המבשלה של פפו

מבשלת בירה בצלפון (מבשלת פפו Pepo's Brewery)

9.2

המבשלה של פפו

התאנה 49, צלפון
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 2-999-2291
  • לצפיה בתפריט
  • שעות הפתיחה של המבשלה של פפו:
    יום ראשון: סגור
    יום שני: סגור
    יום שלישי: סגור
    יום רביעי: סגור
    יום חמישי: סגור
    יום שישי: סגור
    יום שבת: סגור

תמונות מהמבשלה של פפו

חוות דעת על המבשלה של פפו

  • תמונה

    ישראל אלדן

    01.07.2023

    מקום קסום לארוחת בוקר טעימה ומפנקת בשישי וכל זה באווירה רומנטית ❤️ ניתן גם לחגוג יום הולדת עם חברים, בירות ועוד… 🎉🍰

  • תמונה

    מוטי אלגרבלי

    24.06.2023

    בואו נדבר רגע על 2 הבירות האלו – אגב את הבירות האלה הכרתי בכנס שהשתתפתי בו השבוע במבשלת פפו במושב צלפון שהינה מבשלת בוטיק שמכין בירות טעימות מאוד ! הטובה ביותר שאהבתי זו בירה עלמה שהיא בירת חיטה בהירה בסגנון גרמני בווארי עם עכירות שמרים טבעית, הבירה לא מסוננת ולא מפוסטרת מתאפיינת בריח שמרים. בירה נוספת שטעמתי זו בירה עדנה בסגנון בלגי – בירה טראפיסטית בסגנון דאבל בגוון נחושת פירותית בעלת מתיקות נעימה וטעמים רעננים וגם היא טבעית ולא מסוננת ולא מפסוטרת-תהליך התסיסה נמשך גם בבקבוק יוצר את הגיזוז בבירה ותורם להתפתחות טעמים מיוחדים המבשלה עצמה המקום מאוד פסטורלי בשפלת הרי יהודה שמשופע ביקבי ומבשלות בוטיק. כיום מרכז המבקרים פתוח לקהל בימי שישי, לארוחת בוקר עשירה ומפנקת לצד הכרמים עם הרבה טבע וירוק מסביב. ובאמצע השבוע לאירוע"

  • תמונה

    Peleg Atar

    23.06.2023

    לקחנו את הארוחה הכל כלול, הרמה הייתה מאוד נמוכה של סלטים ומיטבלים הכל מוגש בקמצנות והדברים היותר טעימים לא ניתן למלא שוב. אין קפה הפוך, הקפה בהגשה עצמית שחור ונס. לטעמי 80 שח ממש ממש יקר. הבירה בתשלום נוסף אבל ממש טובה וטעימה.

  • תמונה

    Aviya Ehrlich

    16.06.2023

    מקום מקסים מקסים מקסים הגענו והזמנו את ההכל כלול ל3, כל כך הרבה שפע וטוב! המנהל שמע שאני טבעונית והציע להוסיף שקשוקה טבעונית נוספת על הבית! המקום יפיפה, כיף לבוא למקומות אותנטים וטובים ומזמינים, עוד כאלה!

