קאדו הום KADO HOME
חנות רהיטים בעפולה (Kado Afula)
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 50-689-9967
-
שעות הפתיחה של קאדו הום KADO HOME:
יום ראשון: 9:00 עד 21:00
יום שני: 9:00 עד 21:00
יום שלישי: 9:00 עד 21:00
יום רביעי: 9:00 עד 21:00
יום חמישי: 9:00 עד 21:00
יום שישי: 9:00 עד 14:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לקאדו הום KADO HOME
חנויות רהיטים בקרבת מקום לקאדו הום KADO HOME
יהונתן ואיתמר שרון קומפלקס לעיצוב השיער, טיפוח ושיזוף
יועץ סטיילינג במזכרת בתיה
הנרקיס 49, מזכרת בתיה
מאפייני העסק
קהל
ידידותי ללהטב"ק+מרחב בטוח לטרנסג'נדרים
מתקניםWi-FiWi-Fi בחינם
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
תשלומיםכרטיסי חיובמזומן בלבדצ'קיםכרטיסי אשראי
אפשרויות שירותאיסוף מחוץ לחנותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותמשלוח ביום הקנייה
מאפיינים אחריםתכנון: צריך לקבוע תור
הצג עוד מאפיינים
ח
חנות מדהימה. יש לה המון מה להציע, בעיקר השירות המדהים של מוטי המוכשר והלבבי. קנינו ספה מושלמת אצלו וידעתי שיש על מי לסמוך. אין כמוך מוטי. תודה על הכל! אלה ושרון.
shiran eliace
קנינו ספה ב7000, כל השזלונג שלה שוקע!! אני פונה במשך ארבעה חודשים ואין שום טיפול אלא מריחות ותירוצים שןנים!! בושה של חברה! בושה של שירות! פרמסה משמיים ומי שגוזל פרנסה של מישהו אחד לא תהיה לו פרנסה!!!
שרון קופל
לא ממליץ לאף אחד לקנות מקאדו. סחורה תת רמה. סלון שנקנה ב-8000 ש״ח, לאחר 2 ״תיקונים״ שביצעו קאדו וזה המצב שלו כיום. בושה.
רונית קולטון
חבל מאוד שזה השירות שאתם נותנים ללקוחות שלכם! חברה שלי הזמינה מכם ספה לסלון ובמפורש ציינה בפניכם תמידה שהיא צריכה כי הבית שלה קטן. נחשו מה? הביאו לה ספה גדולה מדי ועכשיו היא תקועה איתה כי החברה לא רוצה לקחת אחריות ולהודות שטעתה במידות וגם הנציגה שהזמינה ממנה בורחת מאחריות ולא חוזרת ללקוחה !
נועה קון
אמא שלי היא חד הורית, ללא הרבה אמצעים , קנתה סלון ב 8000 שח לפני 3 שנים כי נאמר לה שלחברת קאדו איכות מעולה שתחזיק תקופה יפה של זמן הסלון לא בשימוש כל כך הרבה ואין לנו ילדים קטנים לאכזבתנו הממש רבה.הסלון נשבר , כל הריפוד שלו נעלם ואנחנו בפחד אפילו לשבת עלין. באו פעמיים לתקן את הסלון והוא עדיין נשאר שבור וכל זמן שעובר הוא נשבר יותר ויותר כשהתקשרתי לשירות הלקוחות לבקש שמישהו יגיע לתקן שוב כדי שנוכל לפחות לשבת עליו בלי לפחד ליפול , הנציגה אמרה לי שאין שום דבר שאפשר לעשות ושזה בעיה שלנו כי כנראה שישבנו עליו יותר מידיי (השיחה אפילו מוקלטת) . אני לא מצליחה להבין איזה מין שירות זה המחיר לא תואם את התמורה בשום צורה ודרך ואין שוב משוב פנים ללקוח. אכזבה ממש גדולה .