביריה

אייזק כהן 134, ביריה
(4.20)
לינה

חלום צפתי צימר בוטיק

לינה בצפת

ירושלים 74-80, צפת
(4.74)
לינה

Maim Haim Boutique Suites

לינה בצפת

ט"ז 70, צפת, 1322311
(4.67)
לינה

Myrtle the Turtle Guesthouse of Safed

לינה בצפת

ט"ו, צפת
(4.03)
לינה

ויטראז' חדרי אירוח יוקרתיים בצפת

לינה בצפת

חת"ם סופר 59, צפת

בבית של סבתא וסבא

לינה בצפת

שמעון בר יוחאי 15, צפת
(4.33)
לינה

סוויטות "שמים פתוחים" בצפת

לינה בצפת

ירושלים 32, צפת

מיקומו של אצולת נתנאל בצפת

הצג מפה