מוסך כחול לבן בע"מ
מוסך בפתח תקווה
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-931-4286
-
שעות הפתיחה של מוסך כחול לבן בע"מ:
יום ראשון: 7:30 עד 16:00
יום שני: 7:30 עד 16:00
יום שלישי: 7:30 עד 16:00
יום רביעי: 7:30 עד 16:00
יום חמישי: 7:30 עד 16:00
יום שישי: 7:30 עד 11:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למוסך כחול לבן בע"מ
מוסכים בקרבת מקום למוסך כחול לבן בע"מ
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחריםמתקנים: שירותים
הצג עוד מאפיינים
Shlomi Even
יש לי פיאט בראבו 2009, התחילו בעיות בגיר הרובוטי. שני מוסכים קבעו, תיקון התקלה בגיר על פי מחשב הרכב. המחיר ינוע בין 2500 ש"ח ל 6000 ש"ח. יצרתי קשר עם מוסך פיאט כחול לבן פ"ת. ענה לי ברוך מנהל המוסך, תיארתי בפניו את התקלה, ברוך אמר תגיע נבדוק. הגעתי אליו למוסך, אכן המחשב הראה תקלה בגיר. אבל ברוך מקצוען, לא פסק על פי המחשב כפי שעשו במוסכים שהייתי בהם. ברוך בדק שמן הקשור לגיר הרובוטי, אכן היה חוסר שמן מהותי שהמחשב לא מתריע עליו וגם אין מדיד לשמן זה. ברוך בדק גם שמן גיר, לא היה חוסר אבל אמר שצריך להחליף אותו מפני שהוא נראה ישן. לאחר הטיפול השמנים, ברוך אמר לי לצאת לנסיעה ולחזור. יצאתי לנסיעה והכל חזר לקדמותו הגיר תפקד מעולה וללא בעיות! לסיכום: כל הבדיקה והטיפול ארך כרבע שעה, והמחיר יותר מהוגן. שילמתי פחות מחמישה אחוז מההצעה הגבוהה שקיבלתי המוסכים האחרים. ברוך ממוסך כחול לבן, בעל מקצוע מהמדרגה הראשונה! הידע המקצועי שלו גובר על מחשב הרכב! תודה רבה ברוך! תודה מוסך כחול לבן! אני בעננים.... תודה רבה, שלמה אבן.
תומר רוזנפלד
מאז שביקרתי שם, המצב רק הולך ומתדרדר. ויש לציין שהגעתי עם רכב תקין לחלוטין, לצורך טיפולים שגרתיים. תשאלו למה המשכתי לחזור? אולי פרינציפ, אולי תמימות, אולי קיוויתי למחווה שירותית? לא יודע, לא חשוב, לשם לא אחזור. לאחר שרכשתי את האלפא (השלישית שלי במספר, כבר למדתי להכיר דבר או שניים בנוגע לרכב אך שוב, אינני איש מקצוע) הגעתי לטיפול טיימינג פלוס יישור קו (מושג אמורפי שאומר הרכב הגיע מאדם זר, בוא נגרום לו לאיפוס כוונות). קיבלו את פניי בפנים זעופות של שעת בוקר לחוצה, לא מים ובטח לא קפה חלילה. נניח לזה. הגעתי עם רכב שמור, לאחר שקיבלתי הצעת מחיר שיש לציין שעמדו בה. יצאתי מהטיפול עם רכב שעבר טיפול טיימינג, אבל עם מזגן שלא מקרר. לאחר כשבוע חזרתי לאחר שהוזמנתי לבדיקה נוספת עם משפט שעוד יחזור על עצמו במהלך החודש הזה מפיו של אחד המנהלים: ״יש דברים שלא תלויים בנו, אני מבין שההתחלה שלנו יחד לא נעימה״. מה אתה אומר?? טוב שציינת את זה, כי פשוט יצאתי מנקודת הנחה שחיבלתם לי ברכב…. בדיחה. בכל אופן, בפעם השנייה הזו, כבר טענו שמדובר ברכיב חשמלי קטן שאחראי על וויסות הטמפרטורה, כמובן, הולך שבי אחריכם, תעשו מה שאתם יודעים. אבל הפעם ביקשתי, תעשו טובה, תעשו בבקשה בדיקה מקיפה ויסודית שוב, קחו את האמון שלי והכי חשוב, הזמן שלי, ותעשו באוטו כרצונכם. סומך עליכם. מה שנקרא דיאגנוסטיקה? כנראה שלא. טעות מרה לאחר שיצאתי משם, עם מה שלכאורה נראה מזגן שעובד, לא כך היה. המזגן המשיך לחמם במקום לקרר. לאחר כשבועיים מהטיפול, קרה דבר נורא נוסף, המזגן כמובן לא מקרר (כמעט התרגלתי) אבל הפעם, המאוורר הקדמי לקירור המנוע שבור לגמרי. זו כבר תקלה שעלולה להוביל לתוצאות חמורות מאוד. פה אני כבר אחרי הוצאה שקרובה ל6,000₪ על טיימינג ועוד בדיקות כאלו ואחרות שהאנשים החביבים שם ביצעו עבורי. עצרתי את האוטו במקום בעודי משוחח עם תומר מהמוסך, וחיכיתי שיתקרר. סכנה. הזמנתי גרר ולמחרת בבוקר האוטו שוב אצלכם, תאמינו לי, joke’s on me. עוד 3,000₪ לתיקון הבעיה הזו, עם תקווה שהמזגן יחזור לקרר אך לא כך. המזגן עדיין לא מקרר. כבר טיפלתי במוסך מורשה בעבר, אבל מטעמי לוקיישן, עברתי לכחול לבן, תאמינו לי עדיף להשקיע את הזמן בדרכים ואת הכסף בדלק שייקח אותי למוסך המוכר והטוב. חברים יקרים, אלפא דורשת טיפול זה אני יודע, אלפא דורשת עדינות זה אני יודע אבל אלפא דורשת, את החשוב מכל, וזה רופא מומחה עם יכולת דיאגנוסטיקה מופלאה. בזה אתם לוקים. אתם גם לוקים בחוסר שירותיות מביך, אבל זה כבר שלכם. חבל. ועוד המוסך ״מורשה״.
avihu weingart
יחס מקצועי וידידותי ביותר. ברוך ישר ואמין לדעתי.ומקצוען אמיתי.מדריך ועוזר, בעל תודעת שירות גבוהה ביותר
naftali schwartz
מקום נהדר שרות מעולה . הקיצר מיקצוענים
עידו גרבי
יוצא מהכלל. אנשים ישרים, מסורים והוגנים. ממליץ בחום!