אחוזת שייה

אירוח בשירות עצמי בעין יעקב

8.1

אחוזת שייה

עין יעקב, 25135, ישראל
( ? )

תמונות מאחוזת שייה

חוות דעת על אחוזת שייה

  • תמונה

    idan tiroche

    07.01.2023

    אחלה מקום, אחוזה מבודדת מתוחזקת, ג'קוזי ובריכה מחוממים ומקורים. המקום יחסית נקי ועם שפע. מספר חדרי שינה ולכל אחד מקלחת משלו. הדבר היחיד שלא הכל ממש ממש מתוחזק, המטבח טיפה לוקה בחסר מבחינת כלים (יש אבל די ישנים) המטקות של הפינג פונג קרועים ויש מקומות שדברים מרגישים ישנים ולא הכי מתוחזקים. אך זה לא מוריד מהחוויה שהייתה מעולה ומדהימה, עם הרבה מקום ואטרקציות ( בריכה, גקוזי, פינג פונג, ביליארד, כדורים לשחק בדשא ובמים) בקיצור מומלץ מאוד במיוחד לקבוצת חברים

  • תמונה

    or kalshoval

    26.11.2022

    הזמנו את המקום לשישי שבת. ליומולדת הפתעה עם כל המשפחה. אחרי שכבר הזמנו ראיתי את הביקורות כאן וקצת נבהלתי. אז אולי בגלל שהגענו עם ציפיות נמוכות היתה לנו ממש הפתעה לטובה! הוילה מתוחזקת מאוד. נקי ונעים. ולמרות שמזג האויר היה גשום מאוד. אנחנו מאוד נהננו הבריכה מחוממת. השטח מאוד גדול, עם משחקים לילדים וגם למבוגרים מטבח מאובזר, היה לנו כל מה שהיינו צריכים. בקיצור ממליצה בחום!!!!!

  • תמונה

    Roee Aviram

    06.03.2021

    בשורה התחתונה: מומלץ מאוד. בהחלט מתאים למשפחות. בפירוט: לאחר שכבר סגרנו תאריך ראינו כאן כמה ביקורות רעות וחששנו ממה שנקבל ולכן הגענו לפני כדי לראות את המקום. כל המתחם נראה מצוין. כל החדרים היו מסודרים ונקיים והגקוזי והבריכה מכוסים כדי לשמור על נקיונם. בעל המקום אדיב מאוד ועל כל בעיה שהייתה לנו בא מיד על מנת לתקן או למצוא פתרון (ולא היו הרבה). בילנו שם שני לילות ויצאנו עם תחושה של עוד. תודה רבה אבישי!

  • תמונה

    Ohad Cohen

    20.12.2020

    לא מתאים למשפחות. המקום לא מתוחזק טוב, לא אסטטי. בעל המקום בחור מאד נחמד שהשתדל מאד שנהיה מרוצים ועשה מעל ומעבר, אבל בכל מקרה אנחנו לא נחזור שוב בגלל רמת התחזוקה הירודה. התמונות בגוגל ובאתרים שבהם הוילה מפורסמת רחוקות מאד מהמציאות.

