באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
אלי
Avital Fine
אמ;לק - באנו להחליף סוללה לשעון ועכשיו גם סוללה חדשה לא תציל אותו. הגענו לחנות להחליף סוללה לשעון, כבר מההתחלה נתקלנו בגסות רוח ״מה זה משנה כמה זה עולה? אני בטוח שתעמדו במחיר״. כשהוא שם את הסוללה הוא אמר שהשעון לא עובד והבעיה לא בסוללה 🤨(מה שלא נשמע לנו הגיוני כי השעון יחסית חדש). מכאן הכל התחיל להיות מוזר.. הוא שם סלוטייפ על השעון כי הוא לא הצליח לסגור אותו וביקש מאיתנו להחזיק אותו הפוך. במקרה הסתכלתי על המחוגים וראיתי שהם נפלו ממקומם. כמובן שציינו מייד בפניו והוא פשוט הכחיש כל קשר ואמר ״כן זה בעיה בשעון שלך. זה לא נשבר, פשוט יחזירו לך אותם כשתלכי לתקן את השעון כי במילא הבאת לי שעון שלא עובד״ 😶 לא הבנתי איך זה בסדר מצידו שבאנו להחליף סוללה ואנחנו יוצאות עם שעון שנפלו לו המחוגים והוא סגור עם סלוטייפ.. אחרי ויכוח הוא הסכים להחזיר את המחוגים למקומם. כעבור שבוע (כמובן שהוא לא טרח להתקשר להודיע שהוא סיים) הגענו לחנות וראינו שהוא פשוט הדביק את המחוגים עם דבק. לא ברור איך אתה מציע לתקן שעון שאתה הרסת אם אתה לא יודע איך לעשות את זה. הבנו שכבר אין לנו מה לחפש שם יותר והלכנו לשען שיבדוק מה מצב השעון. הוא אמר לנו שהלוח של השעון מלוכלך בדבק ובטביעות אצבע ואי אפשר לנקות אותו בלי לפגוע בצבע. השעון אבד. מלבד השעון החדש שצריך לקנות, מצערת אותנו ההתנהגות של בעל החנות, השקרים וההכחשות ועוגמת הנפש שנגרמה לנו במהלך כל הסיפור. עם כל האהדה שלנו לחנויות הרחוב שסבלו רבות בתקופה הקשה הזו, התאכזבנו מהמקרה ולא ציפינו לקבל את היחס שקיבלנו.