באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Hana Yariv
פעם הייתה בחנות הזאת מוכרת נפלאה שנפטרה. נשארה שם המנהלת שפעמים רבות מתגלה כגסת רוח. היום נכנסתי לקנות חולצה שהייתה מוצגת בחוץ, בחרתי מידה 2 והיא התעקשה שהיא תהיה צמודה מידי עלי ואני צריכה מינימום 3 או 4. מדדתי את ה-3 והחולצה הייתה ענקית ומכוערת עלי. ביקשתי שתביא 2 ושוב קיבלתי ממנה הערה לא נעימה שהחולצה תהיה צמודה מידי עלי. מדדתי והיא הייתה בסדר עלי. אמרתי לה שההערה החוזרת שלה בנושא חולצה צמודה מידי לא הייתה נעימה לי. בתגובה קיבלתי תגובה לא נעימה. השארתי את החולצה שבחרתי ויצאתי מהחנות. אני משתדלת לא לזכור את המוכרת הזאת שהיא לא נעימה פעמים רבות, היא הזכירה לי זאת.