מלון בוטיק סי לייף

בית מלון בנהריה (Sea Life Spa Hotel)

8.6

מלון בוטיק סי לייף

העלייה 75, נהריה, ישראל
( ? )

תמונות ממלון בוטיק סי לייף

חוות דעת על מלון בוטיק סי לייף

  • תמונה

    Maddy Malek

    07.09.2023

    וואו! Sea Life Spa Hotel אתם אלופים! היינו 8 חברות ילדות שחגגו יום הולדת 70 והחליטו הפעם למפגש מיוחד ומפנק. 3 לילות היו לנו של פינוק וכיף תודות למלון הזה! הכל היה נהדר ומאורגן לנו - מלפני כמה חודשים שאני, מדי, עשיתי בירור והזמנת החדרים עד שהגענו! המקום יפה, נקי, decor יפה עם אוירת vintage בכל מקום. לובי מקסים ונעים. החדרים שקבלנו היו אחד על יד השני(4 חדרים) בקומה 2 עם מרפסת, עם נוף של ים מדהים ,ומסודר יפה ונקי! (תודה לפינוקים!) הבריכת שחיה מהממת ונקיה עם המון מקום לשבת. הSPA מדהים ועשינו עיסויים מפנקים! ארוחת בוקר טעימה וחדר אוכל מסודר. עובדי הנקיון ותחזוקה עושים עבודה נהדרת ועובדי הקבלה מדהימים ונחמדים מאוד. תודה מיוחדת לקטלינה המקסימה וכל האחרים ,וכמובן למנכלית האלופה זהבית! היה כיף ונעים להכיר את כולם. תודה גם להמלצות של מסעדות כשרות באזור! אני בטוחה שאחזור ומבטיחה לפרגן לכם ולהמליץ לכם לכל החברים שלי. שוב תודה בשם כל הבנות ! מדי מלק

  • תמונה

    רוני דהן

    01.09.2023

    וואו במילה אחת וואו!!! את האמת שהייתי סקפטית בגלל שזה בנהריה וחשבתי שאין כל כך מה להציע שם אבל הגעתי למלון באמת אחד היפים שראיתי בריכה גדולה צוות נדיב שרק מחפש איך לשרת בצורה הכי טובה שיש איך שביקשתי משהו ישר הביאו .. החדרים נקיים ומרווחים והנוף מהמם המלון ממש מול הים ואני ובן זוגי ממש נהנו וללא ספק נחזור לשם. לגבי נהריה ממש הופתעתי יש טיילת עם אטרקציות מסעדות טובות אנשים טובים אני ממליצה ממש!!!

  • תמונה

    Limor Mantzour

    16.08.2023

    הגענו לשני לילות, הקבלה הייתה יחסית מהירה. התארגנו וירדנו לבריכה. צביקה המציל נחמד ואדיב, מנפח מזרנים, יודע להנחות היכן להסתובב. ארוחת בוקר עשירה, לא מכינים חביתות במקום לכן לדעתי רגוע. ביום השני אכלנו בקפיטריה של הבריכה, קצת יקר, אבל המנה גדולה. המלון מתאים לילדים. בונוס של המלון חדר מלח, צריך לשבת יותר מ15 דקות. אחר הצהריים נסענו לחוף אכזיב. המלון צמוד לטיילת. בונוס נוסף אם באים עם ילדים , צמוד למלון יש מגרש כדורגל, הבן שלי הצטרף פעמיים למשחק. סך הכל הצוות משתדל להנעים את השירות, כל בקשה התקבלה יפה.

  • תמונה

    Inbar Halevi

    16.08.2023

    וואו! מלון מהמם, מדוייק, מתוקתק עד לפרטים הכי קטנים. הגעתי עם חברה טובה לאירוח במלון. קיבלנו שירות נפלא. עיצוב המלון משגע, יש תמורה לכסף שמשלמים. חדרים נקיים, צוות שירותי ונפלא . פשוט תענוג. ממליצה לכל מי שמחפש קצת שקט ורוצה להינות מהיופי של הים. אוכל ברמה גבוהה ובקיצור וואו . ממליצה בחום !! תודה לכם על חוויה נפלאה, בטוחה שאחזור אליכם.

