ישרוטל פונדק רמון

בית מלון במצפה רמון (Ramon Inn)

תמונות מישרוטל פונדק רמון

חוות דעת על ישרוטל פונדק רמון

  • תמונה

    עידן ארפי

    11.08.2023

    כסאות מפורקים בחדר האוכל הובילו לתאונה. הבת שלי התיישבה על כיסא ופשוט צנחה לתוכו וקיבלה שפשוף עם מעט דימומים בשלושה מוקדים לאורך הזרוע שלה, המושב נמצא מוטל על הרצפה (והבת שלי לכודה בין מסגרת הכיסא אל הרצפה) ללא עדות לחיבור לכיסא, אף לא בורג שאולי נשלף מהעץ ונפל ארצה, פשוט הניחו את הקרש על הכיסא ויאללה יהיה בסדר. המלון מילא דוח תאונה/פגיעה ואנחנו החלטנו לא לתת למה שקרה במה לבכי מצד הבת שלנו והמשכנו לסדר יום. הרשלנות או האי תום לב לכאורה המשיך עד כדי שאף גורם מישרוטל לא יצר קשר. בנוסף, בכלל אין גורם בישרוטל לפנות אליו ובמוקד המכירות ביקשו שנשאיר הודעה למלון דרך האתר. נחמד.

  • תמונה

    יניב דוד לוי

    06.08.2023

    ***אין תמונות כי לא היינו שם מספיק זמן כדי לצלם!*** ביצענו הזמנה לחמישי-שישי-שבת דרך חוג השמש לשני חדרים. ביקשנו בהזמנה לול לכל חדר לילדות בנות שנה. הצ'ק אין היה ב15:00 ובשל כל מיני אילוצים התקשרנו בצהריים לומר שנגיע מאוחר לקראת שעות הערב כאשר חברים שלנו הגיעו בזמן. הגענו סביב 20:00 וקיבלנו את החדר. דבר ראשון החדר מאוד שונה מהתמונות שראינו וברמה נמוכה שלא תואמת את רשת ישרוטל. לא היה לול בחדר ולאחר מעט זמן גם הרגשנו שהמזגן לא עובד. קראתם נכון. המזגן במלון במצפה רמון בחודש יולי לא עובד!!! פשוט לא מקרר!! ואנחנו עם ילדה בת שנה בחדר!!! מיד ירדנו לקבלה וביקשנו להחליף חדר. ראשית הם ממש לא האמינו לנו ונדהמו לעובדה שלנו המזגן לא עובד ולפנינו הכל היה תקין (שאלות בסגנון של: איך לכם זה לא עובד?). ביקשנו לקבל החזר כספי מלא וללכת. לפני שהם הסכימו עלה צוות לבדוק שאכן המזגן לא עובד ונאמר לנו שיש גם אפשרות להביא "טכנאי ללא עלות נוספת". שוב פעם, קראתם נכון. אומרים לנו שאם רוצים יש אפשרות להביא טכנאי ואנחנו לא נשלם על כך. ברור!!! אני בבית מלון ולא בבית שלי!! ישרוטל, מה קרה לכם?!?!? באמת בושה. פשוט יצאנו וחזרנו הביתה ללא חופשה וללא זמן עם החברים שלנו. יום למחרת מנהל המלון התקשר, ואיך אומרים, כנראה שהדג מסריח מהראש. שום התנצלות, שום הבנה ורק אמירות שמאשימות אותנו בחמדנות ורצון לפיצוי. ואם כבר שאלתם, אז שום פיצוי ושום דבר לא היה כאן... הבטיח להתקשר שוב לאחר שיברר את מה שהיה באותו יום ולא חזר אלינו בכלל. כמו שקראתי בתגובות אחרות, שתדעו שזו אכסנייה ברמה נמוכה שמוכרת חדרים במחיר של מלון ישרוטל. ממש לא בסטנדרט של ישרוטל וממש לא שווה את המחיר. אכסניות אנ"א למשל ברמה יותר גבוהה. ***עריכה בע'בות תגובת המלון*** פשוט ממשיכים באותו קו של "שירות" עבור הלקוחות. שימו לב לתגובה היבשה... פשוט עלוב. תתביישו ממש ממש לא ממליץ לבנות על המקום

  • תמונה

    Sharon Shimshon

    26.07.2023

    המקום שייך לרשת ישרוטל אבל מלון זה לא! אכסניה יותר מתאים לתיאור ויש אכסניות לדעתי טובות יותר. מקום טוב לעצירה בדרך מאילת או בחזרה על מנת לחתוך את הדרך. יש מסביב אטרקציות אבל כמובן שזה לא רלוונטי בעונת הקיץ שחם ממש.

