יבואן אופניים חשמליים רולינג

חוות דעת על יבואן אופניים חשמליים רולינג

Itay Kehat

20.05.2023

כבר תקופה שאני הולך אליהם לטפל בכלים החשמליים שלי (קורקינט ואופניים). לאחרונה קניתי מהם אופניים חדשים. אחרי הקנייה, כשהייתי בבעיה עם הרכישה הבנתי איזה מזל שלא טעיתי ובחרתי לקנות אצלם. מגיע להם את הכי הרבה כוכבים שאפשר. חווית קניה מצויינת, צוות מקצועי ושירותי. אנשים נהדרים ושירות לקוחות שאפשר רק ללמוד ממנו. אמליץ לכל מי שרוצה לשמוע. אופניים חשמליים או קורקינט, לקנות או לטפל רק ב rolling.

Slomey Shalom

18.05.2023

קניתי מבן אדם פרטי אופניים חשמלאים ואז רציתי למכור אותם כששאלתי אותו בטלפון כמה אתה נותן לי עליהם הוא אמר לי כך 2500 שקל כשהבאתי לו אותם הוא פשוט הוריד לי אותם מהרכב וטען שמי שמכר לי אותם הוא עדין חייב עליהם כסף ופשוט לקח לי אותם בשיא החוצפה והשכורה שיש לו לא ממליץ ביכלל וזמן ההמתנה שתוקעים שמה את הלקוח הרבה זמן

Tal Haim

01.05.2023

קניתי קורקינט יד 2 אצלם, הבטיחו לי אחריות 3 חודשים, אחרי חודש הקורקינט לא עבד בטענה שזו הסוללה, לא לקחו אחריות בכלל בטענה ש"הם לא לוקחים אחריות על יד 2" וקניתי אצלם(אמנם בהנחה) סוללה חדשה עם התקנה ב400 שקל, כמעט חצי מחיר מהמוצר. הבאתי את המוצר לתיקון עם כל הציוד עליו כולל קסדה. הקסדה לא חזרה אליי, כנראה נגנבה, וגם על זה לא לקחו אחריות ועכשיו אני קונה חדש שוב

sam k

19.04.2023

הייתי פעמיים בחנות. בפעם הראשונה היה באוגוסט 2022, קניתי סוללה 48 20, משענת, וסבל. התקינו לי בצורה טובה, המחירים היו סבירים ויצאתי מרוצה. פעם השניה היה שבוע שעבר ביום חמישי. הגעתי עם אופניי קוברה מנוע 500, עם בקר 600 לא מקורי, ועם צג מקורי שלא עובד, ואסיסט פדלים שלא עובד, כל השאר עובד מושלם, ונסעתי איתו הרבה. ביקשתי שיתקנו לי את הפדלים, והצג. פתחו לי את הבקר, ואמרו לי שהפדלים לא עובדים בגלל הבקר שיש לי, ושיש להם צג אוניברסלי שלא מתחבר לבקר שיש לי. ביקשתי שיחליפו לי לבקר מקורי של קוברה, אבל לא היה להם, אז ביקשתי שישימו לי בקר 350, וצג אוניברסלי. אמרו לי שיעלה לי 600 שקל. שאלתי מה יקרה אם הבעיה של הפדל זה לא בבקר, אז הם אמרו לי 50 שקל תוספת ויתקנו את הפדלים. הסכמתי, ואמרו לי שיהיה מוכן מחר (יום שישי). התקשרתי יום שישי, ואמרו לי שזה לא מוכן. התקשרתי ביום ראשון, ואמרו לי שזה מוכן. הגעתי מיד, הכל כבר היה מותקן, ואפילו נתן לי מסילת סוללה ששיפץ אותה בצורה מעולה, אבל גיליתי שהפדלים לא עובדים!!! הוא אמר לי שאשלם 600 במקום 650. והציע לתקן את הפדלים ב 150 שקל. הסכמתי, ואמר לי שיהיה מוכן מחר(יום שני). התקשרתי ביום שני, הוא אמר לי שהאופניים מוכנות, אז הגעתי לקחת, וא אני מגלה שהצג האוניברסלי לא עובד. הוא אמר לי תגיע ביום רביעי ויתקין לי צג אוניברסלי חדש, ושילמתי 750 שקל. נסעתי עם האופניים, וגליתי שהפתיחה איטית, לא מצליח לעלות כבישים עם שיפועים, והמהירות איטית. כבר הבנתי שהוא שם לי בקר זבל, והלכתי לחנות אופניים ברחובות והסברתי לו מה שקרה. הוא אמר לי שהבקר המקורי שהיה לי הוא בקר מעולה, ושזה מתאים להרבה מאוד צגים דיגיטליים כולל צג אוניברסלי. שאלתי חברים, ובדקתי בגוגל וביוטיוב, וגיליתי שהבקר 600 שהיה לי זה בקר מעולה ומואד פופולרי, ומתאים למגוון מאוד גדול של צגים. ברולינג אמרו לי שזה לא מתאים לצג אוניברסלי כי הם רצו למכור לי בקר. חזרתי לרולינג וביקשתי שיחליף לי לבקר שהיה לי, ושישמור את הבקר 350 לעצמו. הוא סירב ואמר שזה יעלה 250 החלפת בקר, והתחיל לחרטט אותי שהסיבה שהחליף לי בקר זה כי הבקר 600 שהיה לי מסוכן, ושזה שורף לי את את החלקים באופניים. כבר הבנתי שעשקו אותי, והלכתי הביתה כולי עצבני שנפלתי בפח. חזרתי היום רביעי כמו שהוא אמר לי כדיי לתקן את הצג האוניברסלי. הוא אמר לי תשאיר את האופניים, וה יהיה מוכן אוליי מחר!!!! לא היה אף לקוח בחנות!!!! פה הבנתי שלא הולכים לתקן לי את הצג, ודקה אחת אני לא שם אופניים שלי אצלם ללא השגחה שלי וברחתי משם. שמרו עצמכם מהחנות הזו!!!!

Roy Sar

01.11.2022

שירות מתחת לכל ביקורת. לא עמדו בזמנים לא התקשרו, לא היה איכפת להם לבזבז את הזמן. העיקר לקחו את הכסף ובשביל להחליף גלגל חשב לבזבז לי יומיים. הבעלים גם שיקר כמה פעמים שהוא ניגש לטפל באופניים והוא לא טיפל. מזלזל בלקוחות הוא ייקח קודם את הכסף ואז יטפל בלקוח שעומד לו על הראש. פתאום שהגעתי למקום הוא טיפל לי תוך 20 דקות באופניים.