  • תמונה

    Amit Dadon

    16.08.2020

    לא מומלץ. על פניו לוילה יש כל מה שצריך: וילה מבודדת, בריכה גדולה, ג'קוזי ענק, שירותים ומקלחת בכל חדר, טלוויזיות עם כבלים, חצר גדולה עם טרמפולינה וריהוט גינה, שולחן סנוקר, שולחן פינג-פונג. בפועל מצב התחזוקה על הפנים, ובעל הבית פשוט לא מכיר את המתקנים השונים. איך שהגענו, גילינו שכל מה ששמנו במקרר חם, ומבירור מהיר גילינו שהמקרר לא עובד. אבישי (בעל הבית) אמר לנו "סבלנות, יתקרר עד הבוקר, אני מתכנן להחליף את המקרר השבוע", אבל הסברנו שזה לא הגיוני ושעד הבוקר נצטרך לזרוק את הבשר ומוצרי החלב, ולכן הוצאנו את כל האוכל למקרר חיצוני (בחצר). אם זו הייתה הבעיה היחידה אז מילא, אבל כשרצינו ללכת לג'קוזי, ראינו שהוא רותח, וביקשנו שיסביר איך מקררים, גם את זה הוא לא ידע, והדרך להשתמש בג'קוזי הייתה לחמם אותו, ואז לרדת למנגנון למטה (כזה שנופשים לא אמורים להגיע אליו, של טכנאים), ולכבות אותו, ככה כל כמה שעות כדי להגיע לטמפרטורה נכונה. רצינו לשים לילדים סרט בטלוויזיה, הטלוויזיה לא עובדת! הזמין טכנאי, היה אצלנו שעתיים, אבישי טען שזה רק עבד לפני מספר ימים, והטכנאי אמר לו שאין סיכוי, הוא היה צריך לסדר משהו כדי שיעבוד. כשהיה הטכנאי שאלנו אותו גם על מערכת הקריוקי ומערכת ההגברה (אבישי אמר שיש לו מערכת הגברה ומערכת קריוקי), הוא הסביר לאבישי לידינו שהם לא תקינים והוא צריך ללכת לחנות עם הרמקול ולסדר אותו (לחבר לו מיקרופון מתאים וכדומה), אבישי (בעל הבית של הווילה, כן) לא ידע בכלל. שולחן הפינג פונג לא שמיש, שולחן הסנוקר עם מקלות שבורים וציוד חסר (שמיש אבל בקושי), ואחד הדברים החשובים ביותר למשפחות עם ילדים קטנים: אין גדר כמו שצריך לבריכה: הבריכה כביכול מגודרת, אבל הרווחים בין הגדר ענקיים, כל ילד (גם מבוגר) יכול להשתחל בקלות. אלה הדברים העיקריים, כל דבר שמסתכלים עליו מראה הזנחה וחוסר איכפתיות, אנחנו יצאנו בהרגשה שרימו אותנו, וממש התבאסנו שלא בחרנו ווילה אחרת. אני מאמין שאם היינו מגיעים לאירוע חד פעמי לא היה מפריע לנו, אבל המקום לא מתאים לחופשה משפחתית, וגם אם מתאים, אז בתג מחיר שצריך להיות קרוב לחדר אירוח בקיבוץ. פעם ראשונה שיוצא לי לכתוב ביקורת רעה על מקום, בדרך כלל אני מחליק, אבל באמת שכל מתקן שהיה בווילה היה תקין בקושי או לא תקין בכלל.

עסקים נוספים בקרבת מקום לאחוזת שייה

וילה אלבני

מלון ריזורט בעין יעקב

עין יעקב

אחוזת גד

מלון ריזורט בעין יעקב

עין יעקב

מינימרקט

סופרמרקט סיטונאי בעין יעקב

עין יעקב
(4.42)
וילה

סוויטת שרדונה

וילה בעין יעקב

רחוב הרימון 15, עין יעקב
(3.21)
קניון

Grocery Store

קניון בעין יעקב

עין יעקב

וילה רויאל סאן

דירת נופש בעין יעקב

5, עין יעקב

מפגש הטאבון בצל עצי הזית

מסעדה איטלקית בעין יעקב

147, עין יעקב, 2513500
(4.76)
וילה

וילה ספרטה

וילה בעין יעקב

החרוב, עין יעקב

אפרת אמיר קוסמטיקאית מקצועית

שירות להסרת שיער בעין יעקב

עין יעקוב 34, עין יעקב

אירוח בשירות עצמי בקרבת מקום לאחוזת שייה

אירוח אחר הילת הצימרים

אירוח בשירות עצמי בהילה

הילה

וילת אריאל אירוח מכל ה ️

אירוח בשירות עצמי בכפר ורדים

ארבל 74, כפר ורדים

בקתת אור-ים / OrYam geusthouse

אירוח בשירות עצמי בגיתה

גיתה, 2525700

Tzlil monfort

אירוח בשירות עצמי בגורן

גורן, 22850

Charming Galilee country home

אירוח בשירות עצמי בכפר ורדים

שניר 65, כפר ורדים, 2514700

RAKIA Heaven On Earth אירוח זוגי

אירוח בשירות עצמי בגיתה

11, גיתה, 2525700

וילה קינג פליס

אירוח בשירות עצמי בחוסן

החרוב 174, חוסן

וילה גוזף

אירוח בשירות עצמי בחוסן

הערבות, חוסן

אחוזת אלמוג - וילה יוקרתית

אירוח בשירות עצמי בעבדון

מ.א, עבדון

וילה ג'ייקובס בוטיק - וילה להשכרה בצפון

אירוח בשירות עצמי ביערה

יערה

מיקומו של אחוזת שייה בעין יעקב

הצג מפה