אחוזת הסתיו למרגלות הגלבוע

מלון ריזורט בפרזון (Autumn mansion at the foot of Mount Gilboa)

8.6

אחוזת הסתיו למרגלות הגלבוע

משק 23, פרזון, 1935500, ישראל
( ? )

תמונות מאחוזת הסתיו למרגלות הגלבוע

חוות דעת על אחוזת הסתיו למרגלות הגלבוע

  • תמונה

    yafa moshe yogev

    08.08.2023

    זה המקום הכי הכי הכי מדהין שיש למשפחה גדולה כמו שלנו וכמובן גם למשפחות קטנות ולזוגות. הצימרים המשפחתיים קסומים, נקיים והסביבה מאוד מטופחת. לכל צימר יש מדשאה מוצלת ע"י פרגולה ובימים חמים יש מתזים שמקררים את האנשים. בריכה גדולה ממש (לא גיגית) מקורה ומוצלת וכך השמש לא קופחת על האנשים. לידה יש ג'קוזי ענק בתוך אוהל כל 7 הנכדים נכנסו. יש אולם ענק שמשמש גם כחדר אוכל נוח, עם 2 מקררי ענק כך שכל האוכל ל-16 לסופ"ש נכנס לתוכם כולל ים שתייה . פינה מסודרת לכלים ופינה של מכשירים חשמליים, לידם יש כיור כך שנוח לאחסן חפצים שמביאים מהבית. באוחם הענק יש שטח גדול למשחקי הילדים - סלים, פינג פונג, טרמפולינה ועוד. בחוץ יש פינת ישיבה ענקית בה התאספנו בכל ערב כל המשפחה. אנחנו לקחנו 5 צימרים, זו הפעם הרביעית שלנו במקום וכבר קבענו לשנה הבאה. כל הכבוד לנחשון והדס על טיפוח ושמירה על המקופ ושיפור המתחם כל הזמן.

  • תמונה

    מאיר יעקבוביץ

    02.08.2023

    נחשון היקר והחביב. תודה על האירוח הנפלא. היתה לנו חוויה נהדרת. תודה על הכל. בעז"ה נפגש בפעמים הבאות. רשאי לפרסם!! משפחת יעקבוביץ פתח פתח תקווה (שעלבים לשעבר).

  • תמונה

    משה חזות

    12.07.2023

    אחלה מקום לחופשה משפחתית. בריכה נחמדה, חדר אוכל ענק ומרווח. שווה ממש למשפחות.

  • תמונה

    Omer Shalev

    03.06.2023

    צימר מקסים. הבעלים של המקום ממש נחמד וכל מה שתצטרכו בזמן השהות שלכם הוא יביא לכם. באמצע הצימר בריכה ענקית וג'קוזי מפנק שפתוחים 24/7. החדרים מצויינים ובכל חדר מספר שונה של מיטות אז כל משפחה יכולה להתאים בצימר. באזור גם אולם מקורה רק לאורחי הצימר עם משחקי שולחן, ספסלים ומקררים ענקיים. לחוויה מושלמת, ממליץ לסגור את כל אזור הצימר למשפחה אחת גדולה.

  • תמונה

    עדי לוי

    01.06.2023

    התארחנו בעבר במקום, ברצוני לציין כי המקום מדהים! החדרים מאובזרים בכל טוב ומאוד נקיים. המתחם עצמו הוא חוויה בפני עצמה לילדים, בריכה ענקית, נקיה, ומחוממת. גקוזי מחומם. פשוט חוויה! אין לי ספק שנחזור 🥰

עסקים נוספים בקרבת מקום לאחוזת הסתיו למרגלות הגלבוע

בית כנסת פרזון

בית כנסת בפרזון

פרזון

מיקומו של אחוזת הסתיו למרגלות הגלבוע בפרזון

הצג מפה