מלון בראשית

בית מלון במצפה רמון (Beresheet Hotel - מלון בראשית)

תמונות ממלון בראשית

חוות דעת על מלון בראשית

  • תמונה

    Tal Rotter

    04.09.2023

    אתחיל מזה שהמלון הוא בין היקרים בארץ. בהתחשב לעובדה הזאת, המלון הזה הוא חוויה יוצאת מן הכלל! חדרי וילות פרטיים עם בריכה פרטית בחוץ, בריכה חיצונית, צ׳קוזי ובריכה פנימית, בר חיצוני, מסעדה בשרית וחלבית וכמובן שהנוף המרהיב של המכתש. עכשיו אגע בנקודות הפחות טובות שבגללם המלון קיבל 4 כוכבים ממני ולא 5. מיקום המלון הוא באמצע המדבר, אין שום אטרקציות באזור והמלון עצמו לא הציע גם שום אטרקציות חוץ מלהיות בבריכה ולעשות בטן גב. החדר כושר שם ברמה נמוכה, אין מתקנים (בניגוד למלונות אחרים של ישרוטל כמו אוריינט שבירושלים עם חדר כושר מצויין). ארוחת שישי מוגשת עם מנות פתיחה מצויינות אבל המנות העיקריות הוכנו בצהריים ונשארו לעמוד עד הערב ואכן מרגישים. שירות חדרים קצת מבאס, השארנו את החדר ריק למחצית מהיום ורום סרוויס לא הגיע אז החדר שלנו נשאר מבולגן. לסיכום, ממליץ להגיע ללילה או שניים בלבד, חוויה שונה ומרהיבה במלון בים היפים בארץ.

  • תמונה

    Elena Miloslavsky

    02.09.2023

    אם אפשר היה לתת 100 על המקום, השירות והאנשים שעובדים פה, הייתי נותנת. אין מילים לתאר את הכיף שחווינו בסוף השבוע. תודה רבה לכל הצוות של בית מלון בראשית!

  • תמונה

    חן אוחנה

    14.08.2023

    ואו האמת לא יודעת מאיפה להתחיל מבאס ברמות. הגענו היום אנחנו כרגע במלון באנו לחגוג יום נישואים, בתור התחלה כשומרי כשרות אנחנו מהבוקר מנסים להשיג מספר של משגיח מחליף כי המשגיח של המלון לא נמצא כרגע, פעמיים אמרו שיחזרו אליי וכלום לא קרה, דיברנו עם כמה עובדי קבלה ואף אחד לא נענע לבקשתנו רק כשהגענו יאמר לזכותו של מנכ״ל המלון שקרא לו במהירות על מנת לשאול את השאלות שלנו. לאחר מכן הלכנו לסופר לקנות כמה דברים שיהיו לנו והחדר שלנו מאוד רחוק מהחניון, שאלנו את העובדת שעומדת בשער הרכבים אם אפשר לעלות עם האוטו להוריד את הדברים ואז להחנות אותו בחניון והיא אמרו בפירוש שכן, הסתכלתי עליה שוב אמרתי לה אפשר לעלות להוריד את הדברים ולרדת והיא אמרה לי כן, עשינו את מה שאמרה ולהפתעתנו עלה אלינו במהירות שיא כאילו אנחנו מינימום מחבלים עובד מלון וצרח עלינו שאם לא נוריד את האוטו עכשיו הוא יזמין לנו משטרה. בעצבים מטורפים. הלם שזה היחס לאורחים במלון, ושניסיתי להסביר שהעובדת למטה אמרה שזה בסדר הוא צעק בטירוף שהיא אמרה לנו לא לעלות, כאילו שהייתי עושה דבר כזה על דעת עצמי. בנוסף החדר שלנו פונה לכביש ולגשר מזעזע, שום נוף ושום דבר, מאכזב ברמות, ועוד זה ב6800 שח ל2 לילות?? לא ממליצה .

  • תמונה

    sally shama

    12.08.2023

    החדר קצת מיושן, המלון בנוף מדהים אבל האוכל פשוט נורא, מתאים לאכסניה… מאכזב מאוד בהתחשב במחיר הממש יקר ששילמנו- כמעט 5000₪ על לילה בודד בחדר עם בריכה. גם השירות לא מקצועי ולא מתאים לרמה. חבל כי אפשר גם אחרת! יש לציין שאין ליד המלון שום אפשרות אחרת לבילוי או לאכול מלבד גאנק פוד. עוד אכזבה- אין טיפולי ספא עם מטפלת?! ממש לא בסדר במלון שמתהדר בכל כל הרבה כוכבים. הבריכה מאוד מלוכלכת, ניכר שצריך להשקיע בניהול ותחזוקה! מאכזב ברמות.

  • תמונה

    A.S.

