Aley Galil

בית מלון בעמוקה

9.7

Aley Galil

2, עמוקה, 1380200, ישראל
( ? )

תמונות מAley Galil

חוות דעת על Aley Galil

  • תמונה

    שחר פלדמן

    19.08.2023

    הגענו שתי משפחות עם ילדים קטנים יחסית לחופשה בחודש אוגוסט. המתחם מקסים ונעים ברמות, החדרים פונקציונליים ולכל חדר חצר עם נדנדה, ערסל, דשא סינטטי, פינת מנגל ופינת אוכל. בית הצימרים הכל ירוק ומקסים. אביגיל ואלי, בעלי המתחם מדהימים ברמות! נעימים, נחמדים ומסבירי פנים! קיבלו אותנו בכיף ונתנו להרגיש הכי בבית שיש. ארוחת הבוקר שמוגשת מעולה באמת, מפנקת הלחמים שאביגיל אופה מעולים!!! והכל ממש בטוב טעם! הבריכה נעימה בטירוף, ובאמת שמלבד הבריכה לא צריכים היינו כמעט כלום, באמת כמעט לא יצאנו מהמתם.

  • תמונה

    רבקה כהן

    15.08.2023

    חוויה מושלמת. מארחים סופר מתוקים ממש ממש ממש מומלץ!!! בטוח נחזור שוב!

  • תמונה

    Liat Pasternak

    07.08.2023

    אווירה קסומה. חדר נקי ומרווח. ארוחת בוקר מפתיעה. חצר פרטית מקסימה עם נדנדה וערסל. אחלה סאונה יבשה ובריכה חלומית. גם הג'קוזי טוב. הכל מופקד. והבעלים אדיבים ונעימים. בקיצור כל מה שנדרש לחופשה מפנקת. תודה על האירוח הנפלא.

  • תמונה

    דיתי מסר

    09.07.2023

    חוויה נהדרת. איי באה לפה שוב ושוב כל שנה. הצימר מושקע ביופיו ונעים לעין, עם עיצוב כפרי ואווירה חמימה. החדר מרווח ומסודר היטב, עם רהיטים יפים ומיטה נוחה. המטבחון היה מאובזר עם קפה תה ומיץ. ארוחת הבוקר שהגישו בעלי הצימר היתה מפנקת במיוחד, שכולה עשויה במו ידיהם של בעלי הצימר במלא אהבה. הצימר מפנק בגלל ג׳קוזי פרטי, גינה פרטית, ערסל, עם נוף מהמם לטבע. זה היה המקום המושלם להתרגע. במתחם שלושה צימרים ובריכה משותפת בלב יער פיות קסום. היה לי רגע מרגש במיוחד שישבתי ליד הבריכה ופרפרים לבנים עפו סביבי. מיקום הצימר היה פנטסטי, בלב היישוב המיוחד עמוקה, באזור שקט ונעים, קרוב למסלולי טיול ואטרקציות מקומיות. כל דבר היה נגיש בקרבת מקום וזה עזר לי לתכנן חופשה מושלמת. השירות בצימר מצוין. המארחים אלי ואביגיל אדיבים וזמינים לעזור בכל שאלה או דרישה שהייתה לי. הם דאגו לנווט אותי ולתת המלצות על מסעדות ופעילויות באזור. בסה"כ, אני ממליצה בחום על הצימר המפנק הזה. הוא מתאים לזוגות, למשפחות או לכל מי שמחפש פינה רגועה ומפנקת בטבע. אני בטוח שאתם תהנו מהשהייה כמו שנהניתי גם אני.

  • תמונה

    שרון רבינוביץ

    04.06.2023

    מקום מדהים. התארחנו 4 חברות ונהננו מכל רגע. אביגיל ואלי מקסימים. העיסוי של אלי סוף הדרך. ארוחת בוקר טעימה ומפנקת. מחכה כבר לנסיעה הבאה

עסקים נוספים בקרבת מקום לAley Galil

וילה ויו- vila view

מלון ריזורט בעמוקה

עמוקה, 1380200

מועדון

עסקים נוספים בעמוקה

עמוקה

SANDE

בית ספר בעמוקה

עמוקה

יערה טיפולי מים

בריכת שחייה מקורה בעמוקה

עמוקה מצפה, עמוקה, 13802

הבקתה של אורה

מלון ריזורט בעמוקה

עמוקה
(4.41)
לינה

כרם דודים

לינה בעמוקה

עמוקה

צימר ביג טיים

בית מלון בעמוקה

עמוקה
(4.43)
לינה

שלה ביער

לינה בעמוקה

מצפה, עמוקה

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםבריכה מקורה ובריכה חיצוניתמתאים לילדיםמסעדההסעות לשדה התעופהג'קוזיספאהעישון אסור

מיקומו של Aley Galil בעמוקה

הצג מפה