באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
itzhak keren
המלון נראה טוב , נקי ויפה. בעיית חניה במלון בתשלום 50 ₪, למה ? עמדות טעינה בחנייה לא פועלות. חבל.
רז וייס
מלון מאוד בסיסי, לא לצפות לשום דבר מיוחד. המלון נקי ושקט. ארוחת הבוקר מאוד מאכזבת. המיקום טוב במרכז העיר, קרוב לקניון, למסעדת מוזה ולשדרה המרכזית. אבל בגלל שכך יש אור תמידי מתאורת הרחוב שבחוץ וכן רעש אופנועים ומכוניות... ממליץ רק אם אין אפשרות טובה יותר.
ariel pelevin
בגדול לא ממליץ, אך זה אחד המקומות ששוברים מוסכמות עד כמה שהנכס עייף, חדרים מוזנחים וארוחת הבוקר אחת הגרועות שאכלתי בחיי. הצוות של המלון נפלא בכל הרמות. החל ממנכ"ל ומעטה. במיוחד רוצה לציין את עובדת קבלה-אילנה.
שגיא רובל
המיקום מעולה! מלון ישן אבל מספיק בשביל להעביר לילה עם משפחה.
אשדודי מוטי
חדרים ברמה די גרועה הזמנתי לילה וארוחת בוקר בתוספת תשלום ולא ראו לנכון אפילו לציין באוזניי שלמקום אין בכלל תעודת כשרות אפילו לא רבנות כמובן שלא זיכו אותי בשקל החנייה מרוחקת ואווירה כללית לא הכי נעימה