  • תמונה

    פז שאלתיאל

    11.08.2023

    אני בן זוגי הגענו ללילה במלון ,ציפינו להגיע למלון בוטיק כפי שהם מציינים. בפועל התאכזבנו לגלות את רמת הלכלוך, בין אם זה מהשרותים של הלובי עם ריח צחנה וחוסר ניקיון. ניירות בכל מקום שתן,לבין נקיון החדרים. חדר השרותים והמקלחת היה מלוכלך ביותר ,רמת התחזוקה שלהם שואפת לאפס. הקירות ממש רקובים בשרותים והמקלחת לא נקייה בכלל. באיזשהו שלב הורדת המים בשרותים לא עבדה ,המלון הביא טכנאי שבמשך כ30 דק ניסה לסדר את התקלה בזמן שרצינו להתפנות. נציגת הקבלה התנהלה בזלזול רב כלפינו וטענה שזה מה יש ושכמו שהיא הולכת להתפנות בלובי גם אנחנו יכולים. לא יודעת איזה מן צורה למלון שקורא לעצמו "בוטיק" מה שבטוח שזה אפילו לא חצי ממה שמתארים פה בתגובות. נוסף לכך ביקשנו חדר מול הים וקיבלנו חדר מול החנייה והמגרש כדורגל. היה רעש של שיפוצים מהגן ליד ורעש של ילדים כמעט כל היום. שימו לב שישנם חדרים במלון אשר פונים לשם. נוסף לכך בבוקר שאחרי לא היה ניתן להיכנס לבריכה כי הייתה סכנה של חומרים ,לקח בערך 4 שעות לסדר את זה עד שאנשים יכלו להיכנס לבריכה. בקיצור לא אחזור לשם.

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון בוטיק סי לייף

רוח ים דירת נופש

דירת נופש בנהריה

העלייה 75, נהריה

דירות נופש לגעת בים

מלון ריזורט בנהריה

העלייה 75, נהריה

פארק גיל לכל גיל

פארק עם מתקני ספורט בנהריה

נהריה

מגרשי ספורט

מגרש כדורסל בנהריה

נהריה

Gugel Waves Apartments GW951

דירת נופש בנהריה

העלייה 75, apt. 951, נהריה, 2236613

Gugel Waves Apartments GW945

דירת נופש בנהריה

העלייה 75, apt. 945, נהריה, 2232613

Shape-UP PREMIUM By Shahaf Ganor

חדר כושר בנהריה

דוד בן גאון, נהריה

Sandwich

שוק אוכל טרי בנהריה

דוד בן גאון 33, נהריה

דרך הקפה

בית קפה בנהריה

דוד בן גאון 33, נהריה

שטיפת אלי

רחיצת רכב בנהריה

דוד בן גאון 33, נהריה

מלונות בקרבת מקום למלון בוטיק סי לייף

דירות נופש לגעת בים

מלון ריזורט בנהריה

העלייה 75, נהריה

צימר מושבה , נהרייה

מלון ריזורט בנהריה

יצחק שדה 22, נהריה

צימר במושבה נהריה

מלון ריזורט בנהריה

יצחק שדה 22, נהריה, 2230705

שדרת האקליפטוס

מלון ריזורט בנהריה

נהריה

קיט ונופש

בית מלון בנהריה

נהריה

וילה על הים נהריה

מלון ריזורט בנהריה

העלייה, נהריה

מקום ליד הים

מלון ריזורט בנהריה

העלייה, נהריה

אחוזת האבות

בית מלון בנהריה

יצחק שדה 7, נהריה

בית גולדפארב

בית מלון בנהריה

המעפילים 36, נהריה

מלון H34

בית מלון בנהריה

המעפילים 34, נהריה, 2238215

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםנגישבריכה מקורה ובריכה חיצוניתכולל מיזוג אווירמכבסהגישה לחוףמתאים לילדיםמסעדההסעות לשדה התעופהג'קוזיספאהעישון אסור

מיקומו של מלון בוטיק סי לייף בנהריה

הצג מפה