חורבת בורגין

אתר ארכיאולוגי בנחושה (Khirbet Burgin)

9.6

חורבת בורגין

נחושה, ישראל
( ? )

תמונות מחורבת בורגין

חוות דעת על חורבת בורגין

  • תמונה

    אשר סבג

    24.08.2023

    טיול מעגלי קצר נחמד מאד. יש מערות קבורה יפות בדרך. נוף פשוט מדהים מכל הכיוונים. ו2 מחילות מסתור לילדים לשחק. אפשר לקנח במעיין עינות דקלים ליד בית שמש.

  • תמונה

    אילת זרנסט

    01.08.2023

    מסלול קצר שמשחב מערות זחילה, טבע והיסטוריה חשוף לשמש אז לשים לב הנוף מסביב מהמם

  • תמונה

    Yariv Shalit

    07.05.2023

    חרבת בורגין פארק עדולם - קק"ל כניסה חינם. חניה גדולה.לא מתאים לעגלות. חייב מנשא. מסלול מעגלי. במסלול הספציפי הזה אין ספסלי פינקניק, ניתן למצוא בכניסה לפארק מתחמים מסודרים לפיקניק ועל האש. מסלול מעגלי, קליל באורך של כ 2.5 ק"מ , בתחילת המסלול יש עליה קלה אבל אח"כ רוב המסלול הוא מישורי ובירידה. במהלך המסלול יש אופציה לבצע מסלול יותר קצר ולחתוך לכיוון של הרכבים שבכך לקצר את המסלול לכ 1.5 ק"מ. מתחילים במסלול עם סימון כחול, ואז או שעוברים לאדום לקיצור ובחזרה לכחול או שממשיכים למסלול עם סימון ירוק עד לרכבים. מומלץ לבקר באתר בחודשים ינואר - אפריל שפחות חם, המסלול ברובו בהליכה בשמש , עם עצירות מעטות מתחת לעצים. באתר עצמו יש גם אופציה לזחילה בתוך מנהרה צרה מאוד מתחת לאדמה, מומלץ להביא פנסים - אנחנו לא ביקרנו שם כי היא הייתה מלאה במים.

  • תמונה

    Nir Elbaz

    28.03.2023

    אחד המקומות היפים בארץ - החורבה עצמה והאזור כולו, במיוחד בעונה זו. אתר חובה לחובבי פריחה, טבע והיסטוריה.

  • תמונה

    עומר סלע

    27.01.2023

    מערות מסתור וקבורה, נוף, אוויר ופריחה! מתחילת החורף ועד סוף האביב - טיול מושלם. המון מקומות לשבת ולנוח, המון עצים לטיפוס. מושלם לבילוי זוגי או עם ילדים.

מאפייני העסק

מיקומו של חורבת בורגין בנחושה

הצג מפה