וילה ריו

בית מלון בצפת (Villa Rio)

וילה ריו

נוף הגליל, צפת, ישראל

תמונות מוילה ריו

חוות דעת על וילה ריו

  • תמונה

    guy shuvali

    04.10.2020

    באנו למסיבת רווקים. ואללה שיברון של הלייף ;) אחלה וילה במתחם התחנת דלק מרחק 20 מטר מהאלונית. ככה שהיה קל להשיג קרח ודברים ששכחנו לקנות. יש בריכה טובה ג'קוזי טוב. מנגל גז חצי קלאץ, יש גם 2 מנגלים לפיחמים(עדיף). היינו 17 איש ישנו על מזרונים בכיף שלנו. (יש רק 3 מיטות זוגיות.) יש 3 חדרי שינה עם שירותים ומקלחת היה מספיק נייר וסבון כל מה שצריך. יש גם יס וטלויזיה בכל החדרים. נראה שהחליפו כל מה שלא היה תקין בביקורות שלפנינו. מומלץ מאוד למסיבת רווקים!

  • תמונה

    טל ליכטר

    23.08.2020

    מקום לא מתחוזק. הכל שבור ולא נקי. מפגעי בטיחות כמו מסמרים וברגים בגקוזי. בדלי סיגריות מפוזרים ובעיקר הכל נראה שלא עבר שום תחזוקה כבר עשר שנים. ועוד לוקחים מחיר של וילת פאר . לא להתקרב

  • תמונה

    yaarit lobel

    02.08.2020

    הגענו לוילה ריו, קיבלה את פנינו אלינור הבעלים. אישה מקסימה שנתנה לנו תחושה של משפחה כבר מהרגע הראשון. המתחם מעולה לילדים שעברו מהבריכה לג׳קוזי ללא הפסקה. הוילה מאובזרת ממש ואלינור אפילו קפצה להביא לנו עוגיות שהכינה. המיקום מעולה וקרוב לאטרקציות ומסלולים (למרות שכמעט ולא יצאנו כי לא היה צריך) בקיצור מומלץ.

  • תמונה

    Elad Hershkovitz

    20.06.2020

    מקום עם חצר גדולה ופינת מנגל גדולה! בעלת המקום דאגה שהכל יהיה נקי ומסודר כשנכנסנו, ונתנה פרטיות וייחס טוב במהלך השהות. בריכה גדולה ומתוחזקת, פרט למספר נקודות בהן הכיסוי לא מתקפל נוסף לגג שהוא קבוע. בתוך המבנה הסלון היה קטן אך המטבח מרווח. הג'קוזי מספר פעמים לא עבד ובכל פעם היא דאגה לבוא ולסדר. הושאר במקום רובוט הניקוי של הבריכה כך שיכולנו אחרי השימוש לנקות מפעם לפעם. באופן כללי חוויה טובה מאוד.

  • תמונה

    יובל אמור

    07.06.2020

    יום חמישי האחרון חגגתי שם עם חבר טוב יום הולדת. א כל אני ממליץ בחום על הוילה הזאת כי הכל ברמה שם מהבריכה ועד לדבר הכי קטן. גקוזי מפנק, שולחן סנוקר מעולה ואיך לא נוף מאוד מרהיב וחדרים מפנקים במיוחד ! חייב לציין שלאורך כל היום הולדת בעלת הוילה הייתה איתי בקשר עזרה לי שכל מה שצריך כל הזמן שאלה אם חסר משהו ואם הכל טוב, ספק אם תמצאו בעלת וילה שככה דואגת לחוגגים . לסיכום אין פה שאלה בכלל הוילה הכי חזקה וטובה בצפון מומלץ בחום !

עסקים נוספים בקרבת מקום לוילה ריו

נוף כנרת 8

תחנת אוטובוס בצפת

צפת

דור אלון - מעלה צפת

תחנת דלק בצפת

צפת

פינת נוף כינרת

דירת אירוח בצפת

נוף הגולן 1, צפת

וילה טופנגה

וילה בצפת

נוף כנרת 1, צפת

שירת מרים - נופש ותיירות - מרים בן זמרא

יעד תיירותי בצפת

נוף הכנרת 1, צפת

סופרמרקט נוף כנרת

סופרמרקט בצפת

נוף הכנרת 1, צפת

Amazing Galilee View

דירת אירוח בצפת

נוף הגולן 8/1, צפת

Zachi house

דירת אירוח בצפת

נוף הגולן 8, צפת, 1305023

בית הארחה מאהלר

לינה וארוחת בוקר בצפת

נוף הגליל 8B, צפת
(4.41)
מספרה

שלומי אברו עיצוב שיער

מספרה בצפת

נוף הכנרת, צפת

מיקומו של וילה ריו בצפת

הצג מפה