מסעדת דגים - נמל עין גב

מסעדה בעין גב (Fish restaurant - Ein Gev harbor)

8.4

מסעדת דגים - נמל עין גב

עין גב
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 4-665-8136
  • שעות הפתיחה של מסעדת דגים - נמל עין גב:
    יום ראשון: 12:00 עד 20:00
    יום שני: 12:00 עד 20:00
    יום שלישי: 12:00 עד 20:00
    יום רביעי: 12:00 עד 20:00
    יום חמישי: 12:00 עד 20:00
    יום שישי: 12:00 עד 21:00
    יום שבת: 12:00 עד 20:00

תמונות ממסעדת דגים - נמל עין גב

חוות דעת על מסעדת דגים - נמל עין גב

  • תמונה

    nofar ner

    26.08.2023

    בושה של מקום שלא מכבד את הלקוחות שלו!!! הזמנו מקום למסעדה ליום שישי ב17:00 לשמונה אנשים (היינו בטיול באיזור) קצת התעכבנו והתקשרנו לעדכן, הגענו למקום ב 17:20 המארחת אמרה שיש לנו עד 18:30 כי יש להם הזמנות (הזוי) חייבת לציין במקום היו בסך הכל שלושה שולחנות תפוסים וכל שאר המסעדה ריקה ואין אף אחד שמחכה. הזמנו לאכול האוכל היה בסדר לא משהו מיוחד, פתאום ניגשת אלינו המלצרית ואומרת שעוד 10 דקות אנחנו צריכים לפנות את השולחן היינו בשוק ושוב נזכיר המסעדה ריקה!!! פשוט גירשו אותנו לא נתנו אופציה לשבת לסיים בכיף את הארוחה. לא נתנו אפילו אופציה להזמין קינוח או קפה.

  • תמונה

    נורית צין

    06.08.2023

    אני לקוחה חוזרת שבאה במיוחד למסעדה זו- אבל הפעם התאכזבתי! בהזמנת לחם עם מטבלים, הגיעו 2! מטבלים בלבד. שאחד מהם זה שמן וחומץ והשני פסטו. זה לא דומה למגוון הסלטים/מטבלים שמקבלים במקומות אחרים. כשביקשנו מטבל נוסף לגיוון, חוייבנו עליו בתשלום... בתפריט מנת הדג צויין שהוא מוגש עם ירקות אפויים ושמחתי. ומה קיבלתי? פרוסת חציל ופרוסת בטטה אפויים. אני ובן זוגי הרגשנו שחוסכים/מתקמצנים עלינו,וזו הרגשה לא נעימה. גם הדג טוגן יתר על המידה ולא ניתן היה לאכול חלקים גדולים ממנו שהתייבשו. כאן גילתה המלצרית נדיבות והציעה להכין לי דג חדש, מטוגן פחות.היה קצת יותר טוב. לסיכום הרגשנו שהטרחה להגיע למקום לא הייתה מוצדקת,ומסעדוץ הדגים למיניהן בעיר טבריה עשירות וטובות יותר.. חבל.איבדתם אותי כלקוחה.

  • תמונה

    Ofer Dror

    29.07.2023

    אחת המסעדות הגרועות ביותר שנתקלתי בהן מימי, בארץ ובכל מסעותיי בחו"ל, אם בכלל ניתן לכנות מקום חסר אוירה שכזה "מסעדת דגים". מנות הפסטה של הילדים זעירות, כך שאפילו הילדים שהסבו איתנו לשולחן נאלצו לשבוע מפוקצ'ה; מנות הדגים שנמכרות ברף מחירים בינוני עד גבוה, ביחס למסעדות דגים "אמיתיות", קטנות באופן מקומם, ללא שום צלחות מינימלי, רוטב או סלטון נלווה מרענן, ולבסוף, מנת ה"סביצ'ה דגי ים" היא בבחינת משהו בלתי מזוהה, שכל קשר, ולו הדמיוני ביותר, בינו לבין סביצ'ה אינו מתקיים. מדובר במרקם דייסתי של משהו דמוי מיונז מרוכז, בגודל צלחת חומוס בינונית, בטעם מוזר שמוגש עם פוקצ'ה. גם את המינימום התבקש, לאמר לנו שהמנה ה"מסוכנת" הזו מגיעה כבר עם פוקצ'ה, המלצרית החובבנית לא טרחה לציין, כשהזמנו את "לחם הבית". לצערנו, חגגנו יום הולדת רבת משתתפים ב"מסעדה" כל כך נחותה.

  • תמונה

    דגנית אקר

    23.07.2023

    הגענו בשישי בערב.הרכב של 2 מבוגרים ו-3 ילדים (הגענו בזמן שקיעה- יפהפה ומומלץ!) נוף נפלא וחנייה בשפע. מקומות הישיבה לא נוחים, הכיסאות אינם נעימים לישיבה ממושכת. הרגשה כמו חדר אוכל של קיבוץ ולא כמו אוירת מסעדה. השירות של כלל המלצרים מצוין, נעים מאוד, אדיבים ועונים על כל השאלות באדיבות, חיוך ומקבלי פנים. כלל מנות הדגים היו טעימות מאוד- לקחנו פורל,דניס וניוקי בתוספת דג. מנת הפסטה של הילדים- היתה קטנה מדי ולא השביעה את הילדה. מנת הילדים שניצל דג וציפס היתה גדולה, טעימה ומשביעה. קרפציו חציל- מנת פתיחה טעימה מאוד! מחירים סבירים מאוד.

  • תמונה

    Ofer A

    25.06.2023

    הגענו מרחוק מתוך כוונה לאכול צהרים במקום. (יום שישי 23.6.23). אך להפתעתנו רק כשהגענו לדלת הפנימית (יש 2) של המסעדה ומצאנו אותה סגורה, הובהר לנו ע"י אחד האורחים כי היא סגורה עד שעה 15:00 כי יש קבוצות שאוכלות. אפילו שלט בכניסה לא היה שלא לדבר על בן אנוש שיתן הסברים ?! מה, אי אפשר לעדכן באתר? או בגוגל? התאכזבנו מאוד!!!

עסקים נוספים בקרבת מקום למסעדת דגים - נמל עין גב

פלאפל נמל עין גב

מזנון בעין גב

עין גב, 14940

מוזיאון הקיבוץ

מרכז תרבות בעין גב

עין גב

Intata / אנתתא

חנות מתנות בעין גב

עין גב

קחי שנייה | קיבוץ עין גב | דקלה גרניט

חנות יד שנייה בשיטת קונסיגנציה בעין גב

עין גב, 14940

מאפייני העסק

הצעות
אלכוהולבירהייןמשקאות חריפיםקפה
ילדים
כיסאות תינוקמתאים לילדיםתפריט ילדים
אווירה
חמים וביתילא רשמית
מתקנים
יש בר במקוםשירותים
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
אפשרויות הסעדה
ארוחת צהרייםארוחת ערבהסעדהקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירות
ישיבה בחוץאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחרים
קהל: קבוצותתכנון: ניתן להזמין מקוםתשלומים: כרטיסי אשראי

מיקומו של מסעדת דגים - נמל עין גב בעין גב

הצג מפה