באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
עידן ארפי
כסאות מפורקים בחדר האוכל הובילו לתאונה. הבת שלי התיישבה על כיסא ופשוט צנחה לתוכו וקיבלה שפשוף עם מעט דימומים בשלושה מוקדים לאורך הזרוע שלה, המושב נמצא מוטל על הרצפה (והבת שלי לכודה בין מסגרת הכיסא אל הרצפה) ללא עדות לחיבור לכיסא, אף לא בורג שאולי נשלף מהעץ ונפל ארצה, פשוט הניחו את הקרש על הכיסא ויאללה יהיה בסדר. המלון מילא דוח תאונה/פגיעה ואנחנו החלטנו לא לתת למה שקרה במה לבכי מצד הבת שלנו והמשכנו לסדר יום. הרשלנות או האי תום לב לכאורה המשיך עד כדי שאף גורם מישרוטל לא יצר קשר. בנוסף, בכלל אין גורם בישרוטל לפנות אליו ובמוקד המכירות ביקשו שנשאיר הודעה למלון דרך האתר. נחמד.
יניב דוד לוי
***אין תמונות כי לא היינו שם מספיק זמן כדי לצלם!*** ביצענו הזמנה לחמישי-שישי-שבת דרך חוג השמש לשני חדרים. ביקשנו בהזמנה לול לכל חדר לילדות בנות שנה. הצ'ק אין היה ב15:00 ובשל כל מיני אילוצים התקשרנו בצהריים לומר שנגיע מאוחר לקראת שעות הערב כאשר חברים שלנו הגיעו בזמן. הגענו סביב 20:00 וקיבלנו את החדר. דבר ראשון החדר מאוד שונה מהתמונות שראינו וברמה נמוכה שלא תואמת את רשת ישרוטל. לא היה לול בחדר ולאחר מעט זמן גם הרגשנו שהמזגן לא עובד. קראתם נכון. המזגן במלון במצפה רמון בחודש יולי לא עובד!!! פשוט לא מקרר!! ואנחנו עם ילדה בת שנה בחדר!!! מיד ירדנו לקבלה וביקשנו להחליף חדר. ראשית הם ממש לא האמינו לנו ונדהמו לעובדה שלנו המזגן לא עובד ולפנינו הכל היה תקין (שאלות בסגנון של: איך לכם זה לא עובד?). ביקשנו לקבל החזר כספי מלא וללכת. לפני שהם הסכימו עלה צוות לבדוק שאכן המזגן לא עובד ונאמר לנו שיש גם אפשרות להביא "טכנאי ללא עלות נוספת". שוב פעם, קראתם נכון. אומרים לנו שאם רוצים יש אפשרות להביא טכנאי ואנחנו לא נשלם על כך. ברור!!! אני בבית מלון ולא בבית שלי!! ישרוטל, מה קרה לכם?!?!? באמת בושה. פשוט יצאנו וחזרנו הביתה ללא חופשה וללא זמן עם החברים שלנו. יום למחרת מנהל המלון התקשר, ואיך אומרים, כנראה שהדג מסריח מהראש. שום התנצלות, שום הבנה ורק אמירות שמאשימות אותנו בחמדנות ורצון לפיצוי. ואם כבר שאלתם, אז שום פיצוי ושום דבר לא היה כאן... הבטיח להתקשר שוב לאחר שיברר את מה שהיה באותו יום ולא חזר אלינו בכלל. כמו שקראתי בתגובות אחרות, שתדעו שזו אכסנייה ברמה נמוכה שמוכרת חדרים במחיר של מלון ישרוטל. ממש לא בסטנדרט של ישרוטל וממש לא שווה את המחיר. אכסניות אנ"א למשל ברמה יותר גבוהה. ***עריכה בע'בות תגובת המלון*** פשוט ממשיכים באותו קו של "שירות" עבור הלקוחות. שימו לב לתגובה היבשה... פשוט עלוב. תתביישו ממש ממש לא ממליץ לבנות על המקום
Sharon Shimshon
המקום שייך לרשת ישרוטל אבל מלון זה לא! אכסניה יותר מתאים לתיאור ויש אכסניות לדעתי טובות יותר. מקום טוב לעצירה בדרך מאילת או בחזרה על מנת לחתוך את הדרך. יש מסביב אטרקציות אבל כמובן שזה לא רלוונטי בעונת הקיץ שחם ממש.
oren kaztir
המלון הוא סוג של שעטנז בין מלון לבין בית דירות. חסרונות: המלון ישן, אפילו קצת מעבר לישן, לא מתוחזק מעבר למינימום כמו דירה שכורה במרכז - דלתות סדוקות, חלונות שלא נסגרים, חלודה במקלחת. יתרונות: מחיר נוח ביחס למלונות אחרים חדרים מרווחים מטבחון כולל כירה, כלי אוכל וכיור. בריכה מותאמת לילדים - לא עמוקה מדי ומאפשרת התפזרות לאורך כולה. באופן אישי שני דברים הפריעו לנו יותר מהכל: 1. החדר שלנו מוקם מול החניה ושומעים הכל. אנשים שיושבים בחוץ ומדברים בטלפון, משאית זבל ב6 וחצי בבוקר, אפס בידוד -> מאוד הפריע לנו. 2. ידיות הדלתות הן עגולות וניתנות לנעילה מבפנים. הקטנה שלנו נכנסה לחדר הורים, נעלה אותו בשנייה ולא הצליחה לצאת כי הידית קשה לתפיסה לפעוטות. היא מאוד נבהלה ולקח זמן עד שהצליחו לפתוח את הדלת כי משום מה אין מפתח לדלתות האלה אז צריך לפרוץ אותן עם מברג. לא ברור.... בסופו של דבר הדלת נפתחה עם ילדה קצת מבוהלת, לא הכי נעים. יש עוד כל מיני דברים מוזרים שאפשר לטפל בקצת מחשבה, אבל סה״כ התמורה לכסף סבירה פלוס, הצוות נעים ואני ממליץ להגיע למלון.
Monica Kozak
לא פעם הייתי כאן במיוחד בחורף. זאת אווירה לגמרי אחרת. המלון דורש שדרוג והם יעשו בקרוב אבל האכזבה שלי היתה באוכל. כמויות היו, מגוון גם אבל אי אפשר היה לאכול, בלי טעם ובלי ריח לא מתאים לרשת בכלל. הצוות התנצל ממש חמודים. גם ריח של כלור בכל מקום שהציף גם את החדר. חבל. אני מאוד מקווה שבשיפוץ יקחו בחשבון פתיחת בריכה בתקופת הקיץ כי אי אפשר היה להכנס ממש מחנק. להשאיר בריכה סגורה כמו עכשיו בחורף זה ממש כיף. בהצלחה לישרוטל.