מלון נס עמים

לינה בנס עמים (Nes Ammim Hotel)

8.5

מלון נס עמים

נס עמים, ישראל
( ? )

תמונות ממלון נס עמים

חוות דעת על מלון נס עמים

  • תמונה

    איתן ליפסקר

    05.09.2023

    מלון ייחודי בסטייל של בתי ההארחה בקיבוצים. מדשאות ענק. בריכה גדולה. אווירה רגועה ושלווה. האוכל שודרג מאוד וברמה גבוהה. האגף עם הדירות מומלץ מאוד.

  • תמונה

    Inbar Klein

    03.09.2023

    כף רגלי לא תדרוך שם יותר!!! ביצעתי הזמנה אונליין בשישי בלילה ואחרי כמה דקות ביקשתי לבטלה מסיבותיי. אכן ביטלו תוך כמה שעות בלי בעיה. בסופו של דבר, הגעתי למלון אחרי מספר ימים תחת הזמנה חדשה ולאחר סיום החופשה גיליתי במקרה שחייבו אותי על הלילה הראשון (והיקר מבין השניים) כחלק מהביטול (בלי להודיע אגב). לאחר שגיליתי את זה פשוט לא היה עם מי לדבר. הרגשתי שיש אפס רגישות למצב, אטימות, ובעיקר זלזול. הלא בסופו של דבר הגעתי להתארח אצלם. אפשר להתחשב, לבוא לקראת. ובכן שום כלום. גם החברות הגדולות ביותר בארץ, עם תנאי הביטול המחמירים ביותר, מבינות ומתחשבות במקרים ספציפיים ובכלל, רואות את התמונה המלאה. לא משנה כמה נהנינו במלון, וגם זה בערבון מוגבל, התאכזבנו ממש. התחושה היא שזה לא מלון שמקבל אנשים, אלא בעיקר כסף.

  • תמונה

    יהונתן מה טוב

    25.08.2023

    נקי מאוד, ארוחת בוקר עשירה. המינוס היחיד זה שהייתה איזו בעיה של קליטת אינטרנט. חוץ מזה מצוין. בריכה יפה ונעימה. חזרנו פעם שניה ונשוב עוד.

  • תמונה

    yafit mardo

    16.08.2023

    לא הייתי קוראת לזה מלון וחבל מאוד. ארוחת בוקר לא משהו אין מה לאכול צהריים וערב היה ממש נחמד סה"כ החדרים נקיים והבריכה הייתה טובה מאוד. תודה רבה לכם

  • תמונה

    Gal Boaz

    25.07.2023

    ״מלון״ לא הייתי קורא לזה… אכסנייה אולי, על אף שאנ״א בכמה רמות מעל! ניקיון לא משהו, ציוד בסיסי בסגנון דירה תל אביבית של שנות ה70, במחיר 900₪ ללילה הייתם יכולים לפרגן במגבות פחות בלויות וסבונים לא מדיספנסר… מיטות נפרדות… ארוחת הערב היתה מעולה. קיצר, שומר כספו- יירחק.

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון נס עמים

מזכירות היישוב

שירות הנהלת חשבונות בנס עמים

נס עמים

ד"ר שי גולדן - וטרינר נייד עד הבית

שירותי וטרינריית חירום בנס עמים

נס עמים

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםנגישבריכה חיצוניתכולל מיזוג אווירמתאים לילדיםמסעדההעישון אסור

מיקומו של מלון נס עמים בנס עמים

הצג מפה