Fratelli

חוות דעת על Fratelli

Eli Biton

31.08.2023

לפתיחה. הזמנו מנת ארנצ'יני שהגיעה מעט קרה אבל טעימה, קריספית מבחוץ ורכה מבפנים - השילוב של האיולי ומילוי הפסטו היה מצויין. לעיקריות. מנת השרימפס מידטרנו, הייתה לא גדולה אבל טובה מבחינת העשיה, פסטה אל דנטה ושרימפסים צרובים היטב בחמאה. המנה הייתה קצת טפלה ונזקקה לשיפור של מלח ופלפל שלא היו על השולחן וגם פרמזן שביקשנו מהמלצרית. מנת הרוטולו תרד הייתה מצויינת, עשויה היטב עם רכיבים, תיבול וטעמים שהשתלבו היטב. לקינוח. עוגת הפיסטוק הסיציליאנית הייתה טעימה, תחתית הבצק הפריך הייתה עבה יחסית והקשתה על האכילה.

Boaz Chanani

31.07.2023

כגודל הציפייה.... לצערי חא קראתי את הביקורת שלי לפני שהגעתי למקום. לאור ביקורות מתלהבות הגענו מלאי ציפיות. לשמחתנו נפלנו על האפי אוור ונהנינו מ 20% הנחה על התפריט למעט הקינוחים. הזמנו סלט פראטלי שהיה ממש טעים, מתובל כהלכה עם תוספת של 8 גרגירי צנובר ( ספרנו ) . כן הוזמנה פוקצ'יה שהגיעה מהטאבון אפויה כהלכה עם ליווי של מטבל עגבניות נחמד ומעין פסטו שמן . מנה של קפלצ'ו גבינות ברוטב תרד שהומלצה על ידי המלצר הייתה יפה למראה אך אנמית לחלוטין בטעם. פיצה קרצ'ופי התגלתה כבצקית בחלק הדק ולא הצליחה להחזיק את המילוי שאפילו תוספת נדיבה של מלח לא הצליחה להעניק לפיצה טעם כלשהו . בתפריט נכתב "....ארטישוק רומאי..." חבר'ה די עם זה , היינו ברומא אכלנו ארטישוק ולא לא כזה מקופסת שימורים ובטח שלא פירורי ארטישוק וכן על הפיצה היו 8 צלפים ( ספרנו ) . בקיצור הפיצה....נפילה תרתי משמע. את הארוחה הצילה לחלוטין עוגת פיסטוק נפלאה ממש וכשלצידה אספרסו נהדר . השירות התחיל ממש טוב ואז משהו קרה והורגשה ירידה ברמת השירות . סה"כ לא עפנו לשמיים אבל בהחלט מקום עם אווירה נחמדה ואוכל סביר

Shai Peer

26.07.2023

מאוד מומלץ. כבר כשהגענו המארחת ציינה שהיא מוודאת שהשולחן שלנו מוכן ושאלה אם בינתיים נרצה לשתות מים. הושיבו אותנו לאחר המתנה קצרה מאוד. הזמנו שתי ראשונות, סלט פנצנלה(טעים אך פרופורציה לא נכונה של חומרי הגלם - ים של עגבניות שרי לעומת כמות קטנה של גבינה וקרוטונים). טלאטה ורדה- סוג של קרפצ'יו(אני אהבתי, חבריי קצת פחות). שניצל נפוליטני - עם סלסת עגבניות וגבינה ובצד ירקות קלויים, יותר משניצל רגיל, אבל לא משהו מפוצץ. נתח סלומון עם ירקות קלויים בצד - עשוי היטב. סוג של פסטה במילוי גבינה ברוטב שמנת תרד פרמג'ן ועגבניות מיובשות - מעולה. מאוד נהנינו. מוצלח מאוד. לקינוח לקחנו משהו עם שוקולד לבן, שקדים ותות - טעים. פעם שניה או שלישית שלנו במסעדה.

ליאת יניפיליז

10.06.2023

חזרתי עם חברה שעפה על המקום היה טעים מאד! והיה לנו מלצר פשוט מקסים! שירות מהיר וטוב. המשיכו כך! ............................................................... שומר על רמה גבוהה מאז שנפתח. השירות טוב והאוכל מצוין כרגיל

Moshe Hasson

10.05.2023

מקום מאד נחמד. מאחר ואני מכיר היטב את המטבח האיטלקי, המנות היו טובות מאד אם כי התיבול היה מעט יותר מדי, לטעמי האישי בכל אופן. המקום מאד אסטטי ונעים לשבת בו. מלצרית חמודה אבל עם זיכרון קצר שהאריך את ההמתנות שלנו אבל מקסימה ובכלל כל הצוות היה מקסים. ממליץ בחום להגיע - הנאה מובטחת. אני עוד אחזור לנסות את יתר המנחת.

עסקים נוספים בקרבת מקום לFratelli

קהל
ידידותי למשפחותקבוצות
הצעות
אלכוהולאפשרויות צמחוניותארוחות לילהבירהייןמנות טבעוניותמנות פתיחהמשקאות חריפיםקוקטייליםקפה
ילדים
כיסאות תינוקמתאים לילדיםתפריט ילדים
אווירה
חמים וביתילא רשמית
מתקנים
יש בר במקוםשירותיםשירותים לא ממוגדרים
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים