מלון רמדה, נתניה

בית מלון בנתניה (Ramada Hotel & Suites Netanya - מלון רמדה נתניה)

8.4

מלון רמדה, נתניה

שדרות עובד בן עמי 41 41, נתניה, 4220523, ישראל
( ? )

תמונות ממלון רמדה, נתניה

חוות דעת על מלון רמדה, נתניה

  • תמונה

    Yaarit Rozin

    17.09.2023

    ארוחת חג עשירה וטריה, חדרים גדולים בחלקם משופצים, שירות מצויין, אין פן ומגהץ באף חדר, אך צריך לבקש כדי לקבל. דגי הכסף בחדר הרחצה שמגיעים בלי סוף מלחות, ייתכן בגלל רטיבות , מכיוון שבחדרים אחרים זה לא היה. יש מקום לשיפור ושיפוץ במלון מכיוון שזה מלון עם פוטנציאל. סהכ היינו מרוצים והיה טוב מאוד.

  • תמונה

    עידן לזר

    21.08.2023

    הקבלה היינו צריכים לחכות מעל 3 שעות לחדר לאור כל שהחדר היה מטונף. לציין שסגרתי עם מישהו שיש לו סויטה פרטית במלון להבנתי ממנו החדר היה אמור להיות נקי בזמן שהמלון מאשים את בעל הסוויטה בפועל הייתי צריך לחכות 3 שעות עד שהחליטו לתת לנו חדר אחר. מאוכזב מאד מהקבלה. לציין שהחדר הנקי היה סביר פלוס מלבד קילופי צבע במרפסת לא מאד משמעותי לחוויה. הבן שלי אלרגי לחלב ולכן את רב ארוחת הבוקר לא יכל לאכול ניסו כן לתת שירות חתכו לנו ירקות בצלחת אך עדיין טעון לשיפור. שטר השירות נעה טוב מאד. ישנה משחקיה לילדים שנהנו מאד שם.

  • תמונה

    maayan takiar

    16.08.2023

    חזרנו ביום שלישי מהמלון. חדרים נקיים הכל טוב ויפה עד לחדר האוכל מעבר לזה שאין מבחר (בכלל) יושבים בחדר האוכל עוד אוכלים!!! והעובדים פשוט מרימים לנו את הצלחת באמצע האוכל מיותר לציין שרבתי איתם על כך. אין מצב כזה שאנשים אוכלים ומרימים להם את האוכל ופעמיים!!! אחותי הקטנה באה להיכנס דרך הדלת המסתובבת הזאת אחד מהעובדים שם ניקה ופשוט צרח על אחותי . לגבי הקבלה- ישבה שם בחורה הסברתי לה שאני קצת לא מרגישה טוב ואני אשמח שיעלו לי עוד שמיכה לחדר שינה במשך 4 פעמיים שעליתי וירדתי לקבלה . עד שפעם האחרונה אמרתי להם תקשיבו אני קופאת ופשוט לא זזתי עד שראיתי ששלחו הודעה. ממליצה קצת לעבוד על האוכל ועל השירות.

  • תמונה

    לירון מורדוך

    15.08.2023

    הגענו למלון לנופש קצר אחרי מסורת של חופשות בנתניה. מחופשה לחופשה עברנו בין מספר מלונות באזור נתניה. במלון רמדה קבלנו את החדר בקומה 1. המצעים היו נקיים, חדר נקי. בחדר היו רק מגבות גוף ללא מגבות לידיים ולרגליים ליציאה ממקלחת. כשביקשנו אמרו שיש מחסור והביאו לנו 3 מגבות גוף נוספות די מהר. המזגן עשה רעשים, שהיו די נסבלים. בקומה שלנו צמוד לחדר היה בית כנסת שבו היו גם אירועים של עליות לתורה אז המון אנשים הסתובבו סמוך לחדר והמון רעש- לא נורא היה בסדר. בערב/ לילה האחרון שלנו היה אירוע באולם ממש מתחתינו. הרעש היה בלתי נסבל. החדר רעד.. לא הצלחנו להירדם. שחחנו מספר פעמים עם הקבלה הם אמרו שאנחנו צודקים, אבל האירוע מאושר וזה חוקי עד שעה 11 בלילה. אני חושבת שזה חוסר התחשבות לשים אורחים בקומה מעל אולם אירועים שיודעים מראש שמתקיים אירוע. האירוע הסתיים ואז התחילו הרעשים של גרירת שולחנות, כיסאות, עגלות עד 12:00 וחצי בלילה. הארוחות בוקר היו סבירות, אוכל נקי. הארוחות ערב היו טעימות מבחר גדול יותר מהבוקר. השירות בערב היה טוב מאוד ויחס אדיב. הבריכה קטנה יחסית אבל הבנות נהנו. המים לא היו הכי צלולים.

