וילה אגדה בכנרת

דירת נופש בפוריה עילית

תמונות מוילה אגדה בכנרת

חוות דעת על וילה אגדה בכנרת

  • תמונה

    Vitaly Zubkov

    01.06.2021

    הגענו לוילה בפוריה , מיקום מהמם וילה מסודרת ונקייה סגנון מיוחד צאוד ושונה מהוילות שאנחנו מכירים, חייבת לצין שראיתי ביקורות לפני כן וחששתי מאוד להגיע אך בכל זאת אחרי שיחה מול כינורות השתכנעתי ותודה על כך , אני ובעלי והמשפחה מאוד נהנינו והנוף מדהים , עצה קטנה אליכם רשת כינורות אם המנגל היה ממוקם במקום אחר הרוחות לא היו מפריעות , סך הכל כנראה שנחזור עוד הרבה , תודה

  • תמונה

    vlad tiktin

    30.05.2021

    היינו בוילה בסוף השבוע, לצערנו החופשה לא הייתה חוויה טובה בשל איכות תחזוקה נמוכה של הוילה: כמה דוגמאות: לא היו לנו מים חמים חצי יום עד שהחליפו מיכל גז, הג׳קוזי לא ההיה שמיש כי הוא לא התחמם מעבר ל32 מעלות, מדיח הכלים לא עבד כלל, היה שלט אחד בבית לכל המזגנים, היס לא עבד בחצי מהחדרים (חסרים כרטיסים חכמים שלא לדבר על שלטים). מיקום מעולה, בית יפה, עוד קצת השקעה והמקום מדהים

  • תמונה

    Elad iluz

    20.02.2021

    לא מומלץ כלל! מקום מיושן ולא מתוחזק. בעלים לא מתייחס להודעות ששלחנו לו במהלך השהות. כל המתחם החיצוני נראה לא טוב. המקלחות היו סיוט, זרם חלש מאוד, מים חמים נגמרים באמצע. בקיצור מי שרוצה להתפנק בוילה בצפון שיתרחק מזאת.

  • תמונה

    רינה כהן

    13.12.2020

    חוויה נוראית, את פנינו קיבלו גו'קים וחרקים למינהם בכל מקום אפשרי על השולחן, על השיש , במגירות המטבח וכמובן טיילו בחופשיות בכל המתחם הציבורי. בתקשורת עם בעלי הוילה קיבלנו תגובה תוקפנית וללא רצון לסייע או למצוא פתרון. החדרים קטנים, לא תואמים את הצילומים או הדיווחים למינהם בנוסף ללא ארונות או שידה או כל רהיט אחר עליו ניתן להניח חפצים אישיים או בגדים. המקלחות זרם המים חלש מאוד והמים החמים מתחלפים מהר מאוד בקרים. באופן כללי כל המתחם מוזנח,מיושן ולא מזמין לשהות בו.

  • תמונה

    Eliran Hagay

    27.08.2020

    הוילה עצמה מאוד סבבה. מעבר לכך, לא קיבלנו את החדר בזמן. לאחר ששאלנו פעמיים בעת ההזמנה ואמרו לנו שיש בריכה אמיתית הגענו וגילינו שהבריכה היא בריכת גומי!!! את בעל הוילה כל הנושא לא ממש הטריד, הוא רק רצה לדעת אם אנחנו מתכוונים לשלם.

עסקים נוספים בקרבת מקום לוילה אגדה בכנרת

סוויטות בר רויאל

מרכז נופש בפוריה עילית

דרך החצב, פוריה עילית

סוויטקלאס - AAA.co.il

מלון ריזורט בפוריה עילית

דרך החצב, פוריה עילית

רינג דה בל

דירת נופש בפוריה עילית

דרך החמה, פוריה עילית

ד''ר פבלו רוסו

רופא נשים בפוריה עילית

דרך העמק, פוריה עילית

בית כנסת אברהם

בית כנסת בפוריה עילית

פוריה עילית

וטרינרית

וטרינר בפוריה עילית

derech hamazok, פוריה עילית, 1520800

מיקומו של וילה אגדה בכנרת בפוריה עילית

הצג מפה