באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
TINY
לא מקובל עליי, שישנם נהגים שגונבים כסף מנוסעים, כלומר, לא מחזירים את כל העודף. כאשר זה נעשה במכוון ולא בטעות, אתמול בערב נסעתי במונית שירות שלכם קו 84 מאזור התעשיה החדש למרכז העיר, בשעה 18:34, נסיעה שעולה 7,40 שקל. נתתי לנהג 10 שקל הנהג בשיא חוצפתו החליט לתת לי עודף של 2.5 שקל ולא 2.60 שקל. כשהערתי לו על כך הוא התחיל להתחצף ולהתעצבן, הוא ראה שאני לא מוותר ורק אחרי שיצר פרובוקציה בשקל הוא נתן לי את כל העודף שמגיע לי. הייתה נסיעה לא נעימה, הנהג היה איש לא נעים.
Mike C
הייתה חברה מעולה, זמינות גבוהה כולל שבת, הפכו לחברה בפשיטת רגל. גם מחירים יקרים יותר מאוטובוס וגם אי אפשר לסמוך על המוניות שיעצרו אם בכלל יגיעו.
Paul Cohen
הנהגים הפסיקו לכבד את כרטיסי הרב-קו. נאמר לי שזה כבר מזמן ונעשה על דעת עצמם באופן לא חוקי.
rona shaf
לא הגיוני שנהגים משנים מסלול לבחירתם וש79 עובר פעם בשעה. אני סיימתי עבודה קצת לפני 10 בלילה 2 מוניות עברו אותי בלי לעצור פשוט בושה. מי אתם שתחליטו למי אתם עוצרים
שקד דהרי
לא יודעת מה נהיה לאחרונה נהגי מוניות לא עוצרים לי כשיש מקום במונית בטח ובטח כשזמני ההמתנה למונית התארכו לשעה. לא הגיוני שאני מחכה ו3 מוניות שהן בשירות (כי יש נוסעים במונית) פשוט עוברות לידי ואפילו לא טורחות לעצור.. אבל יעצרו לאנשים אחרים.. לא ידעתי שעושים סלקציה בהעלת נוסעים.. השירות פשוט הדרדר גם היחס לנוסעים ירד למתחת לכל ביקורת.. חבל שככה זה צריך להיות