  • תמונה

    Shani asraf

    10.08.2023

    אין לי מילים לתאר את האכזבה מהנופש הזה. נסענו מראשון עד חמישי, 2 מבוגרים ו2 ילדים. החדרים גדולים מאוד ומרווחים אך במטבח היו 2 תיקנים ענקיים באזור המקרר (בקומה 10!!!!!!) בנוסף- שום מרפסת במלון!!!!! לא ננעלת!!!!! מצאנו את עצמנו מול נוף מרהיב של ים רק שמסתכלים עליו מתוך החדר כי היינו צריכים להזמין איש תחזוקה שיתקע מסמר בדלת ההזזה של המרפסת כי יש לנו ילדה בת שנתיים שיכולה לטפס וחלילה ליפול למטה! אז המלון לא מתאים למשפחות עם ילדים. שלא נדבר על כך שמישהו יכול להיכנס מהמרפסת השכנה לחדר שלכם בכיף כי פשוט אין נעילה. הבריכה מהממת, רק שאי אפשר לאכול ולשתות בה רק למטה בקיוסק שם יש כיסאות. גם אין מגוון אוכל לרכישה שם. ארוחות- זה היה השוס של הביזיון. האוכל לא טרי. ולא נדבר על הטעם ועל המגוון הלוקה בחסר. כבר ביום ראשון שהגענו לארוחת הערב, הלחם היה יבש, ואין אפשרות גם לחמם. לאורך ***כל השבוע*** הסלטים מוחזרו ואפילו לא תוקן תיבול. בארוחת הבוקר מיותר לציין שהלחם לא היה טרי וגם כדי להעבמר את הלחם בטוסטר היה צריך לחזור 4 פעמים בכדי שיתחמם כי המכונה פשוט גססה. המיצים שהוגשו היו מזעזעים, רואים שזה תרכיז זול שפשוט הוסיפו לו מעט מים. האבטיח פעמיים מוחזר מהלילה והיה נראה פשוט רקוב ועצוב! בערב השלישי נאלצתי לפנות אליהם בשקט כדי לבקש מהם להוריד סלט מסויים שפשוט היה לו טעם מקולקל!!!! אנחנו בהחלט לא נחזור לשם ולא ממליצה לאף אחד להוציא כל כך הרבה כסף על מלון שפשוט לא מכבד את שמו ואת אורחיו. אכזבה.

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון רמדה, נתניה

(4.22)
מסעדה

לאבו בר מול הים - בר מסעדה לאירועים

מסעדה בנתניה

שדרות עובד בן עמי 41, נתניה, 4220523

בית כנסת אוהל זמני

בית כנסת בנתניה

נתניה
(4.17)
מסעדה

בני הדייג

מסעדה בנתניה

מתחם איילנד, שדרות עובד בן עמי 10, נתניה

גלדריית אמיליה

גלידריה בנתניה

שדרות עובד בן עמי 10, נתניה

בית קפה וחנות נוחות קו האופק

בית קפה בנתניה

שדרות עובד בן עמי 10, נתניה

מלון הסוויטות איילנד נתניה

בית מלון בנתניה

שדרות עובד בן עמי 10, נתניה

צ'אביז

מסעדת המבורגרים בנתניה

שדרות עובד בן עמי 10, נתניה

לנדוור

בית קפה בנתניה

שדרות עובד בן עמי 10, נתניה, 4220520

פיצה שופ

פיצרייה בנתניה

שדרות עובד בן עמי 10, נתניה

עורך דין ישראל פסח

עורך דין המתמחה בדיני משפחה בנתניה

הרינה 8, נתניה, 4272608

מלונות בקרבת מקום למלון רמדה, נתניה

מלון הסוויטות איילנד נתניה

בית מלון בנתניה

שדרות עובד בן עמי 10, נתניה

C Tower Apartments

בית מלון בנתניה

oved ben ami 2, נתניה, 4226236

Netanya SeaView ApartHotel

בית מלון בנתניה

שדרות עובד בן עמי 2, נתניה, 42205

מלון כרמל

בית מלון בנתניה

שדרות עובד בן עמי 2, נתניה, 4220512

Sea Breeze Apart Hotel חדרים להשכרה לתווך קצר ולפי שעה בנתניה

בית מלון בנתניה

Oved ben Ami 2, נתניה, 42262

VERT Lagoon Netanya

בית מלון בנתניה

קהילת צפת, נתניה

אורית

בית מלון בנתניה

Sderot Chen St 21, נתניה

Villa by The Sea

בית מלון בנתניה

חטיבת קרייתי, נתניה

מלון מצפה ים נתניה

בית מלון בנתניה

קרליבך 4, נתניה

Пляж Сиронит

בית מלון בנתניה

חוף סירונית, נתניה

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בתשלוםחניה חינםנגישכולל מיזוג אווירמכבסהמרכז עסקיםגישה לחוףמסעדההסעות לשדה התעופהג'קוזיספאמכון כושרהעישון אסור

מיקומו של מלון רמדה, נתניה בנתניה

הצג מפה