מאיורי אירוח יוקרה

בית מלון במשמר הירדן

8.2

מאיורי אירוח יוקרה

העמק 510, משמר הירדן, 1232000
( ? )

תמונות ממאיורי אירוח יוקרה

חוות דעת על מאיורי אירוח יוקרה

  • תמונה

    sm g

    05.08.2023

    צימר יפה, נקי מאד, מסודר ומאורגן, מאובזר עד הפרטים הקטנים, בריכה טובה עם תאורה יפה וזרמים, ג'קוזי מוצלח, נוף מדהים והמיקום נחמד, המיטות נוחות. פינות ישיבה בשפע, בנוסף למטבח ישנו מטבח חוץ מאורגן ונקי. השירות שקיבלנו היה מצויין, קיבלו את פנינו במגש פירות יפה ושוקולדים, הוסיפו לנו מגבות באמצע האירוח, ונתנו לנו הרגשה שאפשר לבקש כל מה שנרצה. אהבנו שבעל הבית נותן לאורחים שלט לשער הכניסה ליישוב, שמאפשר חופשית. בנוסף יש יתרון לצימר שיש לו מטען לרכב. תודה רבה כנראה שנחזור שוב.

  • תמונה

    Sara Kouby

    10.06.2023

    מספיק לקרוא את תגובות הבעלים על תגובות המבקרים בכדי להבין את החוויה במקום חבל

  • תמונה

    עמיחי של

    04.04.2023

    היינו בלאגו בוטיק בנוף כינרת של רשת מאיורי, מקום יפה, בעל הבית פשוט נורא. יש תקלה בוילה שהמקלחת לא תקינה, שביקשנו שיטפל בה. לקח לו יממה, וגם אז היא לא עבדה כמו שצריך. שוב פניתי אליו, קיבלתי צעקות בטלפון, בצורה מבישה מאוד. מי שרוצה הקלטה - ישנה בידי. בנוסף, איחרנו ביציאה ב20ד'. הגיע בעל הבית והתחיל לצרוח על אשתי, בצורה שמתאימה לאחרוני הפושעים. יצאנו בתחושה מאוד לא נעימה, מאוד לא מכבדת. בעל הבית פשוט הרס לנו את התחושה והנופש. בושה וחרפה. אפס שירות לקוחות ויכולת יצירת קשר עם הלקוח. בתחילה, הקשר כולו היה מול דנה, שהיתה מקסימה וסבלנית. ברגע שבעל הבית התקשר - החופשה שלנו קיבלה תפנית לרעה. לא נחזור לשם.

  • תמונה

    Aviad Ben Mayor

    20.11.2022

    בילינו את הסופ"ש האחרון בוילה מאיורי בוטיק במשמר הירדן. כאחד שלא טורח לרשום תגובות - לטוב או לרע, הייתי חייב הפעם לשתף שהיה פשוט מ-ו-ש-ל-ם! ברגע הראשון שהגענו ראינו שהתמונות משקפות את המציאות – וזה לא מובן מאילו! הוילה נוחה מאוד למשפחות ויש בה פשוט את כל מה שצריך. מהמטבח המאובזר, דרך הג'אקוזי הע-נ-ק (אבל ממש גדול!) עם זרמים טובים (בדרך כלל אני נתקל בג'אקוזי צפוף ודרדלה), ועד הבריכה שבאמת מקורה ובאמת מחוממת ואפשר להיכנס אליה גם בלילה קר. ובעיני הכי חשוב – ליאב – הבעלים של הצימר, שהיה מארח שכיף לפגוש – ועוד יותר כיף לפרגן!

  • תמונה

    shai ariel

    28.08.2021

    היינו ב"וילה לאגו בוטיק"... זוועת עולם, שומר נפשו ירחק!!!! קומה שניה בבית עם רעש של מגרש בית ספר מלמטה. טלוויזיות לא עובדות, מקום מיושן ולא נקי בכלל, דלתות שלא נסגרות, מקלחת עם מקלחון שבקושי עוברים דרכו למקלחת, מי שמחפש יוקרה שיחםש במקום אחר.

עסקים נוספים בקרבת מקום למאיורי אירוח יוקרה

Y House

בית מלון במשמר הירדן

העמק, משמר הירדן
(4.88)
לינה

הוילה של נילי

לינה במשמר הירדן

ורד הירדן 321, משמר הירדן, 1232000

גימיס פיצה

פיצרייה במשמר הירדן

ורד הירדן 322, משמר הירדן, 1232000

בית חב"ד מבואות חרמון-משמר הירדן/הרב יפתח לוזיה

בית כנסת במשמר הירדן

נוף הגולן 349, משמר הירדן

אחוזת ינאי

דירת נופש במשמר הירדן

ורד הירדן 338, משמר הירדן, 1232000
(4.42)
וילה

צימר בקתה של אהבה

וילה במשמר הירדן

עטרת 387, משמר הירדן

אחוזה בירדן

אירוח בשירות עצמי במשמר הירדן

המושבה 41, משמר הירדן, 12320

צימר אחוזת שקד

יעד תיירותי במשמר הירדן

המושבה 121, משמר הירדן, 12320

Shaked Estate

מלון ריזורט במשמר הירדן

המושבה 121, משמר הירדן

מיקומו של מאיורי אירוח יוקרה במשמר הירדן

הצג מפה