  • תמונה

    נתנאל הרשברג

    24.03.2023

    איזה מקום נעים!הגענו בשישי בבוקר להזמנה של 9:30 (חייב להזמין מקום, אנחנו הזמנו שבוע מראש) בחוץ שמיים בהירים ורוח קלה נושבת משדות הענבים הנפרשים אל מול המבשלה. השולחן שמור לשעתיים וצריך להגיע עד 10 דק מזמן ההזמנה, במידה ומבטלים כרטיס האשראי אותו נותנים מחוייב בסכום סמלי. המקום כשר. יש חנייה צמודה למקום, אך קצת קשה למצוא מקום פנוי מכיוון שאין הרבה מקומות לכן נותר להחנות בכביש לפני שפונים למבשלה. במבשלה תפריט עשיר של מנות לארוחות בוקר. אנחנו לקחנו אופציה מוכרת ומקובלת של 80 שח לסועד (מינימום הזמנה היא לסכום של 240) ומקבלים מגוון סלטים מטורףףףףף, באמת הרבה זמן לא ראיתי כזו כמות, השולחן פוצץ בסלטים קטנים כגון : ממרח עגבניות, חציל מעושן, באבא גנוש, סלט סלק, ירקות אפויים, עגבניות עם מוצרלה, חמאה, ריבה ועוד מלא מלא סלטים אחרים. מעבר לכך מקבלים גם מנות גדולות יותר הכוללות פלטת גבינות עשירה(גבינות קשות בעיקר וגם פטה צפתית ובולגרית), סלט קיסר עם חמוציות, סלט ירקות, שקשוקה ופקוצ'ה עם ירקות צלויים הארוחה מלווה בלימונדה ומים קרים. קנינו גם מגש טעימות של בירה, הגיעו 4 כוסות עם טעמי בירה שונים, כמות שמספיקה לטעינה ולא יותר, הבירות היו ארומתיות וטעימות ובגלל שהיה בוקר לנו זה הספיק. קפה ומוצריו בתוספת תשלום מעבר ל80 שח. השקושקה הייתה עשירה אך עשויה וול דאן, אני אישית אהבתי אבל אם אתם פחות אז כדאי לציין, מה שכן זה גרם קצת לרוטב להצטמק ופחות כיף לניגוב. בסוף הארוחה הזמנו גם קינוחים (עוגת שוקולד ללא גלוטן, שוויצריה הקטנה עוגת גבינה) במחיר סטנדרטי של קרוב ל42 לקינוח, לא משו מיוחד שעשוי במקום לדעתי אבל כן הוגש בצורה מכבדת וטעימה שאהבתי מאד, למשל הוסיפו נשיקות קטנות לקישוט מסביב מה שהוסיף קראנצ'יות לרכות של העוגות. אני כן אגיד שבסלטים הקטנים היה מגוון אבל לא משו שהעיף אותי מבחינת טעם חדש ומעניין. השירות היה אדיב והמלצריות וכל נותני השירות היו נחמדים וניסו לספק שירות באופן הטוב ביותר, בתוך כל הבלאגן של שישי פיספסו הזמנה שלי ושל אישתי לשתייה חמה אבל באמת היה מאד נחמד אז זה סליח. אנחנו ישבנו בשולחן בפנים ועדיין רואים את כל השדות כי כל המקום הוא עם חלונות ענק פתוחים, אפשר גם לשבת בחוץ ולהיות יותר קרובים, לשיקולכם.

עסקים נוספים בקרבת מקום להמבשלה של פפו

מטבחי דקורט

חנות לריהוט כפרי בצלפון

התאנה 41, צלפון

צימרים אחוזת שבט אחים

לינה וארוחת בוקר בצלפון

התאנה 41, צלפון, 9975000

פרחים במשק

חנות פרחים בצלפון

התאנה 42, צלפון, 99750

פיצולניה בר

פיצרייה בצלפון

התאנה 43, צלפון

Bar's sweets

חנות קינוחים בצלפון

התאנה 37, צלפון

הסדנעה

מוסך לאופנועים בצלפון

הרימון 202 צלפון IL 99750, הרימון 202, צלפון
(4.42)
גן

גן ציבורי

גן בצלפון

צלפון
(4.83)
מסעדה

burger road - בורגר רואד

מסעדה בצלפון

התאנה, צלפון, 9975000

קסם במושב

מלון ריזורט בצלפון

הרימון, צלפון

בית העם

מרכז תרבות בצלפון

הדקל 20, צלפון

מאפייני העסק

הצעות
אלכוהולבירה
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחרים
מהעסק: מזדהה כעסק בבעלות אישהמתקנים: יש בר במקום

מיקומו של המבשלה של פפו בצלפון

הצג מפה