באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Kfir Metsuyanim
הזמנתי את הווילה עבור שלושה זוגות עם ילדים כאשר הציפיה רק גברה וגברה מאחר שסגרי הקורונה דחו את החופשה פעם אחר פעם. ובכן, המציאות פחות יפה מהתמונות: הרצפה היתה דביקה כשהגענו ועל אף בקשתנו לא ניקו אותה, הג'קוזי לא חם בכלל (תגובת בעל הוילה: "37 מעלות זה התקן"/"אם תפסיקו את פעולת הג'קוזי זה יתחמם שוב"), בקומה העליונה לא היה זרם מים חמים ונאלצנו לחלוק מקלחת בקומה התחתונה עבור שתי משפחות. מלבד זאת היו דברים קטנים שאמנם טופלו אבל עצם ההתעסקות בהם מעט העיבה על השירות וחבל. מצד שני, אציין שבסה"כ בעל הוילה היה זמין בטלפון, הביע נכונות לסייע ולא התחמק מהבעיה (למשל, הגיע לבדוק את עניין המים החמים, הודה שזו אכן תקלה ואמר שישתדל שיבואו לתקן. אבל למרבה הצער זה לא קרה). כמו כן, אם בדיעבד היתה לי אפשרות לבטל ללא תשלום ולהישאר בבית - לא הייתי מבטל (ולכן נתתי 3 ולא 2) - גם כי סמוך לחוה"מ פסח כבר לא היו אפשרויות אחרות וגם כי בסה"כ הילדים נהנו ולהם לא חשובים הליקויים, פשוט כי הם לא נדרשים להתעסק בזה וודאי שלא לשלם. בשורה התחתונה: תמורה נמוכה למחיר וכפי שהוער בביקורת נוספת על אותו המועד, יתכן שבמחיר נמוך יותר מדובר בעסקה משתלמת, אבל עם ציפיות שמחוברות למציאות. לחלופין, היה כדאי להשקיע קצת בשיפוץ ובתיקון הליקויים ואז המחיר יהיה מוצדק (ואולי אף מעבר לכך).
Gili Keshet
היינו בוילה דיפסי כ5 זוגות, הגענו ובעל הוילה אמר שהכל עובד - ללא פערים, שיש מים, שהבריכה והג׳קוזי יהיו חמים תוך שעה, שהחדרים נקיים ומרווחים. לאחר שהייה של כמה שעות התברר לנו, שאין מים חמים - לא בגג׳קוזי ולא בבריכה וכנראה שגם לא יהיה. הריהוט היה שבור ומתפורר ממש לא כמו בתמונות. המקלחות היו עם הצפות מהשנייה הראשונה שנתקלחנו בנוסף לא היה זרם במים החמים. בעל הוילה היה לא נחמד ולא מסביר פנים ואף השתמש בשפה לא מכבדת את האורחים, לא רצה לבוא לפתור תקלות. ואף לא ענה לנו ביום למחרת לאורך כל היום לאחר שהבטיח לנו פיצוי כספי במידה והדברים לא הסתדרו במהלך בלילה.
Ilana Tvil
אני ומשפחתי המורחבת התארחנו בסוף השבוע שעבר בוילה דיפסי לשלוש לילות. ומאוד התאכזבנו. הוילה עצמה במצב מוזנח ומלוכלך כולל ג'וקים קטנים בקומת הכניסה.(מטבח,חדר אוכל וסלון) 1. הוצג לנו מצג שגוי לגבי הוילה- בעלת הוילה תיארה כי ישנם 6 חדרי שינה שמתוכם 3 עם מקלחת ושירותים בתוכם ועוד 2 צמודים מחוץ לחדרים הנותרים בפועל המצב שונה לחלוטין והיה חדר שינה אחד(ולא 3) שבתוכו שירותים ומקלחת. 2. חדרים: בחדר השינה בקומה העליונה תריס חשמלי שלא עבד אז לא יכלנו לפתוח לאוורר את החדר וכשפנינו לבעלי הדירה נאמר לנו שבכוונה התריס מושבת כי הוא עשה את האזור שמחוץ לחדר למחסן ולכן אין גישה. (טען שאפשר לאוורר את החדר מהדלת)בנוסף, המרפסת באותה הקומה הייתה מוזנחת ולא נקייה.(כולל המשחקים לילדים שבורים) 3. את חדר השינה המרכזי לא ניתן להחשיך וכשפנינו לבעלי הוילה נאמר לנו שהוא ממליץ לעבור לחדר אחר שלא יפריע האור בשש בבוקר.(נאמר שיש כאילו שלא מפריע להם האור) תגובה לא הגיונית בעליל שבעלי וילה יקבעו בכלל דבר כזה. 4. במטבח: בר המים לא עבד ובעל הוילה אמר שהוא שולח מישהו לסדר. אף אחד לא הגיע... 5. מנוע המזגן המרכזי הונח באיזור שולחנות המשחק (ביליארד וטניס נשולחן ) אז היה מחניק ולא היה אפשר לשחק שם. לסיכום לא מומלץ להשקיע את כספכם במקום שלא טורח לתחזק ולנקות את המקום.
Shlomi Israel
התמונות שמופיעות בכל האתרים הן מהימים היפים בהתחלה ובזוויות מחמיאות. זה לא נראה ככה בפועל - הוילה במצב תחזוקתי ירוד וחבל. בנוסף, קיבלנו את הוילה עם רצפה דביקה ובעל המקום לא השכיל להחזיר את המנקה אלא הראה לנו איפה חומרי הניקוי. מושב האסלה מפורק? מה הבעיה זה שתי ברגים תסתדרו. עם זאת, למרות החסרונות, במידה ומצליחים לקבל את הוילה במחיר טוב ומנמיכים ציפיות אז אפשר להנות מהמקום. היינו שלוש משפחות, הילדים פחות שמו לב לכל הפאקים ופשוט נהנו.
Nadav kabala
בעיות בוילה: ישנו קיר גדול בבריכה שמסתיר את הנוף לכנרת ואת השמש. הכיסאות לא נוחים. אין מספיק שמיכות ומגבות. אחד המקררים לא עובד טוב. מלוכלך יחסית. הנציג של הוילה לא תמיד זמין. הרמקול בסלון לא עובד. יש נזילה מהמדיח. הג׳קוזי מתרוקן כל לילה. התמונות לא משקפות את המציאות. הטרמפולינה שבורה. לא היו מים חמים במקלחות למעלה.