באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Ran Ben Atar
גרוע!!! במהלך הנסיעה הנהג מודיע לי שיגבה ממני עוד 10₪ על קופסת קרטון ששמתי בבגא׳ז שוק של החיים. שאלתי אותו מה זה הגזל הזה. ובאיזו חוצפה הוא מבקש ממני כסף על קטפסת קרטון שכם יכלה להיות עלי. שילמתי בזעם. (מצנעת הפרט שומר את השם של הנהג החצוף והגזלן הזה אצלי , איש מבוגר) התקשרתי למרכזיה אמרו לי שהנהג לא היה צריך לנהוג כך ביקשתי שיחזירו חי את הכסף אמרו שישלחו עפ נהג, מיותר לציין שזה לא קרא. לא מזמין אצלהם מונית יותר לעולם. וממליץ לכולם לבחור תחנה אחרת שאין בה כאלה גזלנים. אגב, במהלך הנסיעה שבדכ עולה 25–27 שח הפעם הנהג החליט לגזול 30 שאלתי למה, אמר שהכל עלה (זה גם מה שאמרו לי כשגבו 27 שח בפעם קודמת על 5 דקות נסיעה. כל זה בנוסף ל10₪ ההזויים שגבה ממני על קופסת קרטון בבגא׳ז - לא להתקרב..
רוני בנרויה
שכחתי אצלם ספר ולא היו מוכנים לחזור הנהג חזי היה נשמע עצבני ובשךב מסוים גם הרים את הטונים בשיחה שיחה לא נעימה מה שבטוח לא אשתמש יותר בשירות שלהם בגלל אותו הנהג אני הפסדתי ספר והם הפסידו נוסע וותיק
micha jon
אין מענה אפילו בבוקר שניסיתי
שמוליק סל
עד היום לא ביו טענות אך ברגע שכבר שלוש פעמים מאחרים ומצי שבא להם עונים אז הלוווו תתעוררו אנחנו לא מובנים מאליו
zlil sol
לא ע ו ולא טרחו לחייג חזרה