  • תמונה

    oren kaztir

    02.07.2023

    המלון הוא סוג של שעטנז בין מלון לבין בית דירות. חסרונות: המלון ישן, אפילו קצת מעבר לישן, לא מתוחזק מעבר למינימום כמו דירה שכורה במרכז - דלתות סדוקות, חלונות שלא נסגרים, חלודה במקלחת. יתרונות: מחיר נוח ביחס למלונות אחרים חדרים מרווחים מטבחון כולל כירה, כלי אוכל וכיור. בריכה מותאמת לילדים - לא עמוקה מדי ומאפשרת התפזרות לאורך כולה. באופן אישי שני דברים הפריעו לנו יותר מהכל: 1. החדר שלנו מוקם מול החניה ושומעים הכל. אנשים שיושבים בחוץ ומדברים בטלפון, משאית זבל ב6 וחצי בבוקר, אפס בידוד -> מאוד הפריע לנו. 2. ידיות הדלתות הן עגולות וניתנות לנעילה מבפנים. הקטנה שלנו נכנסה לחדר הורים, נעלה אותו בשנייה ולא הצליחה לצאת כי הידית קשה לתפיסה לפעוטות. היא מאוד נבהלה ולקח זמן עד שהצליחו לפתוח את הדלת כי משום מה אין מפתח לדלתות האלה אז צריך לפרוץ אותן עם מברג. לא ברור.... בסופו של דבר הדלת נפתחה עם ילדה קצת מבוהלת, לא הכי נעים. יש עוד כל מיני דברים מוזרים שאפשר לטפל בקצת מחשבה, אבל סה״כ התמורה לכסף סבירה פלוס, הצוות נעים ואני ממליץ להגיע למלון.

  • תמונה

    Monica Kozak

    18.06.2023

    לא פעם הייתי כאן במיוחד בחורף. זאת אווירה לגמרי אחרת. המלון דורש שדרוג והם יעשו בקרוב אבל האכזבה שלי היתה באוכל. כמויות היו, מגוון גם אבל אי אפשר היה לאכול, בלי טעם ובלי ריח לא מתאים לרשת בכלל. הצוות התנצל ממש חמודים. גם ריח של כלור בכל מקום שהציף גם את החדר. חבל. אני מאוד מקווה שבשיפוץ יקחו בחשבון פתיחת בריכה בתקופת הקיץ כי אי אפשר היה להכנס ממש מחנק. להשאיר בריכה סגורה כמו עכשיו בחורף זה ממש כיף. בהצלחה לישרוטל.

עסקים נוספים בקרבת מקום לישרוטל פונדק רמון

ילנה קוסמטיקה

חנות למוצרי קוסמטיקה במצפה רמון

עין זיק 4, מצפה רמון

מרכז אומנויות

מרכז תרבות במצפה רמון

מצפה רמון

אולפני המכתש Crater Studios

אולפן הקלטות במצפה רמון

מצפה רמון, 8060000

מתנ"ס מצפה רמון

מרכז תרבות במצפה רמון

שדרות דוד בן גוריון 12, מצפה רמון, 80600

עינב כהן קוסמטיק

מכון יופי במצפה רמון

עין עופרים 1, מצפה רמון, 8060000

ג׳חנון אקספרס

משלוחי מזון במצפה רמון

עין עופרים 1, מצפה רמון, 8060000
(3.04)
כל-בו

הטיקויים

כל-בו במצפה רמון

עין עופרים 3, דירה 6, מצפה רמון
(4.41)
גן

גן גוונים

גן במצפה רמון

עין זיק, מצפה רמון

קפה תיאטרון

אולם להופעות חיות במצפה רמון

שדרות דוד בן גוריון 12, מצפה רמון, 80600

תהילה אורן

מכון יופי במצפה רמון

עין עופרים 6, מצפה רמון, 8060000

מלונות בקרבת מקום לישרוטל פונדק רמון

"המרפסת" חדרי אירוח מצפה רמון

בית מלון במצפה רמון

עין עופרים 6, מצפה רמון

צימר רמון

מלון ריזורט במצפה רמון

מצפה רמון

צימר הנקודה הירוקה

מלון ריזורט במצפה רמון

שדרות דוד בן גוריון, מצפה רמון

אורנג' צימר

בית מלון במצפה רמון

נחל ערבה 3, מצפה רמון

Boutique Hotel by Tzukim

בית מלון במצפה רמון

שדרות דוד בן גוריון 1, מצפה רמון, 8060000

צימר אמוניט - מצפה רמון

מלון ריזורט במצפה רמון

נחל ציחור 8, מצפה רמון

וילה רוזה

מלון ריזורט במצפה רמון

עין מור, מצפה רמון

מלון קלאב רמון

בית מלון במצפה רמון

נחל גרופית 5, מצפה רמון

ארבעה צימרים בקומפלקס מצפה רמון

בית מלון במצפה רמון

הר צין 80600, מצפה רמון, 80600

Desert Sunrise

בית מלון במצפה רמון

עין שחק 28, מצפה רמון

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה בתשלוםבריכהכולל מיזוג אווירמכבסהמתאים לילדיםמסעדהספאמכון כושרהעישון אסור

מיקומו של ישרוטל פונדק רמון במצפה רמון

הצג מפה