    04.08.2023

    ואו. חזרנו למלון אחרי כמה שנים, עם זיכרון טוב מאוד מלפני מספר שנים. המלון שומר על רמת שירות גבוהה במיוחד, עם מתן תחושה של "חוויה אישית" לכל לקוח, כמות אנשי שירות, מפקחים, מנהלי משמרת ויח"צ גבוהה. השירותיות ופתאום מכל עבר, לרבות המלצרים בחדר האוכל ואנשי תחזוקה. ציון : 5. מחיר אמנם מותאם לתג היוקרתי שבו מתהדר המלון, אך יקר ביחס למלונות בסגמנט ( למשל, בהשוואה ל"ויטליס"). ציון : 4 החדרים נקיים ומתוחזקים היטב. חדר שינה/סלון מרווח, חדר אמבטיה גדול וכולל אמבטיה ודוש. יש תפריט מיוחד לכריות ( אפשר להזמין כל כרית בהתאם להעדפה אישית), מזרנים איכותיים ,מכונת נספרסו ומספיק קפסולות בכל חדר. מים, עוגה, פירות , בקבוק יין - מחכים לכל אורח. הניקיון מתבצע כל יום. מרבית המתקנים במלון מתוחזקים היטב. יעלים מטיילים בין הבקתות ויחד עם הנוף ובריכות פרטיות בקומת הקרקע בכל הבקתות - יוצרים אפקט ייחודי של חיבור לטבע וליופי המדבר. ציון : 5 חדר הכושר בסיסי וחסר בו ציוד. כמות מספקת של מכונות ריצה (3) וסטפרים (2). עם זאת , בכל הקשור לאימון משקולות ומכשירים - מתאים ל 2 מתאמנים לכל היותר בו זמנית. המשקולת במשקל המירבי - 14 ק"ג... מקום לאימון מזרון, פילטיס, מתיחות וכד'. ציון : 3. ארוחות עשירות, ברמה מאוד גבוהה, בדגש על המנות העיקריות. מנות בשריות, דגים וגם מנות טבעוניות/ צמחוניות. מנות ראשונות, סלטים ופתיחה ברמה טובה, אך המגוון דל יחסית. איכות הפרודוקטיבי מצוינת, חומרי גלם יקרים. חלק מנות ראשונות כוללות בשר טחון נא) ולא קשורות לחוויה הכללית ( מינוס נקודה). למרות זאת, הקרפצ'יו מצוין. תפריט אלכוהול בחדר אוכל יקר במיוחד. ציון כללי : 4

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון בראשית

Burger King

מסעדת המבורגרים במצפה רמון

תחנת דלק "דלק, 40, מצפה רמון, 8060000

דלק מצפה רמון

תחנת דלק במצפה רמון

מצפה רמון

הברווז הטרנס-גלקטי

יעד תיירותי במצפה רמון

נחל חווה 2, מצפה רמון

אנדרטת הזיכרון לכוחות הביטחון

פארק הנצחה במצפה רמון

מצפה רמון
(4.65)
פארק

גן סלעים

פארק במצפה רמון

מצפה רמון, 8060000

קאנטרי מצפה רמון

קאנטרי קלאב במצפה רמון

מצפה רמון

תחנת משטרת מצפה רמון

תחנת משטרה במצפה רמון

נחל חווה 2, מצפה רמון

Holocaust Memorial

פארק הנצחה במצפה רמון

מצפה רמון

מד"א מצפה רמון

שירות אמבולנסים במצפה רמון

3,, נחל חווה 1, מצפה רמון

גן הפסלים

יעד תיירותי במצפה רמון

שביל ישראל, מצפה רמון

מלונות בקרבת מקום למלון בראשית

אורנג' צימר

בית מלון במצפה רמון

נחל ערבה 3, מצפה רמון

צימר אמוניט - מצפה רמון

מלון ריזורט במצפה רמון

נחל ציחור 8, מצפה רמון

Boutique Hotel by Tzukim

בית מלון במצפה רמון

שדרות דוד בן גוריון 1, מצפה רמון, 8060000

צימר רמון

מלון ריזורט במצפה רמון

מצפה רמון

צימר הנקודה הירוקה

מלון ריזורט במצפה רמון

שדרות דוד בן גוריון, מצפה רמון

מלון קלאב רמון

בית מלון במצפה רמון

נחל גרופית 5, מצפה רמון

Desert Tribe

בית מלון במצפה רמון

נחל גרופית 22, מצפה רמון, 8060000

ישרוטל פונדק רמון

בית מלון במצפה רמון

עין עקב 1, מצפה רמון

Desert Shade - צל מדבר

בית מלון במצפה רמון

שדרות קק"ל 1, מצפה רמון, 80600

"המרפסת" חדרי אירוח מצפה רמון

בית מלון במצפה רמון

עין עופרים 6, מצפה רמון

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםנגישבריכה חיצוניתמכבסהמתאים לילדיםמסעדההסעות לשדה התעופהג'קוזיספאמכון כושרברהעישון אסור

מיקומו של מלון בראשית במצפה רמון

הצג מפה