באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
מעיין נאמן
כבר כמה פעמים נסעתי איתם לנתבג. 120 שקל. תמיד מדייקים ונחמדים מאוד
א א
נהגים טובים אבל פעם אחת היה נהג עצבני כל הזמן צעק בטלפון לא נעים לנסוע ככה
ofer raichman
להזהר מחברה זאת משקרים בטלפון לגבי המחיר הצפוי וברגע ההזמנה מנפחים אותו. יום לפני הנסיעה ביקשתי מידע לגבי נסיעה למקום מדוייק, מסרתי את הכתובת המדוייקת וקיבלתי מחיר מסויים. ביום הנסיעה ביקשתי להזמין את המונית ואז בשיא חוצפתה ,המרכזנית ענת נתנה לי מחיר אחר , גבוה יותר כמובן ואף טענה שלא מסרתי מידע מדוייק לגבי היעד !!! לתשומת לבכם
Katya Gl
ברוב המקרים לא היו להם מוניות. המחירים המוצעים הם סבירים יחסית לשוק הזה
adam
בושה של שירות, עונה לי אישה עצבנית בגיל העמידה שעושה טובה שהיא שולחת מונית. לתומי חיכיתי חצי שעה בשמש ולכשהתקשרתי לברר מה עם המונית ענתה לי אותה אישה בצרחות ולבסוף ניתקה לי בפרצוף.