וילה סול דה גלילאה

מלון ריזורט בפקיעין חדשה

9.4

וילה סול דה גלילאה

פקיעין חדשה, 2519000, ישראל
( ? )

תמונות מוילה סול דה גלילאה

חוות דעת על וילה סול דה גלילאה

  • תמונה

    סיון בוזגלו

    10.08.2023

    בני ואילנה היקרים. האירוח ביום הראשון שלנו עובר במהירות ובהנאה לצד הפינוקים שלכם... נכנסו לבית מבריק!!! נקי!!! מסודר!!! כל הכבוד!!! מחר יום חדש ונגיב כאן מחדש תודה ושוב אני כאן... מוסיפה לתגובתי... החופשה שלנו הגיעה לסיומה. הילדים נהנו מאוד מאוד ושאלו מתי נחזור???!!! תודה רבה על האדישות שלכם. איזה כיף שיש עוד אנשים טובים בעולמנו

  • תמונה

    מזל מזל

    22.07.2023

    התארחנו בוילה עם הילדים ועוד זוג חברים נתחיל בזה שהוילה מתוחזקת ונקיה ברמה גבוהה! קיבלנו יחס חם מאילנה ובני המקסימים . אילנה דאגה לשלוח במהלך השהות מאפים ואוכל שהיא הכינה. אין לי ספק שעוד נחזור להתארח שם , כולנו חזרנו מרוצים ושמחים!

  • תמונה

    Eddie Levin

    16.07.2023

    התארחנו 10 אנשים מתוכם 2 ילדים קטנים ו2 ילדים גדולים יותר בסופ"ש. לכולם היה מה לעשות, שולחן סנוקר, טניס שולחן, הוקי אוויר.מנגל גז ומנגל פחמים לבחירה כולל כיור ליד לניקוי ידיים, פח גדול. בחוץ יש ספה עגולה ענקית שלא תרצו לקום ממנה וגם הילדים לא רצו לקום ממנה, שולחן בחוץ גדול וכיסאות מאוד נוחים לישיבה במרפסת מקורה.כמובן בריכה בעומק עד לחזה אצל מבוגר, ילדים חייבים מצופים והשגחה מלאה. מיים אכן חמים ואני מאוד רגיש ונכנסתי בשניה, זאת נוחות, והבריכה מקורה שזה בכלל פלוס ענקי שלא נשרפים ולא צריך למרוח קרם או כובעים, גקוזי מאוד עוצמתי והמיים 37 מעלות חמים, תענוג צרוף)מכל הצימרים שהיינו, זה היה הגקוזי הכי חזק בודעות) סופר חזק, אני מאוד אהבתי. כשנכנסים לתוך הוילה, יש ניתן לראות את איכות החומרים הגבוה, שולחן ענק ונוח מעץ, ספא נוחה בטירוף, המיטות רחבות מאוד ונוחות, מזגנים כולם עובדים ושקטים, טלויזיה עם יס בכל חדר וגם בסלון טלויזיה גדולה וחיברתי דיסק און קי והכל עובד, והילדים ראו סרטים.מקרר ענק ויש מקום להכל, מיקרוגל ותמי 4, כלים יש הכל, חוץ מכערות לקורנפלקס, אבל אם תבקשו כנראה יביאו לכם, כל מה שביקשנו, הביאו, ממתלה מגבות עד לכבל מעריך ובדיקה שהכל עובד. והכל עבד. קיבלנו מגש פירות מטורף, סיר ענק של דגים מוכנים כבר, רק לאכול והיה טעים מאוד, הדאגה הייתה מעל ומעבר לכל דמיון, לא היו חייבים לבזבז את הזמן וכח כדי להכין את זה אבל עדיין עשו ורואים שעושים את זה מהלב, הנקיון והסדר 10 מתוך 10, לי זה חשוב, ככה צריך להיתנהג כל בעל צימר או וילה.כולם כולל הילדים אמרו, נו מתי חוזרים לכאן שוב !!!! תודה על החופש המושלם.במקום הזה שוכחים הכל ופשוט נהנים.

  • תמונה

    מורן ישראל

    27.04.2023

    חייבת למייי שחזרנו אתמול מנופש בערב העצמאות. היה פשוט מעבר לכל הציפיות! הוילה נפח ריקה מניקיון, מסודרת ומאובזרת בכל טוב. היחס החם של אילנה ובני המדהימים. פשוט אנשים טובים! היינו 3 משפחות עם ילדים קטנים ונהנינו מכל רגע! בוודאות נחזור!!

  • תמונה

    מגי עמוס

    12.11.2022

    חגגנו לאמא יום הולדת, 8 מבוגרים, 3 ילדים. קיבלנו וילה נקייה ומאובזרת. ריח טוב, בריכה מחוממת, ג'קוזי מפנק ומשחקים שולחן שהילדים וגם המבוגרים לא עזבו. בני ואילנב המקסימים היו זמינים לכל דבר ופינקו אותנו בעוגיות מרוקאיות ומגש פירות מושקע ביותר. תודה רבה, אין ספק שנחזור שוב.. אה וגם יש נוף מושלם ♥️🙌

עסקים נוספים בקרבת מקום לוילה סול דה גלילאה

וילה אל סלבדור-L SALVADOR

מלון ריזורט בפקיעין חדשה

פקיעין חדשה, 2491400

ממלכת הגיל הרך

בית ספר בפקיעין חדשה

פקיעין חדשה

מכולת סואד סויד

חנות מכולת בפקיעין חדשה

ליד המעיין, פקיעין חדשה

צימרים למשפחות - יחידות סגולה - AAA.co.il

אכסניה בפקיעין חדשה

פקיעין חדשה

חנות בדים והלבשה

עסקים נוספים בפקיעין חדשה

כפר פקעין, פקיעין חדשה

תחנת תדלוק פקיעין בע"מ

תחנת דלק בפקיעין חדשה

פקיעין חדשה

וילה גרין לנד - וילה בפקיעין החדשה

בריכת שחיה בפקיעין חדשה

פקיעין החדשה 102, פקיעין חדשה

וילה ג'ו

דירת נופש בפקיעין (בוקייעה)

ישראל 1, פקיעין החדשה, פקיעין

וילה ג'ו

לינה וארוחת בוקר בפקיעין חדשה

פקיעין חדשה

בצל האלון פקיעין חדשה

מלון ריזורט בפקיעין חדשה

9, פקיעין חדשה

מיקומו של וילה סול דה גלילאה בפקיעין חדשה

הצג מפה