באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
נסים אברהמי
פוקס, הרשת היחידה בה אני מוצא חולצות טי, במידה 3X. זו הסיבה שמחזירה אותי שוב, ושוב.
מורן להב
שירות מזעזע. בגדי התינוקות יפים ואיכותיים, גם יוצא משתלם. אבל השירות הכי גרוע שאי פעם נתקלתי בו בחנות בגדים, זה קורה שוב ושוב בכל פעם. שירות הקופאיות נוראי! הקופאיות הכי איטיות ביקום, עושות כל מוצר פעמיים, ואז צריך לבטל, ואז לעשות שוב, ואז לבטל את כל החשבון ולעשות את כולו מחדש. 3 קופאיות, 2 אנשים, מלאאאא המתנה!!! שיא השיאים! ולצערי זה לא חד פעמי, זה יקרה לכם בסניף הזה שוב ושוב! תוותרו על הסניף המזעזע הזה, תאמינו לי ותסעו לסניף בנוף הגליל!!!! גם ככה זה יצא לכם אותו זמן.
מרוה חאלדי
אחלה של שירות אין דברים כאלו מחיר של חלום
אייל תירוש
ביקרתי בסניף עפולה היום { 18.5} לצערי השרות היה לא אמין ולא מקצועי... חבל
amir kordelas
החנות מסודרת בצורה טובה סה"כ אבל בזמן שהיינו, ניסינו לקבל עזרה שלא כל כך קיבלנו. חשוב לציין שזאת לא פעם ראשונה שזה קורה בחנות הזאת ספציפית. אבל סה"כ מי שהייתה בקופה הייתה נחמדה מאוד ושירותית.