באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
InoSama
שרות בינוני מינוס מינוס , הרופאים לא מקצועיים ולא שרותיים בעיקר הרופאה אולגה שנותנת תשובות של "אין מה לעשות" כשפונים אליה או שהיא ממהרת לאוטובוס כשעדיין לא הסתיימה המשמרת שלה. המיטות והריהוט ישן מאוד המזכירות עושה קשיים לקביעת תורים ןקבלת מסמכים. אומרים שיש רופא כל יום כאשר לעתים יש רופא תורן אחד לכל הבניין ברמה מאוד נמוכה שלא מבין עניין. נותנים לבן אדם למות ולא מתייחסים אליו כבן אדם אלא כמספר. לא מדברים ולא נותנים יחס למטופלים רוב היום הם עם עצמם. כשהמשפחה לא שם הצוות שם עושים כמעט ככל העולה על רוחם ולוקחים שעות של הפסקות או הברזות והם מגבים אחד את השני. הצוות יושבים במרפסת ומעשנים ללא הפסקה בכל המשמרת כאשר ריח הסגרות הדוחה נכנס למסדרון ישר לראות של החולים. בושה של התנהלות בזיונית!!! ישנם מטופלים שלא הגיעו כתחנה אחרונה ומצאו את עצמם שם בתחנה אחרונה כי מקצועיות אין שם ויש רשלנויות רבות וגם לא יחס חם ואוהב למטופלים, שלא נדבר על חוסר טיפול יומיומי ובדיקה מה קורה עם המטופל והאם הכל בסדר איתו בבוקר , בערב במהלך היום... הטעות כי גדולה שלנו שלא הוצאנו את אמא מהמקום הדוחה הזה ונקווה שהיא תסלח לנו על הטעות המרה הזו. משרד הבריאות צריך לעשות שם ביקורת 24/7 ביזיון של מקום ! אפילו מצלמות במסדרונות בקושי יש צריפ לסגןר אתכם
inon arama
מקום נוראי! גזענות לאור יום בשוק שב2022 הצוות קורא למטופלים בשפות גנאי. הגעתי עם חברה טובה דוברת רוסית ונדהמתי לגלות ולהבין שהצוות קורא לאבא שלי במילות גנאי על צבע עורו(הכהה) בשפה הרוסית . אין עם מי לדבר הרופאים שם לצערי הרב לא באמת רופאים. אבא נפל מספר פעמיים מהכסא גלגלים בגלל אי התאמה של הכסא לגוף. האוכל פשוט לא אכיל. אבא עם סכרת לא יציבה שהרופאים לא מצליחים לאזן אותה ולא הבנתי מה הבעיה עד שהבנתי שהוא מקבל לחם לבן וסוכרים בכמויות ללא סנכרון עם הדיאטנית והצוות הרפואי. ביזיון של מקום להתרחק כל עוד נפשכם בכם.
lilach adler
שומר נפשו ירחק. מקום שהוא כולו רשלנות רפואית אחת גדולה. הצוות של הרפואי מתחת לכל ביקורת. קבוצה של אנשים שעושים הכל על מנת לא לעבוד. הזנחה פושעת יחס מעליב ומבזה למטופל ולבני המשפחה. מטופלים שמגיעים לשיקום פשוט מסכנים את חייהם ברגע שנכנסים לשם. העובדים כולם ממורמרים ועל תנאי העסקה שלהם ולא מוכנים להזיז אצבע. אבא שלי כמעט מת פעמיים : 1. על שולחן הניתוחים 2. ברגע שהגיע לשיקום בנס ציונה. ברחנו משם כדי להציל אותו.סכנת נפשות
Maor Kaplanski
ההתרשמות שלי מביקור במקום, שנאות המושבה נס ציוני זה מקום ברמה מקצועית גבוהה מאוד בכל מה שקשור לטיפול גריאטרי. צוות מנוסה. מקום נקי, מודרני עם מכשור מתקדם. הציל אנשים רבים בתקופת הקורונה באמצעות מחלקת ההנשמה.
dina lavie
רציתי להודות על הטיפול המסור של כל הצוות באימי, סוזי, שהועברה אליכם למרכז, ממח' הקורונה שבבית חולים העמק בעפולה. המסירות שלכם לכל מטופל והרגישות שהפגנתם לכל פנייה של המשפחה, כדי לקבל ולו פיסת מידע על אמא בתקופה קשה והזוייה זו-היא מוערכת ולא מובנת מאליה. למרות הלחץ שאתם נתונים בו, דאגתם לעדכן אותנו כמעט יום ביומו על המצב, ובכך נתתם לנו תחושת ביטחון, שאמא בידיים טובות, וכך אכן, זה ניכר עליה, כששוחררה מהמרכז(כעבור 6 שבועות). תבורכו על פועלכם ויישר כוחכם להמשיך לטפל כך במטופלים אחרים. כל הכבוד!! תודה, מעומק הלב-דינה לביא - הבת של עמר סוזי.