וילת היוקרה 'אצולת אירופה' עמק האלה

דירת נופש בנווה מיכאל

8.6

וילת היוקרה 'אצולת אירופה' עמק האלה

רחוב הזית 225, נווה מיכאל, ישראל
( ? )

תמונות מוילת היוקרה 'אצולת אירופה' עמק האלה

חוות דעת על וילת היוקרה 'אצולת אירופה' עמק האלה

  • תמונה

    דבורה שפריצר

    09.08.2023

    מאוד מאכזב כבר ביום הראשון שהגענו הגיעו לכאן מהמועצה והסבירו לנו שהמקום ללא אישורים... על הפנים...מזלזלים בנו ובכספינו הבריכה ללא אישור ובטיחות והכי גרוע ש שכנים שמתנכלים לנו.. כל רגע העירו על רעש וספגנו מהם פנצ'ר בגלגלים... התקשרנו וביקשנו שיחזרו אלינו מההנהלה..ועד רגע זה אף אחד לא טרח לחזור אלינו.

  • תמונה

    אתי סנדרוסי

    20.09.2022

    ביקרתי את בני משפחתי וכמובן שתמיד כייף בחיק המשפחה לכן החוויה שלי הייתה נהדרת

  • תמונה

    נוי דרעי

    02.11.2021

    התארחנו במקום לפני כשבועיים 5 זוגות חברים. מקום מהממם ומרווח מאד . היו מספר חסרונות. 1. מקלחת שרותים רק בחדר אחד ויש עוד מקלחת ושירותים נוספים לכולם. שירותים נוסף שלא יכלנו להשתמש בו כי הוא לא היה תקין.2. טלויזיות בחדרים לא פעלו כמו כן גי רשת האינטרנט .3. היו תקלות במים החמים.4. ג'קוזי באמצע השבת התרוקן מעצמו . יש לציין שגליה ובעלה מאד נחמדים והיו זמינים לכל דבר. המקום9 דורש תחזוקה מחדש. יש לציין שדברתי עם הבנות בשירות וכל פעם נאמר לי שיחזרו אלי ועדיין אין תשובות

  • תמונה

    ‪Shay Golan (shaygol)‬‏

    05.01.2021

    אכזבה גדולה! המקום היה מזוהם, כולל גרב ישנה שנשארה על הרצפה באחד החדרים, התנור היה מטונף, השיש היה מלוכלך. בגדול הריהוט היה מוכתם ומלוכלך. המטבח שרשום כמטבח מצויד היה ריק מתכולה חוץ מכמה כלים והמון שקיות, אפילו לא היה גז (!!?) לכיריים ולמנגל. לא היו קפסולות למכונת קפה וכמה משקיות הקפה נמס היו פג תוקף (בכל מקרה כולן היו ישנות מידי לשימוש והתקשו למקשה אחת). המקום מפורסם כוילה פרימיום, אבל בפועל פשוט לא שווה את המחיר הגבוה ויותר מכך, לא הייתי חוזר להתארח שם בשום מחיר. המארחת שנמצאת במקום היא שכירה של הרשת והיא באמת ניסתה לעזור איפה שיכלה אבל זה היה מעבר ליכולת שלה לעזור, וגם היא לא הייתה זמינה בהרבה מהזמן.

  • תמונה

    יהודה חדד - הערוץ הרשמי

    30.06.2020

    שלום. אני רוצה לכתוב מעט אבל הרבה על המקום והאנשים. קודם כל השירות היה באמת ברמה גבוהה ומכובדת. המארחת גליה עזרה והייתה סבלנית ונוחה וענתה לכל הצרכים שלנו. בעל הבית מתי גם נתן תחושה מאוד טובה וגבית שהוא יעזור ויענה לכל הדרישות. המקום נפלא עם נוף מיוחד. הבית מרווח ונקי ומאובזר בכל טוב. מיטות נוחות ומזגנים טובים מצעים נקיים וריח טוב. נהנינו ושמחנו להתארח במקום שגם נותן תחושה של צפון ירוק ומבודד אבל גם קרוב למרכזי קניות ולא רחוק בכלל מהמרכז. ממליץ בחום.

עסקים נוספים בקרבת מקום לוילת היוקרה 'אצולת אירופה' עמק האלה

פרחי אברהמי

חנות פרחים בבית שמש

נווה מיכאל, בית שמש, 99865

תכלת דוד | דירת אירוח בנווה מיכאל

דירת נופש בנווה מיכאל

הזית 59, נווה מיכאל, 9986500

תנועת נוער

מרכז תרבות בנווה מיכאל

נווה מיכאל

בית העם

מרכז תרבות בנווה מיכאל

נווה מיכאל

מיקומו של וילת היוקרה 'אצולת אירופה' עמק האלה בנווה מיכאל

הצג מפה