רוזן ומינץ - סניף נתניה
חנות למוצרי ספורט בנתניה (Rosen & Meents)
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 9-884-1553
-
שעות הפתיחה של רוזן ומינץ - סניף נתניה:
יום ראשון: 10:00 עד 19:30
יום שני: 10:00 עד 19:30
יום שלישי: 10:00 עד 19:30
יום רביעי: 10:00 עד 19:30
יום חמישי: 10:00 עד 19:30
יום שישי: 9:30 עד 14:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לרוזן ומינץ - סניף נתניה
אולימפיק רהיטים| ארונות בגדים נתניה|רהיטים קונים במפעל וחוסכים| ארונות הזזה|ארונות פתיחה נתניה|חדרי שינה|מזרונים|סלון|מערכות ישיבה|
חנות רהיטים בנתניה
האורזים 6, נתניה
חנויות למוצרי ספורט בקרבת מקום לרוזן ומינץ - סניף נתניה
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירותאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנות
מאפיינים אחריםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
בעמ Roasting
מחירים לא רעים בכלל לחלקיי אופניים, הדבר הכי טוב זה שהם נותנים להרכיב מה שאתה מזמין אם אין לך את הכלים המתאימים. מעבר לזה האנשים במקום ממש טובים וממש רחוקים מלנסות למכור לך דברים ואת זה יש לשבח.
Dror Mit
השבוע שזה אומר קצת לפני ראש השנה ויום כיפור ובתקופה זו חנויות האופניים עמוסים בעבודה. צילצלתי לחנות ביקשתי להביא שני גלגלים עם 2 צמיגים לשם החלפתם. נאמר לי שזאת תקופה בעייתית כרגע אבל שיעשו מאמץ. אחרי יומיים התקשרתי אמרו לי מוכן בוא קח. שאפו עליכם שאתם מבינים ששירות זה דבר מרכזי ומכריע. את האופניים הבאים כנראה שאקנה שם. חג שמח שנה טובה ויישר כוח.
Sirius
50 שקל רק על התקנת רפידות בלמים שהבאתי להם בעצמי, כלומר על עבודה בלבד. וגם נדרשתי להשאיר את האופניים ולחזור למחרת, כאילו הם הולכים להחליף ראש מנוע לאוטו. וגם למחרת הם התחילו לעבוד על האופניים רק כשאמרתי שאני בא לקחת אותם בחזרה ללא תיקון. המנהל קריר עד נבזי. לעומת זאת בחנות מקבילה במרכז נתניה, לקחו לי 30 שקל, כולל הרפידות עצמן, ביצעו את העבודה על המקום תוך כמה דקות והעניקו יחס אדיב. אז תנחשו לאיזו חנות אני אגש מעכשיו והלאה?
Yuval Cohen
שירות ויחס גרוע ! פשוט גועל נפש !!. קניתי אופניי וקסדה יקרה, התקלקל הקליפס של הקסדה, מושכים אותי עם החלק המטופש הזה כבר בערך שנה. מבטיחים להתקשר כאשר יגיע... הייתי אצלם כבר 4 פעמים, היום בכלל הגזימו - אמרו לי שאני מפריע להם "על הבוקר" - לא אפריע לכם יותר, ואני ממליץ לכולם לא להטריד אותם ולקנות במקומות אחרים.
TAL COHEN
ההגדרה של אכזבה. לאחר קניית אופניים חדשות, התחילו בעיות מהרכיבה השנייה. קראנק שמאל התחיל להתפרק (הבורג לא היה עם לוק טייט ולא מהודק למומנט). ולאחר תיקון ברכיבה השלישית התעקם הגלגל האחורי עקב סיחים משוחררים. בחנות נתקלתי בשני עובדים. האחד שעזר לי עם בורג הקראנק ובמכירה, שהיה אחלה של בחור. עזר ונתן הרגשה טובה. הפעם לעומת זאת נתקלתי בצד המכוער. "מכונאי" אופניים שמדבר לא בנימוס, שמאשים את הקונה בדברים. ושלא מסכים לתקן באחריות אלא רק בכסף וגם אז הוא "לא יודע אם אפשר לתקן את זה" זאת אומרת שאני יכול לשלם כסף ולקבל בחזרה את אותו גלגל עקום. אני לא יודע מי הרכיב את האופניים האלה. אני מקווה שלא יתנו לו גישה לכלי עבודה יותר בחיים, ואם אפשר גם למחוק לו את התואר מרכיב אופניים מהפרוטוקול. אחריות ששווה לקליפת האגוז. תתביישו. אני יודע שהייתי מתבייש אם לאופניים שבניתי התפרק קראנק!! ויותר מתבייש אם הם היו מעקמות גלגל עם רוכב לא מנוסה. את החוויה שלי כבר חוויתי. ואני אשלם גם 1000 שקל על גלגל חדש, אבל לא מכם. אני מבקש ממנהל החנות לחשוב על דבר אחד: זה באמת היה שווה את זה? ליצור חוויה רעה ללקוח? הביקורת הזאת? שדרך אגב אני מקווה שתמנע מאנשים להגיע אליכם, וללכת לחנות אופניים מקצועית. תפיקו לקחים. דחוף!!!