יחידת הנופש- עין הגליל למשפחות

דירת נופש בפוריה - כפר עבודה

9.7

יחידת הנופש- עין הגליל למשפחות

פוריה כפר עבודה, ישראל
( ? )

תמונות מיחידת הנופש- עין הגליל למשפחות

חוות דעת על יחידת הנופש- עין הגליל למשפחות

  • תמונה

    adeli swisa

    06.02.2023

    רציתי להמליץ בחום על הצימר המפואר והמיוחד של גאולה ספקטור שהיא עצמה מארחת נפלאה ומיוחדת, יחד עם בנה המקסים איתי היא דאגה שתהיה לנו החופשה הכי מהנה שיכולה להיות. הצימר שלהם מרווח מאוד עם חדרים גדולים שבכל חדר טלוויזיה איכותית ושופעת בערוצים וחבילות צפייה. מיטות נוחות במיוחד עם שפע של כריות וסדינים זורחים. ובסלון מסך קולנועי ענק עם סלון מרווח ונוח. מטבח נקי ונוצץ המאובזר בכל הכלים הנדרשים לכל יום של נופש כולל שבתות וסופ"ש. המרפסת הצמודה לפינת האוכל היפה והנוחה שירתה אותנו לפינת המנגל. והחצר עם הבריכה ושולחן הטניס והטרמפולינה העסיקו במשך כל שעות היום את הילדים. הם לא שכחו להניח לנו על כל מיטה מארז מפנק של שתיה ושוקולדים עם מבחר סבוני רחצה ומגבות אישיות בשפע (חוץ מהכיבוד שהם השאירו לנו בשולחן בכניסה לצימר). בקיצור כל מה שתיארתי עד עכשיו הוא המעט מההשקעה הגדולה של המארחים גאולה ואיתי. וכמובן מלבד הפאר של הווילה והחדרים רציתי להמליץ בחום על המקום בשל הנוף המרהיב שיש לו, מקום שקט ורענן הצופה אל כל הרי הרקע שמעבר ליישובים יבנאל וכפר תבור, קשה מאוד לעזוב את החצר כשנשענים על המעקה לצפות בנוף המרהיב. אנחנו ממליצים בחום!!!

  • תמונה

    תמר ירדני

    26.01.2023

    הוילה מהממת ביופיה.יש לה מטבח מאובזר ונעים כולל מקרר,מקרו,תמי בר,גז לבישול,המיטות מאוד נוחות,תמיד יש מים חמים,יש חיבור לאינטרנט,מרפסת גדולה שמשקיפה על הנוף המדהים ממול.יש בריכה,טרמפולינה והמון מקום לנוח ולהנות מהחופשה.אני מאוד ממליצה על המקום.

  • תמונה

    Yaakov Schwob

    06.12.2022

    אין מילים מקום כל כך יפה מטופח ופסטורלי. הרצון לתת - מאפיין בראש ובראשונה את כל המשפחה! הפינוקים הקטנים והגדולים, משרים חלק מהאווירה. הנקיון - הכל תמיד כמו חדש! מומלץ מאד לרוגע ולפינוק, לנופש אמיתי!

  • תמונה

    Shir Idan

    08.09.2022

    ואו פשוט מקום מקסים מעוצב בטוב טעם יש בו הכל! בריכה, מטבח, חדרים מפנקים, טלוויזיה עם נטפליקס בכל חדר ופלזמה ענקית ענקית בסלון שכל השוהים בוילה יכלו לשבת בסלון המפנק יחד ולצפות בסרט טוב או סדרה מצחיקה. בעלי הוילה חמודים ממש כל דבר שרצינו /היינו צריכים ישר קפצו לעזרתנו! גם המיקום של הוילה פצצה קרוב למרכז מסחרי, קרוב לכינרת, למסלולים וטיולים שווים. בקיצור אנחנו ממליצים ממש!! ואנחנו בהחלט נחזור לשם!

  • תמונה

    אבידוב בוכריס

    30.08.2022

    מקום מיוחד ממש! שקט, לבד, גאולה מארחת פשוט מקסימה! היינו משפחה והילדים רצו להישאר עוד. המקום כל כך מזמין ונעים! נוף מדהים ליבניאל עם בריכה ממליצים מאודמאוד

עסקים נוספים בקרבת מקום ליחידת הנופש- עין הגליל למשפחות

בקתות תאיר לכנרת

מלון ריזורט בפוריה - כפר עבודה

פוריה - כפר עבודה, פוריה כפר עבודה, 1522000
(3.04)
לינה

בקתות נוף האגם

לינה בפוריה - כפר עבודה

פוריה כפר עבודה

צימר תהל בכפר

דירת אירוח בפוריה - כפר עבודה

פוריה כפר עבודה, 15220

פינת החלומות

מלון ריזורט בפוריה - כפר עבודה

הגפן, פוריה כפר עבודה, 1522000
(4.49)
לינה

צימר שלוות הכנרת

לינה בפוריה - כפר עבודה

הרותם פוריה מזרח, פוריה כפר עבודה

אור בכפר

מלון ריזורט בפוריה - כפר עבודה

ישוב קהילתי, פוריה כפר עבודה, 15220
(4.09)
וילה

Villa Vitoria

וילה בפוריה - כפר עבודה

השיטה פוריה מזרח

מתנ"ס

מרכז תרבות בפוריה - כפר עבודה

פוריה כפר עבודה

קסם על גג הכנרת

מלון ריזורט בפוריה - כפר עבודה

פוריה כפר עבודה, 1522000

מיקומו של יחידת הנופש- עין הגליל למשפחות בפוריה - כפר עבודה

הצג מפה