שושנת הירדן

מלון ריזורט במשמר הירדן

6.1

שושנת הירדן

המושבה פינת, המעיין, משמר הירדן
( ? )

תמונות משושנת הירדן

חוות דעת על שושנת הירדן

  • תמונה

    ענת מאליק

    13.02.2022

    לא להגיע. נתחיל במצעי המיטה והשמיכות שלא נקיים ומאוד מלוכלים, נאלצתי לשבת כל הליילה ביום שישי על כסא פלסטיק ולא להתקרב למיטה. השיש מלוכלך מאוד, במקלחת עובש, כיור מקלחת מגעיל ומלוכלך, על דלת האמבטייה כתמי דם, ריצפת הצימר מטונפת, השלטרים מלוכלים ממש. הגענו שעה לפני שבת, ומאחר ואנו שומרי שבת לא יכולנו ללכת למקום אחר ופשוט חיכינו למוצאש לברוח משם. מאחר ושוש בעלת הצימרים גרה ממול הראיתי לה את כל הליקויים ושוש אף הביאה את המנקה שלה שתשמע ממני את כל הטענות, אבל רק שמעו ולא ניקו. גם לא היה צורך זה היה בשבת ב14 בצהריים. המנקה והבת שלה אישרו שלא החליפו מצעים וששוש דואגת לכך. אם היא לא מביאה לא מחליפים! במוצאי שבת שוש באה והחזירה לי 150 מתוך 750 ששולמו והודתה כי השמיכות לא עברו כביסה ממספר אנשים שעברו שם. אמרתי לה שאם משרד הבריאות מגיע לכאן סוגרים לה את המקום. אני מצרפת תמונות של בחוץ. הצימר בפנים ממש לא נראה כמו בתמונות. חברים....לא להגיע לשושנת הירדן.!!!

  • תמונה

    Sharon Sheffer

    30.10.2021

    המקום עם פוטנציאל נהדר, תחזוקה לוקה בחסר, חוטי חשמל חשופים במקלחת, שמהווה גם ג'קוזי. וילון דק ונופל מפריד בין החדר לבין ה'מקלחת', הטוש מחוזק בחוטי ברזל....... חייב לציין שלא אידאלי למשפחה אם בכלל. עובש בכיור ותחזוקה לקויה הכיור והאסלה לא ממש עומדים במקום ראו תמונות בקיצור, תבדקו טוב לפני הזמנה. א. בוקר מוזמנת מצויינת, ומזרון מטיה זוגית סביר.

  • תמונה

    מרה ליפשיץ

    08.10.2021

    ישנו בבקתת עץ קטנה במשך 2 לילות, מוזנח וישן ! חייב לעבור שיפוץ בדחיפות ! בעלת הבית לא ידידותית במיוחד, לקח את התשלום ופשוט נעלמה! בצד שני היה נקי ודי זול...

  • תמונה

    ישראל מאיר נוסם

    26.09.2021

    הצימרים ישנים ולא מתחוזקים טוב, בעלת הצימרים נחמדה אך מתקמצנת על מס' דברים כמו מגבות נייר למטבח, משך הפעלת המזגן, לא מכבסת באופן תדיר את השמיכות. אך כן משתדלת להיענות לבקשות האורחים. מקום פשוט עם אוירה טובה ושקטה ומזג אוויר מעולה. מתאים למס' לילות בודדים בלבד.

  • תמונה

    Roni Ben Jacov

    01.05.2021

    המקום חמוד ממש ויש לו פוטנציאל...בעלת המקום חמודה. אבל הוא לא מתוחזק ודי מלוכלך. התאכזבנו מאד שהיינו צריכים לבקש כל דבר מספר פעמים ועדיין לא קיבלנו. אם הוא היה נקי ומאורגן כמו שצריך אז לגמרי היה עף למעלה

עסקים נוספים בקרבת מקום לשושנת הירדן

צימר בצפון פינה במעיין משמר הירדן

מלון ריזורט במשמר הירדן

המושבה 11, משמר הירדן, 1232000

Shaked Estate

מלון ריזורט במשמר הירדן

המושבה 121, משמר הירדן

צימר אחוזת שקד

יעד תיירותי במשמר הירדן

המושבה 121, משמר הירדן, 12320

הסופר של אדל

חנות מכולת במשמר הירדן

בני צפת 101, משמר הירדן
(4.42)
וילה

צימר בקתה של אהבה

וילה במשמר הירדן

עטרת 387, משמר הירדן

צימרים אירוח אלייט

מרכז נופש במשמר הירדן

בני צפת 22, משמר הירדן, 12320

ארט רוט

חנות לציוד "עשה זאת בעצמך" במשמר הירדן

משמר הירדן

מוטל מונה ליזה

בית מלון במשמר הירדן

משמר הירדן

אחוזה בירדן

אירוח בשירות עצמי במשמר הירדן

המושבה 41, משמר הירדן, 12320

מיקומו של שושנת הירדן במשמר הירדן

הצג מפה